تاریخ انتشار: چهارشنبه 1393/05/29 - 11:48
کد خبر: 139518

بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور در خصوص ناآرامی‌ها در آمریکا:

سردمداران نژادپرست آمریکا، مدعی برقراری صلح در جهانند!

سردمداران نژادپرست آمریکا، مدعی برقراری صلح در جهانند!

چه کسی است که از سیاهه اقدامات ضد بشری امریکا خبری نداشته باشد. چه کسی است که نداند امروز کشتار مردم مظلوم فلسطین و غزه در سایه حمایت امریکاییان و به دست رژیم کودک کش اسراییل اتفاق می‌افتد؟ آری امروز جنایت‌های امریکا و اسراییل از غزه تا فرگوسن ادامه دارد.

خبرنامه دانشجویان ایران: شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور درخصوص نقض حقوق بشر در حوادث فرگوسن آمریکا بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور درخصوص نقض حقوق بشر در حوادث فرگوسن آمریکا بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یا أَیُّهَا النّاسُ إِنّا خَلَقناکُم مِن ذَکَرٍ وَأُنثىٰ وَجَعَلناکُم شُعوبًا وَقَبائِلَ لِتَعارَفوا ۚ إِنَّ أَکرَمَکُم عِندَ اللَّهِ أَتقاکُم ۚ إِنَّ اللَّهَ عَلیمٌ خَبیرٌ﴿۱۳﴾

ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (این‌ها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقوا‌ترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است!

هر نفس آزاده و حق‌گرایی، شهادت سر خواهد داد که هر مولودی که قدم بر عرصه گیتی قرار می‌دهد، فارغ از رنگ و نژادش مورد احترام می‌باشد و پر واضح است که رنگ و‌نژاد انسان‌ها هرگز نباید مبنایی برای احترام و یا بی‌مهری به انسان‌ها قرار گیرد، امری که در همه ادیان الهی مورد احترام قرار گرفته و صریح‌ترین آن‌ها را می‌توان در دین مبین اسلام، به درستی مشاهده نمود که همه انسان‌ها اعم از سفید پوست و سیاه پوست در یک رتبه قرار دارند و آنچه موجب برتری یک انسان می‌گردد،‌نژاد و رنگش نمی‌باشد، بلکه میزان عبودیتش نزد پروردگار متعال است.

چند روزی است باز شاهد آنیم که در آمریکا کشوری که به غلط و دروغ داعیه دار حقوق بشر گشته است، تمامی قواعد انسانی را زیر پا نهاده، با نگاه‌نژاد پرستانه حق حیات را از یک جوان ۱۸ ساله سیاه پوست گرفته‌اند که این اقدام غیر انسانی با اعتراضات گسترده مردم رنج دیده امریکا روبرو گردیده است و معترضان از پلیس به علت شلیک به «مایکل براون» نوجوان ۱۸ ساله سیاه‌پوستی که کاملاً غیرمسلح بود، انتقاد و خواستار توقف خشونت پلیس علیه سیاه‌پوستان گردیده‌اند. اما چه حاصل که همین اعتراضات نیز با برخورد نظامی شدید مواجه شد و نتیجه آن کشته و زخمی شدن معترضان شد.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور، ضمن محکوم نمودن این اقدام غیر انسانی تاکید می‌نماید این تبعیض نژادی که امروز با قتل نوجوان ۱۸ ساله بار دیگر خود را نمایان کرده است، یکی از بنیان‌های اصلی حکومتداری امریکایی است، و جای بسی تاسف است که سردمداران‌نژاد پرست امریکا امروز در دنیا مدعی برقراری صلح در جهان گشته و با استفاده از رسانه‌ها و لابی‌های رسانه‌ای خود چهره دروغین خود را پنهان نموده است، و نه تنها در کشور خود، بلکه در سراسر دنیا در هر جنایتی که در حال رخ دادن می‌باشد رد شیطان بزرگ یافت می‌شود.

چه کسی است که از سیاهه اقدامات ضد بشری امریکا خبری نداشته باشد. چه کسی است که نداند امروز کشتار مردم مظلوم فلسطین و غزه در سایه حمایت امریکاییان و به دست رژیم کودک کش اسراییل اتفاق می‌افتد؟ آری امروز جنایت‌های امریکا و اسراییل از غزه تا فرگوسن ادامه دارد.

جنایات و نسل کشی‌ای که امروز در غزه در حال رخ دادن می‌باشد، کشتار وحشیانه‌ای که توسط گروهک‌های دست پرورده آمریکا در عراق و سوریه و دیگر کشور‌های منطقه در حال رخ دادن هست، تنها گوشه‌ای از جنایات وحشیانه می‌باشد.

بسیج دانشجویی سراسر کشور، بار دیگر ضمن محکوم نمودن این اقدام غیرانسانی، از همه انسان‌های آزاده در سراسر دنیا می‌خواهد که جهت خاتمه دادن به خشونت در سرتاسر دنیا در مقابل این شیطان بزرگ ایستادگی نمایند.

والسلام علیکم

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top