تاریخ انتشار: چهارشنبه 1393/03/28 - 16:35
کد خبر: 132891

سالک: مدافعان رفع‌حصر، ۹ دی را فراموش کرده‌اند

خبرنامه دانشجویان ایران: رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: فتنه‌گران سال ۸۸ به دنبال براندازی نظام بودند و کسانی که موضوع رفع حصر فتنه‌گران را مطرح می‌کنند، به دنبال تحقق اهداف فتنه ۸۸ هستند.

به گزارش فارس؛ حجت‌الاسلام والمسلمین احمد سالک، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فتنه فتنه‌گران در سال ۸۸ گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون دشمنان انقلاب و نظام به طور مرتب توطئه‌هایی را در حوزه‌های نظامی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی و حتی مسائل اجتماعی داشته‌اند و در تمام این فتنه‌ها دو اتفاق مهم رخ داده که یکی افزایش بصیرت مردم و راسخ‌تر شدن عزم آنها و دیگری استقامت جامعه ما در مقابل پیچیدگی‌های عملیات‌های دشمنان است.

وی افزود: دشمنان در حوزه اجتماعی دو فتنه ۷۸ و ۸۸ را در کشور ما به راه انداختند و امروز در حال تدارک فتنه‌ای بزرگتر برای کشور ما هستند که در این فتنه هم از عناصر داخلی بهره بگیرند و هم از اپوزیسیون‌های خارج کشور.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: بعضی‌ها در مصاحبه‌های خود این موضوع را مطرح می‌کنند که باید سران فتنه آزاد شوند و برخی سعی دارند فتنه ۸۸ را در حد صورت گرفتن یک خطا مطرح کنند و می‌گویند که طرفین با هم بنشینند و آشتی کنند و عده‌ای عنوان می‌کنند که فتنه ۸۸ به دلیل نبود آزادی در کشور برای بیان مطالب صورت گرفته است.

سالک اضافه کرد: هر سه این گروه‌ها یک هدف را دنبال می‌کنند و آن این است که اهداف فتنه ۸۸ مبنی بر قانون‌‌گریزی و مقابله با ولایت باید تحقق پیدا کند.

وی با اشاره به اهداف فتنه ۸۸، افزود: فتنه ۸۸ به دنبال جدا کردن مردم از اندیشه‌های الهی و اسلامی و انقلابی امام و مقام معظم رهبری بود و هدف دوم آن براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران و بر سر کار آمدن خواست آمریکا و رژیم صهیونیستی و از بین بردن ستون خیمه اسلام یعنی ولایت بود.

نایب‌رئیس فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: سران فتنه باید محاکمه شوند و این از رأفت جمهوری اسلامی است که سران فتنه را در خانه‌هایشان محبوس کرده‌اند و الا در همان ابتدای کار باید به حرم محاربه محاکمه می‌شدند اما این رأفت جمهوری اسلامی است که برخی‌ها را پررو کرده که این موضوع را مطرح کنند که باید حصر سران فتنه شکسته شود.

سالک خاطرنشان کرد: خسارات زیادی از فتنه‌گران سال ۸۸ به کشور وارد شده و مطالبات مردم نیز باید در این ارتباط مورد توجه قرار گیرد چرا که تعداد قابل توجهی از مردم در جریان فتنه به شهادت رسیدند. فتنه‌گران انقلاب را تحت‌الشعاع قرار داده و شیرینی انتخابات سال ۸۸ را به تلخی بدل کردند. ایجاد ناامنی، فراهم کردن زمینه برای ورود استکبار و به طمع انداختن آنها از دیگر اقدامات فتنه‌گران در سال ۸۸ است.

وی افزود: کسانی که بحث رفع حصر سران فتنه را مطرح می‌کنند نهم دی سال ۸۸ را فراموش کرده‌اند و باید بگویم امروز هم اگر لازم باشد ما در مقابل اینگونه اقدامات می‌ایستیم و این مسئله‌ای نیست که ما از کنار آن بگذریم.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
ترافیک سنگین در جاده چالوس
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد
اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه
مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
ارتباطات استان سیستان و بلوچستان پایدار است
هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
به بهانه اختلال در کار؛ گوگل کارمندان معترض به همکاری با رژیم صهیونیستی را اخراج کرد
پلمب ۱۰ مؤسسه پایان نامه فروشی در روزهای آینده
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top