تاریخ انتشار: شنبه 1393/06/08 - 13:23
کد خبر: 140455

گزارشی از یک هفته حضور «خبرنامه دانشجویان ایران» در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال + تصاویر

گزارشی از یک هفته حضور «خبرنامه دانشجویان ایران» در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال + تصاویر

دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی از اول تا هفتم شهریوردر محل بوستان گفت گو برگزارشد. این نمایشگاه در پنج بخش اصلی بین‌الملل، رسانه‌های برخط، نشر دیجیتال، بازی و انیمیشن، فناوری اطلاعات و همچنین در پنج بخش جانبی دیجیتال در آینه هنر، کارگاه‌ها و نشست‌ها، فرصت‌ها و تهدیدها، واقعیت افزوده و کودک و نوجوان برگزارگردید.

خبرنامه دانشجویان ایران: دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی از اول تا هفتم شهریوردر محل بوستان گفت گو برگزارشد. این نمایشگاه در پنج بخش اصلی بین‌الملل، رسانه‌های برخط، نشر دیجیتال، بازی و انیمیشن، فناوری اطلاعات و همچنین در پنج بخش جانبی دیجیتال در آینه هنر، کارگاه‌ها و نشست‌ها، فرصت‌ها و تهدیدها، واقعیت افزوده و کودک و نوجوان برگزارگردید.

در این نمایشگاه که باحضور پایگاه خبری  «خبرنامه دانشجویان ایران» همراه بود مورد توجه علاقه مندان ومسئولین فرهنگی وسیاسی همراه بود.

در روز اول نمایشگاه و در مراسم افتتاحیه بسیاری از چهره های فرهنگی، فعالین رسانه ای وشخصیت های سیاسی حضور داشتند که می‌توان به غلامعلی حدادعادل، محمدحسین صفار هرندی، حاج حسین یکتا، حمیدرضا مقدم‌فر و ... اشاره داشت.

در دومین روز از نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال، ابوالقاسم طالبی، کارگردان فیلم سینمایی "قلاده‌های طلا" از غرفه «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ بازدید کرد. وی در خصوص برخوردهایی که این روزها از سوی برخی اهالی سینما با برخی بازیگران و سینماگران ارزشی گفت: این‌ها عددی نیستند که بخواهند کاری کنند. (مشروح این خبررا از اینجا بخوانید)

بعد از گارگردان «قلاده های طلا» وحید یامین پور درغرفه خبرنامه دانشجویان ایران حاضر شد و با اشاره به استراتژی تیم فرهنگی دولت خاتمی برای کشور گفت: تیم فرهنگی خاتمی برای فرهنگ کشور اسرتراتژی داشت، یعنی می‌شد رد آن را گرفت برای مبانیش فکر کرد و آن را رد کرد، ولی رفتار فرهنگی دولت یازدهم به شدت مغشوش و باری به هر جهت است، یعنی نمی شود یک خطی را در آن تشخیص داشت، بیشتر از آنکه بخواهم یک تحلیل نظری و مبنایی کنم عملکرد فرهنگی دولت یازدهم را، می‌توانم صفت ساده لوحالنه بی برنامگی را برای آن به کار ببرم. (مشروح این خبر را از این جا بخوانید.)

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی  با حضور در غرفه «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ در دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در خصوص نحوه تعامل دولت با منتقدین گفت: چند عامل در نحوه برخورد دولت با منتقدین موثر است؛ به نظر من یکی از این عوامل، خصلت روحی شخص آقای روحانی است، که مقداری نسبت به منتقدین کم حوصله است و سعه صدر کمی دارد. (مشروح این خبر را از اینجا بخوانید.)

در میان غرفه‌های متعلق به رسانه‌ها و نرم‌افزارهای دیجیتال اما حضور غرفه‌ای با موضوع جمعیت و پرداختن به علل پیری جمعیت افزایش سن ازدواج و برگزاری مسابقه‌ای در این خصوص در قالب‌های مختلف در جای خود جالب توجه است.

جشنواره فرهنگی هنری «ایران جوان بمان» در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال امسال در راستای سیاست‌های کلی جمعیت کشور، اقدام به برگزاری یک سری مسابقات فرهنگی و هنری نموده است. (مشروح این خبر را از این جا بخوانید.)

از سوی دیگر محمد رضا کردلو فعال دانشجویی در یادداشتی نوشت: طبیعی است که به خاطر تاخر جریان های اصیل اسلامی در سینما و حوزه های رسانه ای و فضای مجازی، رسانه های ما عقب مانده تلقی شوند، حال آنکه تعریف سکولار از پیشرفت و فناوری، ابزار آلات رسانه ای را نیز تحت تاثیر قرار داده به طوری که سنخیتی با پدیده های انقلابی ندارند. (مشروح این خبر را از این جا بخوانید.)

در پایان گزارش تصویری حضور غرفه خبرنامه دانشجویان ایران را در نمایشگاه ببینید:

 

 

گزارش تصویری از یزدان محمدی

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
رضا
1393/06/08 - 17:53

به تمام بچه های خبرنامه خدا قوت میگم
تورهای مسافرتی آفری
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت
کارگر رکن جهش تولید/ حال خوب کارگر، حال خوب کشور
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top