تاریخ انتشار: جمعه 1395/06/05 - 16:28
کد خبر: 208100

وارونه‌سازی روزنامه‌های اصلاح‌طلب و حامی دولت از یک سخنرانی؛

محصولی در جمع دانشجویان درباره پرداخت حقوق در دولت قبل چه گفت؟ +فیلم

محصولی در جمع دانشجویان درباره پرداخت حقوق در دولت قبل چه گفت؟ +فیلم

وی درباره حقوق های پرداختی در دولت قبل، می گوید: "دوستان شما، انقلابی ها و حزب الهی ها، آنهایی که دستشان به جیبشان میرسید در آن دولت گذشته حقوق نگرفتند، نه تنها نجومی نگرفتند بلکه یک ریال حقوق نگرفتند"

خبرنامه دانشجویان ایران: سخنرانی صادق محصولی در جمع دانشجویان در دانشگاه یزد با برداشت متفاوت روزنامه های اصلاح طلب و حامی دولت روبرو شد.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ سه شنبه هفته جاری بود که صادق محصولی وزیر اسبق کشور با حضور در جمع دانشجویان در نشست سالانه اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل به سخنرانی پرداخت. (متن کامل این سخنان را از اینجــا ببینید.)

وی در بخشی از اظهارات خود درباره حقوق های نجومی به مسائل پرداخت حقوق در دولت قبل می پردازد و می گوید: "دوستان شما، انقلابی ها و حزب الهی ها، آنهایی که دستشان به جیبشان میرسید در آن دولت گذشته حقوق نگرفتند، نه تنها نجومی نگرفتند بلکه یک ریال حقوق نگرفتند."

همین جمله طی روزهای اخیر با تحریف روزنامه های اصلاح طلب و روزنامه حامی دولت همراه می شود.

روزنامه شرق در گزارشی (اینجــا) می نویسد: از آبان ۱۳۸۷ تا شهریور ۱۳۸۸ وزارت کشور در دولت محمود احمدی‌نژاد را برعهده داشت، با اشاره به اینکه «من بعد از پست نظامی خود و در دوره‌ آقایان خاتمی و رفسنجانی در بخش خصوصی کار می‌کردم»، مدعی شد: «من اگر ثروتی هم دارم به واسطه‌ این سال‌هاست و هیچ‌گاه نه من و نه همکارانم با وجود آنکه در دولت قبل دست‌مان کاملا باز بود، نه‌تنها حقوق‌های نجومی نگرفتیم بلکه یک ریال هم به عنوان حقوق دریافت نکردیم. آقایانی که الان درباره ثروت ما صحبت می‌کنند، روزی نبود که پست دولتی نداشته و حقوق دولتی نگرفته باشند، این در حالی است که این حقوق‌ها را حق خود می‌دانند».

جالب اینجا است که روزنامه ایران (اینجــا) نیز با تیتر "یک ریال هم حقوق نگرفتم" می نویسد: "وزیر اسبق کشور گفت: من اگر ثروتی هم دارم بواسطه‌ این سال‌هاست و هیچگاه نه من و نه همکارانم با وجود آنکه در دولت قبل دست‌مان کاملاً باز بود، نه تنها حقوق‌های نجومی نگرفتیم بلکه یک ریال هم به عنوان حقوق دریافت نکردیم."

روزنامه اعتماد نیز همین خط خبری را نیز دنبال کرد.

البته این وارونه سازی به اینجا ختم نشده و خبرگزاری دولتی ایسنا (اینجــا)، در خبری، بخشی از اظهارات وزیر اسبق کشور را اینگونه منتشر کرد: "کسانی که ثروت خود را از راه مشروع کسب می‌کنند، حق دارند آن را به سلیقه خود خرج کنند"؛ این درحالی است که وی در این بخش می گوید: "اینکه شما اگر ثروت مشروع هم بدست آورید نمی توانید هرکاری که دلت خواست انجام بدهید"

اما اظهارات محصولی درباره مسئله حقوق های نجومی و دریافتی خود چه بود؟؛ وی در بخشی از اظهارات خود درباره کسب درآمد در اسلام و کسب مشروع گفت: اولا در اسلام کسب درآمد مشروع نه تنعا مذموم نیست بلکه ممدوح هم هست. از طرفی اینکه شما هم اگر  ثروتی مشروع، بدست آورید نمی توانید آنطور که دلتان بخواهد خرج کنید.... نه این چیزها را اسلام اجازه نمی دهد.

وی در بخش دیگری درباره حقوق های نجومی و ماجرای دریافت ها می گوید: الان تمامی اسناد بانکی، کارخانه ای، حساب ها و... دست آقایون است، همانگونه که ما حاضریم بگوییم آقایون چه حساب ها، چه کارخانه ها و.... دارند، آنها هم بیایند و اطلاعات ما را هم داخل سایت ها گذارند.

وی ادامه می دهد: بیایند بگویند آقای محصولی این کارخانه را دارد و... . بنده از دولت و از سپاه بعد از  چهارسال از جنگ گذشته و بعد از استعفا از فرمانده لشگر و معاون وزیر بودن، در رابطه با رشته خودم بخش خصوصی کار کردم. در دوره آقای هاشمی و خاتمی.

اما مهمترین بخش اظهارات محصولی در این نشست که با برداشت متفاوت برخی از روزنامه های حامی دولت همراه بود، آنجایی است که وی درباره حقوق های پرداختی در دولت قبل، می گوید: "دوستان شما، انقلابی ها و حزب اللهی ها، آنهایی که دستشان به جیبشان می رسید در آن دولت گذشته حقوق نگرفتند، نه تنها حقوق نجومی نگرفتند بلکه یک ریال حقوق نگرفتند."

فیلم این اظهارات را می توانید در ادامه تماشا کنید:


دانلــود

خاطر نشان می شود، «خبرنامه دانشجویان ایران» به دلیل اینکه تنها رسانه حاضر در این نشست دانشجویی بوده و پوشش تمامی اخبار این گردهمایی را بر عهده داشته، این فیلم را نیز منتشر کرده است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top