تاریخ انتشار: 00 00 0000 - 00:00:00
کد خبر: 1356

جنازه جوان 29 ساله در تونل توحید هنوز آنجاست

9روز است جوانک 28 ساله در زیر خروارها خاک در عمق 22 متری زمین مدفون شده و شهرداری تهران خبر مربوطه را سیاه‌نمایی مطبوعاتی برای تخریب سازمان مزبور دانسته و اظهار می‌دارد: به هیچ یک از این حرف‌ها توجهی ندارد. خانواده جوانک چند روز است که کنار مدفن عزیز زنده بگور شده‌شان در انتظارند اما مهم نیستند. اظهارات ضد و نقیض همچنان ادامه دارد.

خبرنامه دانشجویان ایرانخبرنامه دانشجویان ایران»به نقل ازشبکه ایران: هوا رو به تاریکی است. پیاده رو از خیابان شلوغ تر است. 9 روزی از ماجرای تونل توحید می‌گذرد. خیابان نواب، هنوز مردم را منتظر گذاشته و عابران با احتیاط از کنارش عبور می‌کنند.

9 روز است جوانک 28 ساله در زیر خروارها خاک در عمق 22 متری زمین مدفون شده و شهرداری تهران خبر مربوطه را سیاه‌نمایی مطبوعاتی برای تخریب سازمان مزبور دانسته و اظهار می‌دارد: به هیچ یک از این حرف‌ها توجهی ندارد. خانواده جوانک چند روز است که کنار مدفن عزیز زنده بگور شده‌شان در انتظارند اما مهم نیستند. اظهارات ضد و نقیض همچنان ادامه دارد.

در حالی که شورای شهر تهران در جلسه امروز خود حادثه ریزش تونل توحید را به طور مستقیم متوجه تونل توحید کرد، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: نشست تونل توحید را نپذیرفته‌ام و با توجه به اینکه اقدامات عمرانی در تونل توحید در حال انجام است، این نشست ارتباطی با کارهای عمرانی تونل ندارد.

این در حالی است که به گزارش شورای شهر تهران، مطالعات اولیه شهرداری تهران در اجرای این تونل کامل نبوده و توجهی نیز به تذکرات و هشدارهای مشاوران کمیسیون عمران شورای شهر که پس از بازدید از تونل توحید در اردیبهشت ماه امسال مطرح شده، صورت نگرفته است.

با این وجود مهندس احمد دنیا مالی بدون توجه به اظهارات کارشناسان و اعضا شورای شهر گفت: پروژه در نوع خود بی نظیر است و توان کارشناسی ویژه‌ای در آن به کار رفته و معتقدم این پروژه یکی از ایمن‌ترین پروژه‌های کشور بوده و در نوع خود بی‌نظیر است.

اما جالب است که بدانید روزنامه مطبوع شهرداری در اقدامی‌ تامل برانگیز به جای پرداختن به این موضوع، به جو سازی و حاشیه پراکنی علیه دولت روی آورده و گاه توپولوف‌های روسی را و زمانی عدم پیشرفت جاده شمال را در برابر ضعف خود قرار داده است!

اگرچه اظهارات شهردار تهران و همتایانشان در خصوص تونل توحید ناشی از شتابزدگی و تشویش اذهان عمومی بوده اما لازم بذکر است باید سرعت اجرای پروژه متناسب با ظرفیت و توان فیزیکی پروژه برنامه ریزی و عملیاتی شود و دقت، امنیت و صحت نباید فدای سرعت شود.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود
دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالت در نیویورک
گوترش: توقف درگیری‌ها در غزه از تنش‌های گسترده در خاورمیانه جلوگیری خواهد کرد
سیاستمدار اسرائیلی: در یک قدمی رسوایی هستیم، نه پیروزی
اعلام نتایج آزمون آموزگاری تا پایان فروردین
اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته
امدادرسانی به ۵۳۰۰ نفر در ۸ استان جنوبی
مدیرعامل شرکت واحد:جای خانم ها و آقایان در اتوبوس‌های BRT تغییر می‌کند
جلال ملکی: آتش سوزی در پایانه شرق نبود؛ انفجار صحت ندارد
فوری/ انفجار مرگبار در ترمینال شرق تهران/ چند نفر کشته شدند؟
حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top