تاریخ انتشار: 20 مرداد 1388 - 00:00:00
کد خبر: 1192

سخنگوی شورای شهر: شهرداری قانون را رعایت نمی کند

صبح امروز جلسه 3 ساعته‌ای میان اعضای شورای شهر و نمایندگان شهرداری تهران برگزار شد که طی آن آقایان نصرآزادانی و دنیامالی به عنوان نمایندگان شهرداری، گزارشی از این حادثه ارائه کردند.

خبرنامه دانشجویان ایران:سخنگوی شورای شهر تهران گفت: طبق قانون، شهرداری قبل از اجرای پروژه‌ها، باید مطالعات پروژه را انجام داده سپس برای تصویب به شورای شهر ارائه کند تا پس از تصویب، کار عملیاتی پروژه آغاز شود ولی متاسفانه در موارد متعدد، این قانون از سوی شهرداری رعایت نشده است.

خسرو دانشجو سخنگوی شورای شهر تهران در گفت‌و‌گو ب«اخبرنامه دانشجویان ایران» به نقل ازشبکه ایران، در مورد اقدامات شورای شهر تهران در پیگیری موضوع ریزش تونل توحید گفت: صبح امروز جلسه 3 ساعته‌ای میان اعضای شورای شهر و نمایندگان شهرداری تهران برگزار شد که طی آن آقایان نصرآزادانی و دنیامالی به عنوان نمایندگان شهرداری، گزارشی از این حادثه ارائه کردند.

وی افزود: در این جلسه، نمایندگان شهرداری در توضیحات خود ادعا کردند که این حادثه ارتباطی به پروژه عملیاتی تونل توحید ندارد و مسائل دیگری در وقوع آن دخیل بوده است که این ادعا از سوی اعضای شورای شهر پذیرفته نشد.

دانشجو اظهار داشت: در پایان جلسه مقرر شد تا کمیته‌ای با مسئولیت دکتر شکیب رئیس کمیسیون عمران شورای شهر تشکیل شده و موضوع را پیگیری کنند و در نهایت علل اصلی حادثه و مسببین آن شناسایی شوند.

سخنگوی شورای شهر تهران در ادامه با انتقاد از شهرداری تهران در زمینه عدم رعایت قانون در اجرای پروژه‌ها تاکید کرد: طبق قانون، شهرداری قبل از اجرای پروژه‌ها باید مطالعات پروژه را انجام داده سپس برای تصویب به شورای شهر ارائه کند تا پس از تصویب، کار عملیاتی پروژه آغاز شود.

وی افزود: متاسفانه در موارد متعدد، این قانون از سوی شهرداری رعایت نشده به گونه‌ای که شهرداری، کار عملیاتی را آغاز کرده در حالی که قبل از اجراء، مطالعات آن به شورا ارائه نشده است.

دانشجو در پایان درباره مواضع دکتر قالیباف شهردار تهران در ارتباط با این موضوع گفت: تا الان توضیحی از ایشان دریافت نکرده‌ایم و اطلاعی هم از ایشان نداریم.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
جزئیات دیدار اردوغان و هنیه
اسرائیل به شکل سیستماتیک کودکان را ترور می‌کند
تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت پرویز داودی
من به اسلوب او مومن‌ام
سازمان ملل با عضویت کشور فلسطینی موافقت کند
نام پدر از کارت ملی حذف نمی‌شود
گزارش تصویری| جشنواره ملی رسا (نهج البلاغه دانشگاهیان کشور)
فیلم/ اسپانسر صهیونیست‌ها نقره داغ شد
بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد؟
فیلم/ گریه‌های پزشک اردنی برای مجروحان فلسطینی
حضو جمعی از مسئولین در منزل شهید طهرانی مقدم+عکس
تامین ارز ۲.۸ میلیارد دلاری در نخستین ماه سال ۱۴۰۳
یک شرور با قمه‌ به خودروی پلیس حمله کرد
اصلاحیه قانون تاسیس و اداره مدارس غیردولتی ابلاغ شد
تکمیل ۴ ایستگاه‌ مترو اولویت شهرداری در خط ۶
سرانه سلامت تهران در وضعیت مطلوبی قرار ندارد
بانک مرکزی در حمایت از تولید نمره قبولی گرفت
VAR را از چین می‌آوریم
صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس تأیید شد
واکنش هیئت مدیره تراکتور به حمله هواداران به خودروی سرخپوشان
سامانه های پدافندی ایران در اصفهان در اثر حمله اسرائیل آسیب دید؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top