تاریخ انتشار: پنجشنبه 1390/05/20 - 20:30
کد خبر: 134726

ماه دیدار ماه/5

شنیدن کی بود مانند دیدن!

شنیدن کی بود مانند دیدن!

نماینده جنبش عدالتخواه دانشجویی در پاسخ به این سوال که برخی عنوان می کنند که متنی که در مقابل مسئولان و اشخاصی چون مقام معظم رهبری توسط میهمانان قرائت می شود از قبل کنترل می گردد، گفت: به هیچ وجه چنین مسئله ای در دیدار با رهبر انقلاب رخ نداد.

خبرنامه دانشجویان ایران:  عصر روز گذشته 19 مرداد 90 روز خاطره انگیزی برای دانشجویانی بود که در حسینه امام خمینی(ره) به دیدار رهبر و مقتدایشان رفته بودند.

گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»، این دیدار حاکی از آن بود که همه دانشجویان از اضطرابی مقدس سخن می گفتند، اضطرابی که شوق دیدار را نوید می داد اما شاید این اضطراب برای نمایندگان دانشجویان که بنا بود در مقابل امامشان سخن بگویند طور دیگری باشد.

این احساس در ذیل می آید:

*چیتی: اضطرابم را فراموش کردم
نماینده دفتر تحکیم وحدت در دیدار دانشجویان با رهبر معظم ‌انقلاب با بیان اینکه احساس غیرقابل تصوری در آن دیدار داشتم، گفت: به قدری فضا صمیمی بود که احساس نمی کردم در مقابل بالاترین مسئول کشور سخن می گویم.

سمیه چیتی با بیان اینکه احساس غیر قابل تصوری در آن دیدار داشتم، گفت: با وجود اینکه اضطرابی در این گونه مواقع بر انسان تحمیل می شود اما به قدری فضا صمیمی بود که احساس نمی کردم در پیشگاه بالاترین مسئول کشور سخن می گویم.

وی به گفت و گوی کوتاه خود با رهبر انقلاب پس از ایراد سخنرانی خود اشاره کرد و گفت: بعد از ایراد سخنرانی ام به حضور رهبر انقلاب شرف یاب شدم و در حالیکه ایشان  لفظ «طیب الله انفسکم » بر روی لب داشتم از طرف همه بچه های تحکیم از ایشان طلب دعا کردم.

چیتی که به عنوان نماینده دفتر تحکیم وحدت در دیدار دانشجویان با مقام معظم رهبری سخن می گفت، مهمترین بخش سخنان رهبر انقلاب را همدلی و همسویی تشکل های دانشجویی دانست و گفت: ایشان به حق این آسیب و مسئله ای که تشکل ها با آن روبرو هستند را مطرح کردند.

*کاشفی: احساس غریب و غیرقابل وصفی را تجربه کردم
عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران در توصیف به یادماندنی‌ترین لحظه دیدار شب گذشته خود با رهبر انقلاب، گفت: در این دیدار احساس غریب و غیر قابل توصیفی که در عین حال بسیار زیبا و دوست داشتنی بود را تجربه کردم.

محمدرضا کاشفی گفت: پس از بیان صحبت های خود برای دست بوسی نزد رهبر انقلاب رفتم.

وی با بیان اینکه به نمایندگی از بچه های بسیج دانشجویی تقاضای دیدار بسیج دانشجویی را با ایشان مطرح کردم، گفت: از طرف دوستانی که من را مامور رساندن سلامشان به نایب امام زمان کرده بودند به محضر ایشان سلام رساندم و از ایشان طلب دعا نمودم.

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران در توصیف دیدار خود با رهبر انقلاب گفت: در این دیدار احساس غریب و غیر قابل توصیفی که در عین حال بسیار زیبا و دوست داشتنی بود را تجربه کردم.

کاشفی با بیان اینکه حتی دیدن عکس رهبر انقلاب برای انسان شورآفرین است، گفت: وقتی از نزدیک با ایشان دیدار می کنیم عظمت و بزرگی معنوی ایشان را به خوبی احساس می کنیم.

* زعیم‌زاده: می‌دانستم اگر اشتباهی داشته باشم آقا با مهربانی گوشزد می‌کنند
عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل با بیان اینکه دیدار با رهبر معظم انقلاب در فضای کاملا دوستانه برگزار شد، گفت: می‌دانستم اگر اشتباهی داشته باشم رهبر معظم انقلاب با مهربانی گوشزد می‌کنند.

محمد زعیم زاده در توصیف احساس خود در دیدار  با  رهبر معظم انقلاب گفت: احساس می کردم در فضای کاملا دوستانه و صمیمی با پدر خود درد دل می کنیم و اگر اشتباهی داشته باشم با ملاطفت و مهربانی گوشزد خواهد شد.

عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل که به عنوان نماینده این اتحادیه دانشجویی روز گذشته در محضر رهبر انقلاب اسلامی سخن می گفت، در خصوص گفت و گوی کوتاه خود با مقام معظم رهبری گفت: ایشان رضایت خود را از متن خوانده شده در آن لحظه اعلام کردند.

وی بیان داشت: این دیدار خاطره انگیزه ترین شب من در زندگی محسوب می شود.

*جعفری‌نژاد: مسئولان بیت گفتند هر موضوعی را دوست دارید مطرح کنید
نماینده جنبش عدالتخواه دانشجویی با بیان اینکه متن همه دوستان کاملا آزادانه و بدون نظارت قرائت شد، گفت: مسئولان بیت قبل از این دیدار به ما گفتند هر موضوعی را که دوست دارید در برابر مقام معظم رهبری مطرح کنید.

محمد جعفری نژاد در به بیان مواضع و دیدگاه های تشکل خود در دیدار دانشجویان با رهبر انقلاب پرداخت و در توصیف شیرین‌ترین و به یادماندنی‌ترین لحظه این دیدار گفت: دیدار با مرجع تقلید و کسی که او را نایب بر حق امام زمان (عج) می دانیم بهترین فرصت در زندگی هر کسی محسوب می شود که تا مدت ها آثار آن در ذهن حک خواهد شد.

نماینده جنبش عدالتخواه دانشجویی در پاسخ به این سوال که برخی عنوان می کنند که متنی که در مقابل مسئولان و اشخاصی چون مقام معظم رهبری توسط میهمانان قرائت می شود از قبل کنترل می گردد، گفت: به هیچ وجه چنین مسئله ای در دیدار با رهبر انقلاب رخ نداد.

این فعال دانشجویی با بیان اینکه متن همه دوستان کاملا آزادانه و بدون نظارت اشخاص قرائت شد، گفت: مسئولان بیت قبل از این دیدار به ما گفتند هر چه دوست دارید و می خواهید در برابر ایشان مطرح کنید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

منتشر شده در 20مرداد 90

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top