تاریخ انتشار: جمعه 1403/01/31 - 22:14
کد خبر: 501993

وعده صادق ابرقدرت

وعده صادق ابرقدرت

بیانیه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور پیرامون عملیات تنبیهی «وعده صادق» علیه رژیم صهیونیستی.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور پیرامون عملیات تنبیهی «وعده صادق» علیه رژیم صهیونیستی بیانیه‌ای داد که مشروح آن را می خوانید:

بسم الله القاصم الجبارین

فَمَنِ اعْتَدَىٰ عَلَیْکُمْ فَاعْتَدُوا عَلَیْهِ بِمِثْلِ مَا اعْتَدَى عَلَیْکُمْ ۚ وَاتَّقُوا اللَّهَ وَاعْلَمُوا أَنَّ اللَّهَ مَعَ الْمُتَّقِینَ

بقره:۱۹۴ 

تقریبا به تمام اقدامات ددمنشانه رژیم علیه خاک مقدس جمهوری اسلامی بلافاصله و در همان سطح پاسخ داده شد ولی در سایه راهبرد ملی موسوم به «صبر استراتژیک»، هیچکدام رسما اعلام نگردید و صرفا اندکی از آنها در میان بخشی از جامعه انقلابی ایران توسط برخی کاربران فضای مجازی نشر داده شد که در برابر امپراتوری رسانه‌ای دستگاه پروپاگاندای استکبار تقریبا هیچ اثرگذاری بر جامعه نداشت. این اتفاق، رژیم صهیونسیتی را در اقدامات ضدایرانی خود روز به روز جری‌تر کرد تا جایی که از سر استیصال خود در متوقف کردن جنگ ۷ اکتبر به هر طریقی، با عبور از یکی مهم‌ترین خطوط قرمز جمهوری اسلامی در حمله به مرکز دیپلماتیک کشور در دمشق، دچار خطای محاسباتی مهلکی شد. 

در همین راستا، حمله مستقیم ایران به رژیم صهیونیستی از آن جهت حائز اهمیت است که اساسا به عنوان دفاع مشروع از منافع ایران و در خلاء اقدام مناسب دیپلماتیک از طرف نهادهای بین المللی صورت گرفت که عاجل‌ترین پیامد آن، انقطاع آن زنجیره خبیث، اجبار صهیونیست‌ها به بازطراحی مبانی عملی خود در قبال ایران بود. از طرف دیگر، هرچند که «وعده صادق» اولین عملیات مستقیم از خاک ایران علیه سرزمین های اشغالی نبود، ولی اولین عملیات رسمی و علنی آن هم در ابعاد وسیعی است که آرزوی بسیاری از شهدا بود.

  این حمله را باید در کنار عملیات انتقامی شهادت حاج قاسم علیه پایگاه عین الاسد و واکنش به تجاوز پاکستان به خاک ایران دانست که ویژگی مشترک آنها این است که هیچ قدرت اتمی به یک کشور بدون توان نظامی هسته‌ای مانند ایران، این اجازه را نمی‌دهد که علیه وی تهاجم سخت انجام دهد. نتیجتا می‌توان این‌طور استنباط کرد که جمهوری اسلامی با چیزی فراتر از توان نظامی متعارف و بدون تعارف، به دفاع از منافع و تمامیت ارضی خود می پردازد و آن، قدرت ایمان و پشتوانه مردمی خود است.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top