تاریخ انتشار: یکشنبه 1393/05/26 - 23:55
کد خبر: 139189

هوای تهران بارانی می‌شود

خبرنامه دانشجویان ایران: مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور از بارش پراکنده باران با رعد و برق خبر داد.

احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: براساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، طی 24 ساعت آینده در برخی مناطق شمال غرب، غرب، دامنه‌های مرکزی و جنوبی زاگرس ابرناکی، رگبار موقتی باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. این وضعیت روزهای دوشنبه و سه‌شنبه نیز علاوه بر مناطق ذکر شده در دامنه‌های مرکزی البرز و برخی مناطق مرکزی کشور نیز رخ خواهد داد که شدت بارش‌ها در روزهای یکشنبه و دوشنبه در استان‌های واقع در دامنه‌های مرکزی و جنوبی زاگرس خواهد بود.

وی افزود: امروز در برخی مناطق استان هرمزگان و روزهای دوشنبه و سه‌شنبه علاوه بر آن در جنوب استان کرمان نیز افزایش ابر و رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

به گفته وی، طی سه روز آینده خلیج فارس و شرق دریای عمان مواج خواهد بود. در این مدت در سواحل دریای خزر دمای هوا به طور نسبی افزایش می‌یابد.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور در ادامه گفت: رشد ابر همراه با رگبار موقت باران گاهی با رعد وبرق و وزش باد، بعد از ظهر امروز تا اوایل شب دردامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی در استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، خوزستان، همدان، لرستان، زنجان و مرکزی، هرمزگان و اصفهان پیش بینی می شود. همچنین با توجه به تقویت سامانه جنب حاره ای در کشور طی سه روز آینده دمای بیشینه هوا در استانهای نیمه شمالی کشور 2 تا 4 درجه و در استان های اردبیل، گیلان،مازندران وگلستان با کاهش رطوبت جو و وزش باد گرم، از 4 تا 6 درجه افزایش خواهد یافت.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور در ادامه به وضع هوای تهران اشاره کرد و گفت: بر این اساس، آسمان تهران در روز دوشنبه نیمه ابری گاهی وزش باد در بعدازظهر بارش پراکنده با رعد و برق همراه خواهد بود. همچنین حداقل و حداکثر دما در این روز به 25 و 36 درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد. در روز سه‌شنبه نیز آسمان پایتخت نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد در بعدازظهر بارش پراکنده با رعد و برق پیش‌بینی شده است و حداقل و حداکثر دما در این روز به 26 و 38 درجه سانتیگراد خواهد رسید.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فوری/ انفجار مرگبار در ترمینال شرق تهران/ چند نفر کشته شدند؟
حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
دستور رئیس قوه قضاییه برای تحکیم آرامش
واکنش چین به عضویت فلسطین در سازمان ملل
دریافت ۱۰۰ هزار تتر برای فروش سوالات کنکور
هشدار به اسرائیل: خطا کردید و زلزله شد
هشدار نارنجی طغیان رودخانه‌ها در ۳ استان
طرح حمله اسرائیل علیه ایران اینگونه تصویب شد
معاون رئیس جمهور اسبق درگذشت +جزئیات
آقای بهجت می‌گفت این ذکر کیمیاست +فیلم
پژمان درستکار برترین مربی سال کشتی آسیا شد
حملات فسفری صهیونیست‌ها به جنوب لبنان +فیلم
قطار ملی ساخت ایران به‌زودی وارد مترو خواهد شد
وضعیت آخرالزمانی خیابان‌های دبی بعد از سیل +فیلم
سفر رئیس جمهور به استان سمنان
بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
ماجرای بامزه رحیم پور از تحقیر آمریکا +فیلم
شلیک پرسپولیس به ۳‌هدف با یک تیر!
برخورد محترمانه پلیس با یک خانم +فیلم
گریه شرور دو ریالی در لحظه دستگیری +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top