تاریخ انتشار: دوشنبه 1393/06/17 - 08:34
کد خبر: 141410

جزئیات بیشتری از ملاقات بی‌سابقه و جنجالی کشتی‌گیران با وزیر ورزش؛

حمید سوریان خطاب به وزیر ورزش: بچه ها نه به حضور شما احتیاج دارند نه نیازمند لبخند ژکوند شما هستند

حمید سوریان خطاب به وزیر ورزش: بچه ها نه به حضور شما احتیاج دارند نه نیازمند لبخند ژکوند شما هستند

ابتدا حمید سوریان کاپیتان تیم ملی کشتی با بیانی تند از عملکرد وزیر انتقاد کرد و گفت: که بچه های شهرستانی ازلحاظ روحی و جسمی تحت فشارند و از طرفی مشکلات مالی انگیزه را از آنها گرفته است، مانده‌ام شما در این مدت آیا فکر نکرده‌اید این‌ها نیز زن و بچه دارند؟

خبرنامه دانشجویان ایران: حضور محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان در تمرین کشتی گیران با حواشی بسیاری همراه بود تا جائی که برخی رسانه ها خبرهایی در این خصوص منتشر کردند.

خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ جزئیات بیشتری از حضور وزیر ورزش در تمرین کشتی گیران کسب کرده است که از نظر می گذارنید.

با توجه به نزدیکی مسابقات جهانی کشتی که 23 شهریور در ازبکستان برگزار می‌شود، گودرزی وزیر ورزش و جوانان دولت یازدهم در تمرین ملی‌پوشان کشتی حاضر شد تا به ملی‌پوشان روحیه بدهد، اما هیچ پاداش یا هدیه‌ای همراه خود نبرده بود و با کاسه سرریزشده صبر کشتی‌گیران روبرو شد!

کشتی گیران از وضع مالی نامناسب خود گفتند و اینکه 15 ماه است حقوقی دریافت نکرده‌اند!

ابتدا حمید سوریان کاپیتان تیم ملی کشتی بابیانی تند از عملکرد وزیر انتقاد کرد وگفت: که بچه های شهرستانی از لحاظ روحی و جسمی تحت فشارند و از طرفی مشکلات مالی انگیزه را از آنها گرفته است، مانده‌ام شما در این مدت آیا فکر نکرده‌اید این‌ها نیز زن و بچه دارند؟

کم کم اعتراض‌ها بالا گرفت و حمید سوریان با لحنی تند گفت: بچه ها نه به حضور شما احتیاج دارند نه نیازمند لبخند ژکوند شما هستند که هروقت دلتان خواست برای ظاهرسازی و تبلیغات بسیار ترحم‌آمیز به بچه‌ها سربزنید. یادم هست قبل ازجام جهانی کشتی در تهران هم بی‌تفاوت از کنار قهر و دلخوری بچه‌های کشتی و آقای بنا گذشتید و بچه‌ها با تمام این بی‌مهری‌ها باز به خاطر مردم ازخواسته‌هایشان گذشت کردند و برگشتند و در مسابقات جام جهانی شرکت کردند. تا کی بچه‌های کشتی به خاطر نجابت و اخلاقشان سکوت کنند؟ آیا سزای با گذشت بودن و مظلوم بودن این است؟

وزیر ورزش بعد از شنیدن این صحبت‌های دردمندانه گفت: از کجا پول بدهم؟ از کجا بیاورم؟ خزانه خالی است. بروید ببنید هر چه بود برای شما!

این صحبت‌های عجیب وزیر، واکنش شدیدتر کشتی‌گیران را به همراه داشت.

اینبار امید نوروزی، کشتی‌گیر شیرازی وزن دوم به نمایندگی از کشتی‌گیران صحبت‌های جالبی خطاب به وزیر ورزش انجام داد.

نوروزی گفت: نمی‌توانی کار کنی بی خود آمده‌ای؟ برای چه آمده‌ای؟ شما که می‌توانید ظرف یک ساعت، 30میلیارد برای استقلال و پرسپولیس جور کنید چطور نمی‌توانید چندرغاز بدهی کشتی‌گیران را بدهید؟ در سرماو گرما اینجا عرق میریزیم هیچکس سراغی از ما نمی‌گیرد؟ اما نزدیک مسابقات همه از ماتوقع دارند و اگر مدال نیاوریم باید به همه جواب پس بدهیم. مدال هم بیاوریم بعداز یک هفته فراموش میشویم، مگر ما زن و بچه نداریم؟ فوتبالیست‌ها به خاطر باختشان در جام جهانی نیز تجلیل میشوند. اما کشتی‌گیران باید فکرشان مشغول باشد که صاحبخانه اثاثیه منزلشان را بیرون نریزد! اگردولت قبل خزانه را خالی کرده‌است پس شما چرا این همه شعارهای بی اساس و پشتوانه دادید؟ شما برای کارکردن و تدبیر آمده‌اید نه نق نق کردن!

حمله کلامی امید نوروزی به وزیر ورزش با واکنش گودرزی روبرو شد. وزیر که حسابی عصبانی شده بود گفت: دوست ندارم کسی وظایفم را به من گوشزد کند. اصلا تو کی هستی که بامن این‌طور حرف می‌زنی؟

امید نوروزی با صدایی بلندترو عصبی‌تر داد زد: من امید نوروزی هستم، قهرمان المپیک. متاسفم برای وزیر ورزشی که یک مدال‌دار ورزش اول کشورش را نمیشناسد. اینجا دانشگاه نیست و تو هم استاد دانشگاه نیستی، اینجا ورزش است. اگر نمی‌توانستید کار کنید چرا آمدید؟

وزیر بعد از صحبت‌های نوروزی با ناراحتی تمرین کشتی‌گیران را ترک کرد تا سری به وزنه بردارها بزند!

خبر تکمیلی//

با این حال مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان خبر منتشر شده پیرامون ملاقات بی‌سابقه و جنجالی کشتی‌گیران با وزیر ورزش را کذب دانست و توضیح داد: چنین مکالمه ای میان ورزشکاران تیم کشتی و وزیر ورزش رخ نداده است. اینجــــا

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
روابط عمومي فدراسيون كشتي
1393/06/17 - 10:12

با سلام
آَقاي حميد سوريان قهرمان جهان و المپيك در ديدار با وزير محترم ورزش و جوانان اصلا صحبتي مطرح نكرد.
لطفا در آستانه رقابت هاي جهاني ازبكستان و بازي هاي آسيايي از بيان مطالبي اينچنيني كه تنها باعث ايجاد حاشيه مي شود اجتناب و خبر را اصلاح فرماييد.
با تشكر روابط عمومي فدراسيون كشتي.
محمدعلی
1393/06/17 - 16:25

آقایان کشتی گیر توجه بفرمایند که پول هزینه شده در فوتبال همه اش که هزینه نمیشود کمی هزینه و بقیه اش بین زحمتکشان محترم تقسیم میشود! مگر نه کی باور می کند به یک فوتبالیست در ایران دومیلیارد تومان بدهند.
محبی
1393/06/17 - 19:27

اگر صحبت ها ضیط شده باشد چی؟ قبول میکنید؟
تورهای مسافرتی آفری
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top