تاریخ انتشار: سه شنبه 1393/05/14 - 14:13
کد خبر: 138039

با حضور فائزه هاشمی، نسرین ستوده، نوری زاد و دیگر فتنه گران؛

افطاری پنهانی مسئولان دانشگاه امیرکبیر با فتنه‌گران! +عکس

افطاری پنهانی مسئولان دانشگاه امیرکبیر با فتنه‌گران! +عکس

آنچه که سبب نگرانی است، حضور یکی از مسئولین دانشگاه صنعتی امیرکبیر در این برنامه است. حضور وی بعنوان مدیرکل دفتر سرپرست جید دانشگاه، در برنامه ای که میهمانان آن دشمنی خود را با نظام و بعضا با اسلام جار میزنند، غیرقابل اغماض و حتی خلاف شعار اعتدال دولت فعلی است.

خبرنامه دانشجویان ایران: در روزهایی که دانشگاه ها ایام تعطیل خود را سپری می کنند، گویا فتنه گران و عناصر ضد انقلاب دست به دست هم داده اند، و در حال کلید زدن التهاب و اغتشاش در فضای دانشگاه ها هستند.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ در تاریخ 1 مرداد 93 مراسمی به بهانه  افطاری با تلاش عناصر افراطی و بعضا قانون شکن دانشگاه امیرکبیر برگزار گردید که نشان از برنامه ریزی دوباره و مشابه برای بازگرداندن دانشگاه به دوران  ملتهب و سیاه سال های نه چندان دور آن دارد.

در این مراسم تنی چند از محکومین و متهمین فتنه 88 و برخی زندانیان سیاسی- امنیتی که در دوران مرخصی خود به سر می بردند، نیز حضور داشتند که حضور این اشخاص ماهیت این برنامه را برملا می کند.

از چهره های حاضر دراین مراسم می توان به فائزه هاشمی، محمد نوری زاد(متهم به توهین به مسئولین نظام وتبلیغ علیه نظام)، مهدی خزعلی، داوود هرمیداس (روزنامه اصلاح طلب آسمان، به نقل از وی لایحه قصاص را بعنوان لایحه ای غیرانسانی مطرح نمود)، نرگس محمدی (زندانی سیاسی-امنیتی)، نسرین ستوده (از فعالین علیه امنیت ملی، عضو کمپین یک میلیون امضا و...زندانی امنیتی که در شهریور سال گذشته آزاد شده است!)، بهار هدایت، عیسی سحرحیز و عباس عبدی نام برد.

اما آنچه که سبب نگرانی بیش از پیش جامعه دانشگاهی می شود، حضور یکی از مسئولین دانشگاه صنعتی امیرکبیر (محمدرضا رازفر) در این برنامه است. حضور وی بعنوان مدیرکل دفتر سرپرست جدید دانشگاه، در برنامه ای که میهمانان آن دشمنی خود را با نظام و بعضا با اسلام (همچون قصاص و حقوق زن و کشف حجاب و..) جار می زنند، غیرقابل اغماض و حتی خلاف شعار اعتدال دولت فعلی است.

چرا باید یکی از مدیران دانشگاه، با کسانی که در سال 88 در همین دانشگاه به مقدسات نظام و عکس امام بزرگوار جسارت کردند و  نیز حامیان روزه خواران روز قدس 88 بر سر سفره افطار(!) بنشیند؟

چنین برنامه هایی مطمئنا افزایش نگرانی و حتی خشم دانشجویان ازرقم خوردن رویداد های ناخوشایند در دانشگاه ها خصوصا دانشگاه صنعتی امیرکبیر، مادر دانشگاه های صنعتی کشور را در پی خواهد داشت، که از قرار معلوم فتنه گران شکست خورده و حامیان آنها درصدد برنامه ریزی برای آن هستند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
علی
1393/05/14 - 15:02

سلام یه سئوال واقعا این ها روزه میگیرند؟!!!
ناشناس
1393/05/15 - 09:51

آره بابا مگه روز قدس سال 88 يادت نيست همشون همراه با بطري هاي آب معدني تو راهپيمايي شركت كردند تازه براي اينكه راحت تر شعار بدن و دهناشون خسته نشه اكثرا آدامس هم مي جويدند تا دهانشون هم بيكار نباشه و تمريني هم كرده باشن
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top