تاریخ انتشار: 17 مرداد 1388 - 00:00:00
کد خبر: 1121

احمدی نژاد سر چه کسانی را به سقف می زند؟

ملتی که در عرصه خبر و اطلاع‌رسانی حرف و پیامش را به همه دنیا برساند و هجمه استکبار در عرصه خبر را در هم بشکند حتماً در سایر عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، دیپلماسی و حتی نظامی پیروز خواهد شد.

خبرنامه دانشجویان ایران:رئیس‌ جمهور گفت: در گردهمایی اساتید بسیجی در مشهد مقدس گفتم که دولت با آغاز دور جدید فعالیت‌ها سر قدرت‌های زورگو و مداخله‌گر در امور ایران را به سقف می‌زند، اما با جنگ روانی در داخل و به دروغ اینگونه تبلیغ کردند که احمدی‌نژاد با آغاز دور جدید فعالیت‌ها مخالفان خود در کشور را به سقف می‌زند.

به گزارش«خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل ازفارس، به نقل از دفتر امور رسانه های ریاست جمهوری،‌ محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور کشورمان شنبه شب و همزمان با روز خبرنگار ضمن بازدید سرزده از باشگاه خبرنگاران جوان با تأکید بر اینکه امروز باید همزمان هجوم بی‌امان پلیدی‌ها را در هم شکست و اندیشه‌های ناب الهی و انسانی را ترویج کرد، اظهار داشت: ملتی که در عرصه خبر و اطلاع‌رسانی حرف و پیامش را به همه دنیا برساند و هجمه استکبار در عرصه خبر را در هم بشکند حتماً در سایر عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، دیپلماسی و حتی نظامی پیروز خواهد شد.

وی با بیان اینکه امروز منطق ملت ایران در عرصه‌های گوناگون شکست‌ناپذیر است، گفت: امروز عنصر ایرانی به عنوان عنصری مؤمن، عدالت‌خواه، نوع‌دوست و عاشق ارزش‌های انسانی می‌تواند برنظام سلطه و استکبار غلبه کند.

رئیس‌ جمهور انقلاب اسلامی ملت ایران را الگوی مورد علاقه ملت‌های جهان برشمرد و اظهار داشت: عدالت و خداپرستی و انسانیت به عنوان اندیشه‌های ناب ایران اسلامی باید به جهانیان و ملت‌های مشتاق عرضه شود و در حالی که اندیشه‌ لیبرال دموکراسی در پایان راه است؛ تبلیغ اندیشه‌های لیبرال در جهان و بخصوص ایران مضحک است.

احمدی نژاد با بیان اینکه امروز انسان‌ها با دنیایی از شبکه‌های رسانه‌ای نظام سلطه به منظور استیلا بر فرهنگ و استقلال ملت‌ها مواجه هستند، گفت: امروز خبر نه تنها اطلاع‌رسانی بلکه فرهنگ‌سازی و جهت دادن به ذهنیت‌ها است و باید هویت بخش و الهام ‌بخش و مروج عدالت، دوستی و محبت و در خدمت کمال و تعالی انسان‌ها و جامعه بشری باشد.

وی با اشاره به اینکه دنیای استکبار انسان‌ها را با بمباران خبری، شرطی می‌کند تا بتواند به مقاصد خود برسد، گفت: قدرت‌های زورگو و نظام سلطه با بمباران خبری و انتشار اخبار دروغ، فاسدترین انسان‌ها را قهرمان و بهترین انسان‌ها را منزوی و فاسد نشان می‌دهند.

رئیس‌ جمهور با تأکید بر اینکه یک خبر می‌تواند آرامش ‌بخش، مأیوس‌ کننده، امید بخش و یا بر هم زننده نظم جامعه باشد، خاطر نشان کرد: با چند خبر می‌توان کوچکترین مسأله و یا مسأله‌ای کم‌ارزش را به مسأله‌ای ملی تبدیل کرد.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه قدرت‌های زورگو و استکبار جهانی، اخبار را جعل و آن قدر تکرار می‌کنند تا انسان‌ها باور کنند، گفت: در گردهمایی اساتید بسیجی در مشهد مقدس تأکید کردم که دولت با آغاز دور جدید فعالیت‌ها با قدرت‌های زورگو و مداخله‌گر در امور ایران برخورد و آنها را به سقف می‌زند؛ اما با جنگ روانی در داخل و به دروغ اینگونه تبلیغ کردند که احمدی‌نژاد با آغاز دور جدید فعالیت‌ها مخالفان خود در کشور را به سقف می‌زند و عده‌ای نیز روی این خبر جعلی تحلیل‌های نادرست ارایه و مطرح کردند و حتی پس از اطلاع‌رسانی درباره اصل خبر نیز به دروغ‌پردازی خود ادامه دادند.

