تاریخ انتشار: یکشنبه 1393/05/26 - 18:00
کد خبر: 139155

بورسیه‌ای های دوره اصلاحات برگزار می کنند؛

جلسه تمجید از عملکرد فرجی دانا یک روز قبل از استیضاح توسط انجمن نجفقلی حبیبی

جلسه تمجید از عملکرد فرجی دانا یک روز قبل از استیضاح توسط انجمن نجفقلی حبیبی

گروهی از بورسیه های دوران اصلاحات و اعضای انجمن وابسته به فتنه مدرسین دانشگاه ها که نجفقلی حبیبی هتاک به حرمت گریه های مردم در عاشورا، دبیر سابق و از اعضای اصلی آن محسوب می شود، قرار است در دانشکده علوم دانشگاه تهران، همایشی در حمایت از فرجی دانا برگزار کنند.

خبرنامه دانشجویان ایران: استیضاح فرجی دانا، یعنی قتل عام منافع اقلیت اصلاح طلبی که این روزها برای رای نیاوردن استیضاح دارند دست و پا می زنند. گروهی که بایارانه های میلیاردی روزنامه ها و اختیاراتی که دولت در اختیارشان قرارداده است، از همه امکان خود برای ادامه دادن سیر افراطی وزارت علوم استفاده می کند.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ در همین راستا گروهی از بورسیه های دوران اصلاحات و اعضای انجمن وابسته به فتنه مدرسین دانشگاه ها که نجفقلی حبیبی هتاک به حرمت گریه های مردم در عاشورا، دبیر سابق و از اعضای اصلی آن محسوب می شود، قرار است در دانشکده علوم دانشگاه تهران، همایشی در حمایت از فرجی دانا برگزار کنند.

همه ترس وابستگان به فتنه 88، از استیضاح وزارت علوم آن است که روند سکولاری که این جریان در دانشگاهها پیش گرفته است، متوقف شود.

از آنجایی که این جریان بدنه ای در دانشگاهها ندارد، در تلاشی مذبوحانه در اعلامیه ای سراسری از دانشجویان و اساتید خواسته اند تا در این برنامه شرکت کنند.

گفته شده است انجمن اسلامی جعلی دانشجویان دانشگاههای کشور که در حال حاضر هیچ بدنه و عضوی میان دانشجویان و دانشگاهیان کشور ندارد و براساس آیین نامه های فعلی خود وزارت علوم غیرقانونی و فاقد مجوز فعالیت است، از برگزار کنندگان این برنامه معرفی شده است.

حضور دانشجویان دهه 70 به نام دانشجو در برنامه های دانشگاهی چندی است از آغاز دولت یازدهم شدت گرفته است. افرادی که  بیش از سی سال از عمرشان گذشته، امروز به نام دانشجو با روزنامه ها و خبرگزاری های دولتی مصاحبه می کنند و با تمجید از مشی وزارت علوم و فرجی دانا، درتلاشند اختیارات قانونی مجلس را زیر سوال ببرند.

روندی که حامیان وزیر علوم در پیش گرفته اند، نه تنها در تنافی با استقلال مجلس است، بلکه با فشارهای رسانه ای خود و حمایت بی قید و شرط از دولت، باع شده اند تا پایگاهی در میان مردم نداشته باشند.

شنیده شده است، گروهی از جوانان اصلاح طلب که دانشجو نیستند و فاقد کارت دانشجویی اعم از هرنوع آن (دولتی، آزاد، پیام نور و ...) غیره هستند، از گردانندگان این برنامه به شمار می روند.

این برنامه که عملاً یک میتینگ سیاسی برای نگه داشتن فرجی دانا در سکان وزارت علوم است، علیرغم تاکیدات رهبری مبنی بر تبدیل نشدن دانشگاهها به باشگاه سیاسی و جولانگاه احزاب برگزار خواهد شد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
انواع کاغذ دیواری جدید برای پذیرایی
کار سختی که ایران کرد
جریمه ۳۰۰ میلیون تومانی ۳ باشگاه لیگ برتری
قرمزها آبی‌ها را صدرنشین کردند؛ همه برای یکی!
تصاویر هولناک از جاری شدن سیل در نیکشهر
برق کولرهای گازی شما را نگیرد!
تقویت فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور
پیش‌بینی بانک‌های غربی از قیمت نفت پس از حمله ایران به اسرائیل
حجم باورنکردنی ویرانی در شهر غزه را در این تصاویر هوایی ببینید
خداحافظی یک بازیکن از نسل طلایی ایران
وزیر خارجه نتانیاهو به دست و پا افتاد
ایران رکن اصلی و حیاتی امنیت اسرائیل را از بین برد
پیش‌بینی وضعیت بارش کشور تا ۶ هفته آینده
بیمه کارگران ساختمانی به کجا رسید؟
راهیابی هر ۵ فرنگی‌کار کشتی ایران به مرحله نیمه‌نهایی
محکومیت رفتار وحشیانه یک هوادار از سوی فدراسیون فوتبال عربستان
ژیلا صادقی اسلحه به دست شد!
پاتوق زیر زمینی معتادان در دل تهران +عکس
همه عملیات‌های انتقامی ایران ؛ از جنگ شهرها در سال ۱۳۶۳ تا عملیات وعده صادق +عکس
لحظه کشف ۱۰۰۰ کیلو شیشه از یک تریلی +فیلم
درخواست انگلیسی ها از نتانیاهو
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top