تاریخ انتشار: پنجشنبه 1393/03/15 - 23:24
کد خبر: 131377

همایش «مادران چشم به راه»

خبرنامه دانشجویان ایران: شهاب مرادی با اشاره به این که مادران شهدای گمنام از سایر مادران شهدا دلشکسته ترند ، تکریم این عزیزان را مایه مباهات سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران دانست و از مستمر بودن برنامه هایی با رویکرد هویت دینی و انقلابی در همه ایام سال در فرهنگسراها خبر داد .

روابط عمومی سازمان فرهنگی ، هنری شهرداری تهران خبرداد؛ حجت الاسلام شهاب مرادی با اشاره نقش و جایگاه آیت الله مهدوی کنی در جریان نهضت ، مبارزه ، انقلاب ، استقرار ، دفاع مقدس و پس از آن خاطرنشان کرد : کمتر کسی را در تاریخ جمهوری اسلامی می توان یافت که حضرت امام (ره) درباره او نسبت به گذشته ، حال و آینده اعلام تایید کرده باشند .

 رییس سازمان فرهنگی هنری که ساعتی قبل و همزمان با روز 15 خرداد در جمع مدیران این سازمان سخن می گفت آیت الله مهدوی کنی را شخصیتی ممتاز و منحصر به فرد دانست و با دعای شفای عاجل برای این یار صدیق امام و مقام معظم رهبری ، گفت : امیدوارم خداوند این سرمایه بزرگ جمهوری اسلامی را که در اعتدال و عقلانیت اسوه بودند برای کشور حفظ کند .

اعتقاد راسخ امام به "الله اکبر" در کلام و عمل آشکار بود

شهاب مرادی همچنین با اشاره به قیام 15 خرداد بیان کرد : روزی که در طول نهضت ، حضرت امام (ره) به آن واکنش خاص نشان دادند روز 15 خرداد بود که برای همیشه این روز را عزای عمومی اعلام کردند .

وی گفت : اعتقاد راسخ امام به "الله اکبر" و این که وقتی می گویی الله اکبر یعنی غیر از خدا همه چیز کوچک است در کلام و عمل امام (ره) آشکار بود و همین اعتقاد راسخ قلبی سبب پیروزی انقلاب شد .

دل شکسته تر از مادران شهدای گمنام وجود ندارد

رییس سازمان فرهنگی ، هنری شهرداری تهران با اشاره به برگزاری آیین گرامی داشت مادران شهدای گمنام "مادران چشم به راه" که بناست به صورت سراسری در روز دوشنبه همزمان با میلاد حضرت علی اکبر (ع) از ساعت 18 تا 20 در تمامی فرهنگسراهای شهر تهران برگزار شود ، خاطرنشان کرد : علاقه ای که مسئولان سازمان فرهنگی هنری به شهدا ، خانواده معظم آنان و به ویژه مادران شهدای گمنام دارند سبب می شود که این آیین گرامی داشت بسیار باشکوه برگزار شود و ان شالله برکت چندساله ای به تمامی فعالیت های ما بدهد .

شهاب مرادی با اشاره به این که مادران شهدای گمنام از سایر مادران شهدا دلشکسته ترند ، تکریم این عزیزان را مایه مباهات سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران دانست و از مستمر بودن برنامه هایی با رویکرد هویت دینی و انقلابی در همه ایام سال در فرهنگسراها خبر داد .

بر اساس این گزارش در این جلسه چهار ساعته که عصر روز پنجشنبه به منظور هماهنگی نهایی آیین گرامی داشت مادران شهدای گمنام "مادران چشم به راه" برگزار شد علاوه بر تمامی مدیران ستادی و روسای فرهنگسراهای شهر تهران ، منصور احمدلو مدیرکل ایثارگران شهرداری تهران و مدیران این اداره کل نیز حضور داشتند .
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top