تاریخ انتشار: دوشنبه 1393/05/06 - 11:20
کد خبر: 137321

تشکر اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل از یک «کار خودجوش فرهنگی»:

مخالفت معاونت زنان ریاست جمهوری با «طرح تکریم بانوان»، همنوایی با روزنامه های زنجیره ای و شبکه های ضدانقلاب است

مخالفت معاونت زنان ریاست جمهوری با «طرح تکریم بانوان»، همنوایی با روزنامه های زنجیره ای و شبکه های ضدانقلاب است

نکته‌ی تاسف برانگیز جایی است که علاوه بر رسانه‌های بیگانه و روزنامه‌های زنجیره ای داخلی، معاونت امور زنان ریاست جمهوری نیز در اظهار نظری تعجب برانگیز، خود را با این دسته از رسانه‌ها همراه کرده و نسبت به اقدام درست شهرداری تهران اعتراض کرده است!

خبرنامه دانشجویان ایران: نکته‌ی تاسف برانگیز جایی است که علاوه بر رسانه های بیگانه و روزنامه های زنجیره ای داخلی، معاونت امور زنان ریاست جمهوری نیز در اظهار نظری تعجب برانگیز، خود را با این دسته از رسانه ها همراه کرده و نسبت به اقدام درست شهرداری تهران اعتراض کرده است!

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ اطلاعیه واحد فرهنگی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های سراسر کشور در رابطه با طرح تکریم بانوان شهردای تهران به شرح زیر است:

اقدام سنجیده و بجای مدیریت شهری تهران مبنی بر اجرای طرح تکریم بانوان، تصمیم ستودنی و ارزشمندی است که مدتی است در مجموعه های ذی‌ربط شهردای تهران اجرا می شود. این اقدام هرچند در راستای تکریم بانوان صورت گرفته است و بدون تردید کارآمدی بیش از پیش مجموعه کارکنان شهرداری را در پی خواهد داشت و به گفته همه کارشناسان موجبات بالارفتن بهره وری را نیز خواهد شد، اما باز هم از اغراض و برخوردهای سیاسی یک جریان خاص در داخل -که کاسبی سیاسی از هر مقوله ای مهم ترین کارویژه آن است- در امان نمانده است و شبکه ی رسانه ای این جریان همگام با رسانه های معاند و بیگانه، به تخریب اقدام درست شهرداری تهران پرداختند.

نکته ی تاسف برانگیز جایی است که علاوه بر رسانه های بیگانه و روزنامه های زنجیره ای داخلی، معاونت امور زنان ریاست جمهوری نیز در اظهار نظری تعجب برانگیز، خود را با این دسته از رسانه ها همراه کرده و نسبت به اقدام درست شهرداری تهران اعتراض کرده است! معاونت امور زنان ریاست جمهوری در حالی بی شرمانه در برابر طرحی که در راستای تکریم بانوان شاغل در شهرداری تهران انجام پذیرفته است، قد علم کرده است که می بایست خود پیشرو در چنین اقداماتی باشد. برای اذهان عمومی این سئوال وجود دارد که چه انگیزه ای موجب شده است تا معاونتی که مدعی حمایت از زنان و حقوق آن ها است؛ پازلی را تکمیل می کند که توسط شبکه رسانه ای سلطنتی انگلیس طراحی شده است؟!

جای بسی تاسف است که کسانی که در شعارهای خود مدام دم از حقوق و منافع مردم می زنند و خود را حامی مردم معرفی می کنند، در برابر تصمیمی که اصلی ترین پایه آن دفاع از حقوق و منافع بانوان است، اینچنین مقابله کرده و ابایی از این ندارند تا منافع مردمی را قربانی اهداف و اغراض پلید سیاسی خویش کنند.

واحد فرهنگی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های سراسر کشور ضمن حمایت از اجرای طرح تکریم بانوان توسط شهرداری تهران، از شهردار تهران به عنوان مجری این اقدام ارزشی قدردانی کرده و اعلام می کند نباید جوسازی ها و شانتاژهای مغرضان سیاسی موجب عقب نشینی از تصمیمات و اقداماتی که منافع مردم را در پی دارد شود. از سوی دیگر از نهادهای دولتی نیز انتظار می رود طرح ستودنی شهرداری تهران را سرلوحه خود قرار داده و در راستای تکریم بانوان شاغل زیربط اقدام کنند.

واحد فرهنگی

اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های سراسر کشور

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
حضو جمعی از مسئولین در منزل شهید طهرانی مقدم+عکس
تامین ارز ۲.۸ میلیارد دلاری در نخستین ماه سال ۱۴۰۳
یک شرور با قمه‌ به خودروی پلیس حمله کرد
اصلاحیه قانون تاسیس و اداره مدارس غیردولتی ابلاغ شد
تکمیل ۴ ایستگاه‌ مترو اولویت شهرداری در خط ۶
سرانه سلامت تهران در وضعیت مطلوبی قرار ندارد
بانک مرکزی در حمایت از تولید نمره قبولی گرفت
VAR را از چین می‌آوریم
صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس تأیید شد
واکنش هیئت مدیره تراکتور به حمله هواداران به خودروی سرخپوشان
سامانه های پدافندی ایران در اصفهان در اثر حمله اسرائیل آسیب دید؟
انتخاب رشته دوره دکتری سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد آغاز شد
تایید صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس
بورس سبز ماند/ افزایش ۷۷ هزار و ۶۴۳ واحدی شاخص کل
کمک نظامی چین به روسیه + جزئیات
مدافع استقلال به تراکتور می‌رسد
جزئیات جدید از افزایش حقوق بازنشستگان
دستگیری شهردار و عضو شورای یک شهر + جزئیات
جریمه سنگین ۴سلبریتی زن در عربستان
روشی دائمی برای خلاصی از ورود حشرات
علائم ایمنی چقدر ضروری است؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top