تاریخ انتشار: دوشنبه 1393/06/03 - 01:33
کد خبر: 139911

نتایج کنکور کارشناسی ارشد 93 اعلام شد

نتایج کنکور کارشناسی ارشد 93 اعلام شد

نتایج نهایی آزمون‌ مذکور در 132 کد رشته‌ امتحانی بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته است و داوطلبان می توانند با جستجو بر اساس اطلاعات فردی، شماره پرونده و شماره داوطلبی از نتیجه آزمون خود مطلع شوند.

خبرنامه دانشجویان ایران: اسامی‌ قبول‌ شدگان‌ نهایی‌ 132 کد رشته امتحانی از 143 کد رشته امتحانی بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته‌است.

به گزارش خبرنگار صنفی-آموزشی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ نتایج نهایی آزمون‌ مذکور در 132 کد رشته‌ امتحانی بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته است و داوطلبان می توانند با جستجو بر اساس اطلاعات فردی، شماره پرونده و شماره داوطلبی از نتیجه آزمون خود مطلع شوند.

در این دوره برای 143 کدرشته امتحانی پذیرش صورت می‌گیرد که براساس برنامه زمانی سازمان سنجش آموزش کشور در یکی از روزهای شنبه 8 شهریور، یکشنبه 9 شهریور، دوشنبه 10 شهریور و سه‌شنبه 11 شهریور با توجه به حرف اول نام خانوادگی خود براساس اطلاعیه ای که همراه با نتایج منتشر خواهدشد برای ثبت نام به موسسه محل قبولی  با مدارک لازم (اینجا) مراجعه نمایند.

اسامی قبول شدگان نهایی 11 کد رشته امتحانی باقیمانده از 143 کد رشته شامل کدرشته‌های: 1-کد 1147 (اطلاعات و حفاظت اطلاعات)، 2-کد 1149 (مدیریت امور دفاعی«1» ارتش جمهوری اسلامی ایران )، 3-کد 1150(مدیریت امور دفاعی«2» سپاه پاسداران انقلاب اسلامی)، 4-کد 1151 (فرماندهی مدیریت انتظامی«3»)، 5-کد1153 (مدیریت اطلاعاتی)، 6-کد 1154 (مطالعات دفاعی استراتژیک)، 7-کد 1155 (اطلاعات استراتژیک)، 8-کد 1156 (آماد)، 9-کد 1157 (مدیریت بحران)، 10-کد 1158 (پدافند غیرعامل، دانشگاه امام حسین«ع») و 11-کد 1159(پدافند غیرعامل ـ امنیت ملی، دانشکده علوم و فنون فارابی) به علت داشتن شرایط خاص و با توجه به اینکه ثبت‌نام و برگزاری آزمون برخی از کد رشته های امتحانی مذکور توسط موسسات آموزشی ذیربط با هماهنگی این سازمان انجام شده است، به طریق مقتضی، با هماهنگی ارگانهای مربوط متعاقباً استخراج و اعلام خواهد شد.

از پذیرفته‌شدگانی ‌که‌ حداکثر تا تاریخ‌ 31/6/93 فارغ‌التحصیل‌ نشوند، ثبت‌نام‌ به‌ عمل‌ نخواهد آمد و ضمن‌ «کان‌ لم‌ یکن» تلقی‌ شدن‌ قبولی‌ آنان‌ طبق‌ مقررات‌ با آنان‌ رفتار خواهد شد.

معدل‌ لیسانس‌ پذیرفته‌ شده‌ باید با معدلی‌ که‌ قبلاً در زمان ثبت‌نام برای شرکت در آزمون به‌ سازمان‌ اعلام‌ نموده‌، یکسان‌ باشد، بدیهی است از ثبت‌نام قطعی آن دسته از داوطلبانی که دارای مغایرت معدل باشند (معدل مندرج در مدرک آنان کمتر از معدل اعلام شده به این سازمان باشد) جداً خودداری خواهد شد.

نظر به اینکه پس از انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و اطلاعیه اصلاح کدرشته محلهای تحصیلی مندرج در دفترچه مذکور، برخی از دانشگاهها و موسسات آموزش عالی نسبت به کاهش و یا افزایش ظرفیت پذیرش دانشجوی خود مبادرت نموده‌اند، لذا گزینش نهایی بر اساس ظرفیتهای جدید انجام می‌گیرد.

به دلیل عدم وصول نتایج مصاحبه دانشگاه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران– تهران و دانشکده صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران واحد قم تا زمان اعلام نتایج نهایی، در رشته‌های ذیربط فردی به عنوان پذیرفته‌شده نهایی اعلام نگردیده ‌است.

ضمناً دانشگاه مفید قم در کد رشته محلهای دارای شرایط خاص خود که بصورت نیمه متمرکز اعلام شده بود، منحصراً در کد رشته‌های تحصیلی 12902 و 14080 مصاحبه برگزار و نتایج آن را اعلام نموده است و در بقیه رشته‌ها براساس نمرات علمی داوطلبان گزینش علمی صورت گرفته است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top