تاریخ انتشار: 09 اسفند 1392 - 19:46:51
کد خبر: 121925

خضریان در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه همدان مطرح کرد؛

مطالبات مردم، حماسه 9 دی را زنده نگه می دارد

خضریان ابراز داشت: امروز اتفاقی در جریان است که ملت ایران باید آن را درک کند و اینکه جریانی به دنبال این است که از مطالبات مردم در حماسه 9 دی و جریان فتنه 88 بگذرد و به نوعی مطالبات حماسه سازان 9 دی را زیر پا بگذارد و جریان سیاسی کشور را آلوده کند

خبرنامه دانشجویان ایران: عضو اسبق شورای مرکزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: مدیریت مقام معظم رهبری در جریان فته 88 جایگاه ولایت فقیه را بیش از پیش نشان داد.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ علی خضریان ظهر امروز جمعه 6 دی ماه در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر همدان اظهار داشت: هر نظام سیاسی و یا هر نظام اسلامی امروز دارای یک رهبر و یا رئیس سیاسی حکومتی است که این رهبران در بزنگاه تاریخ و ناملایمات سیاسی نقش مشخص و اساسی را در هر نظامی ایفا می کنند.

مدیریت مقام معظم رهبری در جریان فتنه 88 جایگاه ولایت فقیه را بیش از پیش نشان داد
وی با اشاره به فتنه سال 88 ابراز داشت: در جریان فتنه 88 مدیریت و رهبری مقام  معظم رهبری و برخورد ایشان جایگاه ولایت فقیه در جامعه را بیش از پیش نشان داد و ظرفیت ها و پتانسیل ولایت فقیه در کشور را روشن آشکار کرد.

خضریان با بیان اینکه انتخابات دهم ریاست جمهوری ظرفیت های پنهان مقام رهبری را در جامعه آشکار کرد، بیان داشت: یکی از آن ظرفیت ها تدبیر و ایتادگی مقام معظم رهبری در جریان فتنه 88 بود که ایشان با گفتمان سازی و شفاف سازی این جریان ماهیت فتنه گران را آشکار ساختند.

مدیرمسئول خبرنامه دانشجویان ایران با اشاره به اینکه دیگر ظرفیت مقام معظم رهبری در جریان فتنه 88 صعه صدر و رهبری ایشان بود، اظهار داشت: ایستادگی بر مواضع اصولی نظام جمهوری اسلامی ایران و برخورد ایشان در جریان فتنه 88 و شفاف سازی ماهیت فتنه از جمله ظرفیت ها و پتانسیل های رهبری در آن زمان بود.

خضریان ابراز داشت: امروز اتفاقی در جریان است که ملت ایران باید آن را درک کند و اینکه جریانی به دنبال این است که از مطالبات مردم در حماسه 9 دی و جریان فتنه 88 بگذرد و به نوعی مطالبات حماسه سازان 9 دی را زیر پا بگذارد و جریان سیاسی کشور را آلوده کند.

وی با تاکید بر اینکه خواسته های این جریان خلاف جریان فکری انقلاب است، اظهار داشت: درست است که مقام معظم رهبری خود مدافع حق و حقوق ملت بوده و مدافع جریان سازی ها بر علیه اصول انقلاب هستند اما ملت باید ظرفیت ورود ولایت فقیه را برای این امر فراهم کنند.

مدیرمسئول خبرنامه دانشجویان ایران با اشاره به اینکه این جریان قصد دارد دست ملت را از مطالبات 9 دی کوتاه کند، عنوان داشت: ملت مسلمان و انقلابی ایران باید ظرفیت را برای ورود رهبری به دفاع از خواسته ها و مطالبات خود فراهم کنند.

مطالبات مردم حماسه 9 دی را زنده نگه می دارد
دبیر سیاسی اسبق اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل با تاکید بر اینکه مطالبات مردم حماسه 9 دی را زنده نگه می دارد، بیان داشت: تحریم های همه جانبه در واقع انتقام صهیونیست‌ها از ملت ایران بعد از شکست در فتنه 88 بود و غربی ها زمانیکه از فتنه 88 نا امید شدند تصمیم بر تحریم همه جانبه ایران گرفتند.

وی در ادامه سخنانش افزود: اگر ملت ایران حماسه 9 دی را خلق نکرده بود اکنون فرات اقتصادی بر آنها بسته نمی‌شد و مشکلات اقتصادی بر ملت وارد نمی شد ولی این موضوع باعث نشده که مردم ایران از مطالباتشان در سال 88 بگذرند.

مدیرمسئول خبرنامه دانشجویان ایران با اشاره به اینکه با گذشت دوره دهم دولت به دوره یازدهم طلب مردم صاف نشده است، عنوان داشت: فته 88 به ملت ایران آسیب زده و کشور را در مسیر رو به رشد دچار تعویق کرده و نباید از مطالبات مردم به سادگی رد شد.

خضریان با بیان اینکه در جریان فتنه 88 فتنه گران از کشتی انقلاب خارج شدند، بیان داشت: کسانی که آن زمان در جریان فتنه 88 دست داشتند از کشتی انقلاب خارج شده و راهشان از انقلاب جدا بوده و دیگر راه ورودی برای آنها وجود ندارد اما برخی قصد دارند با جریان سازی و گذشت مردم از مطالبات خود سرنوشتشان را به این کشتی گره بزنند.

وی گفت: چرا باید به کسانی اعتماد شود که هنوز مهر توافقات ژنو خشک نشده به دنبال برنامه ریزی و طرح تحریم های جدید بر علیه ایران هستند و طرف غربی و صهیونیستی به دنبال ادامه تحریم ها علیه ایران بوده و می خواهند ملت ایران را به سمت جنگ روانی سوق دهند.

این فعال اسبق دانشجویی بیان داشت: دشمنان قصد دارند تا نشان دهند که سرنوشت اقتصادی کشور ایران به برداشته شدن تحریم ها ارتباط داشته و جریان 88 را  به نوعی پنهان کرده و دوباره فتنه را از داخل ادامه دهند و ملت ایران باید در این مورد آگاهانه رفتار کند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top