تاریخ انتشار: 00 00 0000 - 00:00:00
کد خبر: 1299

خط چهار BRT در خیابان ولیعصر تعلیق شد

در جلسه امروز شورای شهر، شهردار تهران به ارائه توضیحات درباره طرح اتوبوس های تندرو در خیابان ولیعصر پرداخت و مقرر شد این طرح به مدت چهار مسکوت مانده تا کارشناسی های لازم جهت اجرا صورت گیرد.

خبرنامه دانشجویان ایران:سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از تعلیق اجرای خط چهار اتوبوس های تندرو در خیابان ولیعصر تهران به مدت چهار ماه خبر داد.

به گزارش«خبرنامه دانشجویان ایران»به نقل از ایرنا،خسرو دانشجو روز یکشنبه در پایان جلسه غیر علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در جلسه امروز شورای شهر، شهردار تهران به ارائه توضیحات درباره طرح اتوبوس های تندرو در خیابان ولیعصر پرداخت و مقرر شد این طرح به مدت چهار مسکوت مانده تا کارشناسی های لازم جهت اجرا صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه در جلسه امروز و بنا به اعلام شهردار تهران اجرای خط چهار BRT در خیابان ولیعصر (عج) به دلیل نیاز به ادامه مطالعات زیست محیطی‌ ـ اجتماعی و فرهنگی متوقف شد تا در کمیسیون مربوط به شورای شهر مطالعات تکمیل شود.

دانشجو درباره یک طرفه شدن خیابان ولی عصر گقت: این طرح پس از کار کارشناسی کافی در شورای ترافیک شهر تهران به تصویب رسیده است و طبق قانون، شهرداری تهران برای یک طرفه کردن یک خیابان نیازی به طرح موضوع در شورای شهر تهران و تصویب آن ندارد.

وی ادامه داد: اما شهردار تهران و معاون وی برای تامین نظر شورای شهر تهران تاکید کردند که این موضوع و مطالعات آن در کمیسیون توسعه و عمران شورای شهر تهران مطرح و بررسی شود تا مشکلی در اجرای آن نباشد.

به گفته دانشجو،‌ اعضای شورا نسبت به موضوع یک طرفه شدن خیابان ولیعصر (عج) از جنوب به شمال و امکان حمل و نقل عمومی برای شهروندان سوالاتی داشتند که در این رابطه نیز مباحثی مطرح و در نهایت تصمیم‌ گرفته شده که خط ویژه اتوبوسرانی میدان راه‌آهن تا میدان فاطمی که در حال حاضر وجود دارد، تا میدان تجریش ادامه پیدا کند.

سخنگوی شورای شهر تهران در ادامه با اشاره به بررسی موضوع ساماندهی تاکسیرانی‌های خصوصی و رسیدگی به برخی از تخلفات آنها با حضور شهردار تهران گفت: شهردار تهران بخشی از این تخلفات را پذیرفت و تاکید کرد که در تاکسیرانی باید تغییراتی اجرا شود.

به گفته وی، شهردار تهران برای ارائه طرح جدید خود در مورد اصلاح ساختاری تاکسیرانی از شورا دو ماه فرصت خواست تا طرح خود را ارائه کند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت
کارگر رکن جهش تولید/ حال خوب کارگر، حال خوب کشور
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top