تاریخ انتشار: پنجشنبه 1393/06/13 - 08:51
کد خبر: 141059

معاونت فرهنگی یا لانه پرورش فتنه‌گران در دانشگاه آزاد؟!

خبرنامه دانشجویان ایران: معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد چرا فعالان سیاسی و رسانه‌ای فتنه را به خدمت می‌گیرد؟!

وب‌سایت الف ضمن طرح این سؤال از طه هاشمی معاون دانشگاه آزاد نوشت: این روزها دانشگاه آزاد اسلامی و اتفاقات پیرامون آن در صدر اخبار رسانه‌ها قرار گرفته است از موضوع جشن تولد هشتاد سالگی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و چاپ ویژه‌نامه «یک آخوند متفاوت» توسط روزنامه فرهیختگان ارگان این دانشگاه- که بلافاصله از دکه‌ها جمع‌آوری شد- گرفته، تا بازداشت اخیر عمار کلانتری سردبیر خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی (آنا)، همه و همه نشان از این دارد که دانشگاه آزاد به حاشیه و بیراهه رفته است و در اداره امور خود از ثبات برخوردار نیست و نشانه‌هایی از چند مدیریتی در آن مشاهده می‌شود.

الف می‌افزاید: همین چند ماه پیش بود که انتصاب عبدالحسین هراتی، یکی از فتنه‌گران سال 88، به سمت مدیرکلی اسناد و مدارک دانشگاه آزاد اسلامی چنان جنجال‌برانگیز شد که مسئولان دانشگاه‌ آزاد را مجبور به پاسخگویی کرد و در نهایت با فشار مجلس و رسانه‌ها مجبور به عزل هراتی شدند. همان زمان طه هاشمی معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی و جانشین رئیس دانشگاه در شورای راهبردی ارتباطات و اطلاع‌رسانی این دانشگاه که به این فرد حکم داده بود اعلام کرد بنده هیچگونه شناختی از هراتی نداشتم و او از داخل دانشگاه به من معرفی شد. بحث بر سر این که چه کسی هراتی را به طه هاشمی معرفی کرده است چنان بالا گرفت که بالاخره معرف هراتی سر از مجمع تشخیص مصلحت نظام درآورد و هاشمی در صحبت‌هایی، از سابقه این فرد هتاک به امام خمینی(ره) اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت ایشان با مراجعه به دفتر بنده جویای کار بوده است! در هر حال با عزل هراتی و بعد بازداشت وی این غائله ختم شد. اگر چه هنوز پرونده وی مفتوح است و در دست بررسی مقامات قضایی است.

الف تصریح کرد: اما در مورد عمار کلانتری سردبیر خبرگزاری آنا قضیه فرق می‌کند. کلانتری که در اواخر سال 92، با حکم طه هاشمی معاون فرهنگی این دانشگاه، و کسی که به عنوان جانشین رئیس دانشگاه در شورای راهبردی ارتباطات و اطلاع‌رسانی، مسئولیت مستقیم رسانه‌های دانشگاه آزاد اسلامی را بر عهده دارد سردبیر خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی شد، آشنای طه هاشمی بود و برخلاف مورد مربوط به هراتی، طه هاشمی، کلانتری را از زمان دانشجویی می‌شناخت، از پیشینه او مطلع بود، از هفت ماه محکومیت قطعی‌اش نیز خبر داشت و می‌دانست که کلانتری از بازداشتی‌های فتنه سال 88 است و بیشترین اتهامات وی نیز در حوزه رسانه است؛ پس چگونه است که او را در پست مدیریتی حساسی مانند سردبیری یک خبرگزاری، آن هم دانشگاه آزاد اسلامی می‌گمارد؟! آیا آقای طه هاشمی به عواقب این انتصاب فکر نکرده یا با برنامه‌ریزی و هدف مشخصی، از این فرد که مدیریت رسانه‌های زنجیره‌ای و سایت‌هایی چون آینده‌نیوز، بازتاب امروز و... را در کارنامه خود دارد، در این سمت استفاده کرده است. بماند که مریم- ج سرپرست فعلی خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی نیز از خبرنگاران روزنامه‌های زنجیره‌ای اصلاح‌طلبان و از همکاران سابق فواد صادقی و عمار کلانتری در سایت‌های فیلتر شده آینده‌نیوز و بازتاب امروز و... می‌باشد. و از این حیث، روزنامه فرهیختگان هم نیازمند توجه ویژه و جدی است و دانشگاه آزاد یا باید فکری به حال آقای طه هاشمی کند یا فکری به حال رسانه‌های متبوع.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
ناشناس
1393/06/13 - 21:55

برید ببینید در ایسکانیوز چه خبر است. بدتر از اون هست که فکرشو بکنید.
تورهای مسافرتی آفری
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top