تاریخ انتشار: چهارشنبه 1393/06/05 - 18:32
کد خبر: 140279

۶ کیبورد خاص با طراحی متفاوت که تاکنون ندیده‌اید!

۶ کیبورد خاص با طراحی متفاوت که تاکنون ندیده‌اید!

اکثر افراد در طول روز مدت زمان زیادی را یا کامپیوترشان سپری می‌کنند و در این مدت می‌توان گفت که با کیبورد بیش از هر چیز دیگری سرو کار دارند ویا دارندگان اسمارت فون‌ها مدام در حال تایپ متن هستند، پس چه بهتر که به دنبال کیبوردهای خاص و راحت باشند تا هم کارشان را بهتر انجام دهند و هم گامی در جهت متمایز بودن با سایرین بردارند.

خبرنامه دانشجویان ایران: اکثر افراد در طول روز مدت زمان زیادی را یا کامپیوترشان سپری می‌کنند و در این مدت می‌توان گفت که با کیبورد بیش از هر چیز دیگری سرو کار دارند ویا دارندگان اسمارت فون‌ها مدام در حال تایپ متن هستند، پس چه بهتر که به دنبال کیبوردهای خاص و راحت باشند تا هم کارشان را بهتر انجام دهند و هم گامی در جهت متمایز بودن با سایرین بردارند. حال تصمیم گرفتیم تا شما را با ۶ کیبورد با طراحی متفاوت و قابلیت‌های خاص آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید.

1. یک کیبورد گیمینگ و بسیار خاص با ۷ رنگ که نمای زیبایی داشته و لذت اجرای گیم‌ها را دو چندان می‌کند و بدون شک با قیمت ۳۴ دلاری خود در رده ارزان قیمت‌ها نیز قرار می‌گیرد!

2. این کیبورد با همه مدل‌هایی که تاکنون دیده‌اید متفاوت است. چرا که از چوب ساخته شده، بوسیله کابل USB به هرچیزی متصل می‌شود و با نور پس زمینه خود، همراه شما در تاریکی‌ها نیز خواهد بود. این مدل به راحتی از انواع سیستم عامل‌ها پشتیبانی کرده و از آنجایی که یک کالای لوکس به حساب می‌آید قیمت بالای۹۰۰ دلاری را برای خود برگزیده است.

3. یک کیبورد کوچک و بسیار کاربردی که بوسیله NFC  به راحتی با گوشی اندرویدی شما ارتباط برقرار کرده و شما را از دست تایپ کردن با کلیدهای کوچک و لمسی گوشی‌تان نجات می‌دهد. این مدل تنها ۱۴۴ گرم وزن داشته و قیمتی ۲۴۴ دلاری را در مقابل خود می بیند.

4. کیبورد لیزری بسیار شیک و کوچک که بوسیله بلوتوث توانایی اتصال به هر دو سیستم عامل آی‌او‌اس و اندروید را داشته و به راحتی و در هر جایی می‌تواند یار و یاور شما باشد. این مدل با قیمت ۱۱۹ دلاری خود دل هر خریداری را می‌رباید.

5. کیبوردی زیبا و ضدآب برای آنهایی که نگران خیس شدن و از کار افتادن کیبوردشان هستند. این مدل نیز قیمتی ۴۰ دلاری را برای خود در نظر گرفته است.

6. این مدل خاص مخصوص علاقه مندان به صنعت گیم بوده و با نور پس زمینه سبز رنگ و ال‌سی‌دی کوچکی که در گوشه‌ای دنج قرار داده شما را بیش از پیش مجذوب خود خواهد کرد. البته شاید اگر با قیمت ۳۵۰ دلاری آن مواجه شوید نظرتان عوض شود!

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
کار سختی که ایران کرد
جریمه ۳۰۰ میلیون تومانی ۳ باشگاه لیگ برتری
قرمزها آبی‌ها را صدرنشین کردند؛ همه برای یکی!
تصاویر هولناک از جاری شدن سیل در نیکشهر
برق کولرهای گازی شما را نگیرد!
تقویت فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور
پیش‌بینی بانک‌های غربی از قیمت نفت پس از حمله ایران به اسرائیل
حجم باورنکردنی ویرانی در شهر غزه را در این تصاویر هوایی ببینید
خداحافظی یک بازیکن از نسل طلایی ایران
وزیر خارجه نتانیاهو به دست و پا افتاد
ایران رکن اصلی و حیاتی امنیت اسرائیل را از بین برد
پیش‌بینی وضعیت بارش کشور تا ۶ هفته آینده
بیمه کارگران ساختمانی به کجا رسید؟
راهیابی هر ۵ فرنگی‌کار کشتی ایران به مرحله نیمه‌نهایی
محکومیت رفتار وحشیانه یک هوادار از سوی فدراسیون فوتبال عربستان
ژیلا صادقی اسلحه به دست شد!
پاتوق زیر زمینی معتادان در دل تهران +عکس
همه عملیات‌های انتقامی ایران ؛ از جنگ شهرها در سال ۱۳۶۳ تا عملیات وعده صادق +عکس
لحظه کشف ۱۰۰۰ کیلو شیشه از یک تریلی +فیلم
درخواست انگلیسی ها از نتانیاهو
مجلس هفته آینده وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کند
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top