وی همچنین مسئولیت رسانه های خبری را در جمهوری اسلامی ایران بسیار سنگین خواند و با اشاره به لزوم محور قرار دادن صداقت، شجاعت و عشق به انسان ها در ادای این مسئولیت خاطر نشان کرد: صدا و سیما به عنوان رسانه ملی باید سیاست‌ها و برنامه‌های دولت به عنوان تبلور اراده ملت را تبلیغ و تبیین کند.

رئیس‌ جمهور در ادامه سخنان خود بر مناسبت روز خبرنگار و در جمع خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان، با تأکید بر اینکه الگوی اطلاع‌رسانی شایسته و آرمانی در کشور و جهان باید از سوی باشگاه خبرنگاران جوان ارایه شود، گفت: در کنار دستیابی و استفاده از فن و شیوه‌های خبررسانی، مکتب ارزشی ایرانی و اسلامی نیز باید در انتشار اخبار خودنمایی کند.

احمدی نژاد باشگاه خبرنگاران جوان را سرشار از پاکی، ایمان، انگیزه، ابتکار و دوستی دانست و اظهار داشت: امروز با وجود باشگاه خبرنگاران جوان ایمان قلبی مبنی بر غلبه بر نظام سلطه تقویت می‌شود زیرا هزاران انسان جوان، انقلابی و مؤمن گرداگرد پرچمی با عنوان باشگاه خبرنگاران جوان رسالت ایران اسلامی را پیش می‌برند.

وی تجربه باشگاه خبرنگاران جوان را بی بدیل و بسیار ارزشمند دانست و گفت: امروز خوشبختانه باشگاه خبرنگاران جوان به نهال تنومند و تجربه ارزنده ای تبدیل شده است و دولت آمادگی دارد در بودجه سال آینده ردیف مستقلی برای تقویت فعالیت های این باشگاه در نظر بگیرد.

پیش از سخنان رییس جمهور، ابراهیم زادگان رییس باشگاه خبرنگاران جوان نیز گزارشی از فعالیت های باشگاه خبرنگاران جوان در حوزه های مختلف ارایه کرد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وضعیت پریشان دانشگاه‌ها در آمریکا/ حمایت تمام قد دانشجویان از فلسطین در برابر رژیم بی‌آبرو
هلاکت یک نظامی صهیونیست در شمال غزه
کمک ۲۶میلیارد دلاری آمریکا به اسراییل در ۲۰۰مین روز جنگ
اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد
تثبیت موقعیت ایران پس از عملیات وعده صادق
دکترین هسته ای ایران تغییر می کند؟
جنگ در غزه، تحصن در کلمبیا
تلویزیون اسرائیل تایید کرد؛ حمله جدید ارتش صهیونیستی در راه است
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران؛ ۴ شخص و ۲ شرکت تحریم شدند
آگهی های عجیب و غریب در بازار تبلیغات
واکنش رسمی آمریکا در خصوص مذکرات احیای برجام
جمعی از کارگران فردا با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
تمرین پرسپولیس با حضور بیرانوند برگزار شد
مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می شود
چند درصد مردم ایران تلویزیون می‌بینند؟
تمهیدات حفاظتی و اجرایی برگزاری کنکور از زبان قائم مقام سازمان سنجش
تحویل واحدهای مسکونی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تا پایان شهریور
مراسم روز جهانی مالکیت فکری برگزار می‌شود
ادای احترام رئیس جمهور به محمدعلی جناح «قائد اعظم»
القسام: پاسخ ایران، قواعد جدیدی در درگیری با اسرائیل ایجاد کرد
دستگیری بیش از ۱۳۳ نفر در تظاهرات دانشگاه نیویورک در حمایت از غزه
تمهیدات حفاظتی و اجرایی برگزاری کنکور از زبان قائم مقام سازمان سنجش
تحویل واحدهای مسکونی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تا پایان شهریور
مراسم روز جهانی مالکیت فکری برگزار می‌شود
لزوم رسیدگی مجلس به لایحه مهارت آموزی سربازان
اهدای مدرک دکترای افتخاری دانشگاه کراچی به رئیسی
دانشگاه صنعت ماشین‌سازی تاسیس می‌شود
آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
محدودیت تردد در دانشگاه شریف در روزهای کنکور
شناسایی ۳۰۰ تارنمای تبلیغ فروش سوالات کنکور؛ دستگیری ۲۰ متهم
محدودیت تردد در دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد
هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می شود
نخستین هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه برگزار شد
هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان جذب فراگیر کارشناسی ارشد
تشکیل کمیته اقتصادی برای درآمدزایی غیرشهریه‌ای دانشگاه آزاد
تنوع فرصت‌های شغلی در دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top