تاریخ انتشار: سه شنبه 1393/06/18 - 13:04
کد خبر: 141589

پلاس خوانی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛

درخواست رامبد جوان از آیت الله خامنه ای، تمجید از صادق زیباکلام و درباره یادداشت خاتمی برای «مدرسه موشها»

درخواست رامبد جوان از آیت الله خامنه ای، تمجید از صادق زیباکلام و درباره یادداشت خاتمی برای «مدرسه موشها»

ر روزهای گذشته اگرچه به واسطه عمل جراحی رهبر انقلاب، بیشتر کابران شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاشتن پست پرتکرار «تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد» نسبت به مسئله عمل جراحی رهبر معظم انقلاب ابراز احساسات و برای سلامتی حضرت ایشان دعا کرده اند

خبرنامه دانشجویان ایران: در روزهای گذشته اگرچه به واسطه عمل جراحی رهبر انقلاب، بیشتر کابران شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاشتن پست پرتکرار «تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد» نسبت به مسئله عمل جراحی رهبر معظم انقلاب ابراز احساسات و برای سلامتی حضرت ایشان دعا کرده اند، البته کاربرانی نیز با کنار هم گذاشتن عکسهایی از آیت الله خامنه ای پس از ترور سال 60 در بیمارستان و پس از عمل روز گذشته سعی در یادآوری خاطرات آن روزها کرده اند.

 پلاس خوانی این سه شنبه «خبرنامه دانشجویان ایران» را در زیر می خوانیم:

+ حسین الهام در صفحه اجتماعی خود با به اشتراک گذاشتن عکسی از رهبر انقلاب و استاد شهریار، شعری از استاد
یارب این شاخه گل از شش جهتش دار نگاه
این دعا کردم و از شش جهت آمین آمد

استاد شهریار

+ محمدرضا کردلو نیز با انتشار آلبومی از عکس های ملاقات کنندگان رهبر انقلاب، آورده است: ملاقات کنندگانت کاش/ مراعات کنندگانت باشند

+ عباس گودرزی نیز با انتشار طرحی جدید از تصویر رهبری انقلاب نوشته است: هنرم، قلمم، نذر سلامتی حضرت آقا


+ اما وحید یامین پور به درخواست چند سال پیش رامبد جوان از رهبر انقلاب اشاره کرده است که رهبری در بخشی از پاسخ به این گفته رامبد جوان از علاقه خود به والیبال و تاکید روی این رشته می گویند. در زیر متن کامل پست یامین پور را می خوانید:

نظر رهبری درباره والیبال؛
چندین سال پیش - شاید اواسط دهه هفتاد - جمعی از هنرمندان جوان و قهرمانان ورزشی با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند. رامبد جوان در آن جلسه خطاب به رهبری از لزوم فراهم شدن زمینه های تخلیه انرژی جوانان سخن گفت. رهبری با تایید حرفش از تجربیات جوانی خودشان مثال زدند و گفتند نباید تصور کنید فقط ورزشهای پر سر و صدایی چون فوتبال مساله را حل میکند. ایشان ازعلاقه خودشان به "ادبیات" و "والیبال" به عنوان دو نمونه ی خوب نام بردند.

چندی پیش یکی از نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی هم با ذکر خاطره ای از جلسه ده سال پیش برخی مسئولان ورزش کشور با رهبری سخن گفتند که معظم له تاکید کرده بودند "من در والیبال ایران استعداد خوبی می بینم، مسوولان خوب است روی این رشته سرمایه گذاری ویژه ای کنند؛ ما نتیجه میگیریم."

حالا ما آمریکا و ایتالیا و برزیل و دیگر مدعیان را در یک ورزش لوکس و پرطرفدار پشت سر گذاشته ایم... با جوانانی که اصلا در چهره هاشان حالت شهروندان درجه دوم بودن برای جامعه جهانی و ذوق زدگی ناشی از دیدن و دست دادن با فرنگی ها دیده نمی شود. .. برنده بودن اصالتا یک خاصیت روانی و یک باور است؛ حالا چه یادمان بیاید پیش از این چه بوده ایم و چه نیاید.


+ محمد زعیم زاده در دومطلب جداگانه  به دو مورد از حواشی این روزهای دوتن از سیاسیون پرداخته و نتایج جالبی گرفته است.

-در واکنش به خبری شدن تصویر موتورسواری نهاوندیان، رییس دفتر رییس جمهور در مطلبی خواندنی نوشته است:

1- جناب پرویز اسماعیلی معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور در صفحه ی خود عکسی منتشر کرده از محمد نهاوندیان سوار بر موتور یک شهروند مشهدی با این توضیح که دکتر نهاوندیان برای رسیدن به جلسه ی هیئت دولت که در حرم برگزار می شد دیرش شده بود و زد به دل توده های مردم و با موتور به جلسه رفت،بعد هم کلی جمله ی احساسی نوشته  که وای حرم چه قدر خوبه و مردم چه قدر خوبند و الخ...
2- مطمئنم اگر این کار توسط کی از اعضای دولت احمدی نژاد صورت گرفته بود و یکی دیگر از اعضا منتشرش کرده بود فردا همه ی روزنامه های اصلاح طلب پرونده ی ویژه  داشتند در باه ی ریشه های روانی گرایش به پوپولیسم ،بررسی پوپولیسم از نگاه جامعه شناسی ،مصاحبه با چند روحانی در باره اثر وضعی تلاش برای فریب مردم ،با ریئس کانون وکلا مصاحبه می شد درباب  لزوم قانون گرایی در جامعه ی مدنی و چرایی استنکاف مسئولین از کلاه ایمنی ؟! ،با اعضای چندNGO حامی کودکان مصاحبه می شد در باره ی سرنوشت آن کودک موتور سوار و...
3- می دانید که ما کلا پوپولیسم خوب داریم و پوپولیسم بد،مردم خوب داریم مردم بد ،رای خوب دارم و رای بد ،جمهوریت خوب داریم و جمهوریت بد ...

4- یادم هست سال 84 و در فیلم تبلیغاتی هاشمی رفسنجانی برای بزک کردن چهره ی حاج آقا همه کار کردند حتی از ایشان اشک هم گرفتند در حالی که هاشمی نماد اقتدار در جمهوری اسلامی بود تلاش شد چهره ای مظلوم و عاطفی از ایشان نشان داده شود و البته چون در ذهن مخاطب وارونگی داشت اثر منفی برای تبلیغات انتخاباتی اشپدید آمد .حالا جناب آقای نهاوندیان با عقبه ی  راست حرفه ای !با سابقه ی سال ها ریاست بر اتاق بازرگانی که یک نهاد مالی معظم از سرمایه داران است موتور سوار شده اند و به دل مردم زده اند، حضرت استاد این ژست ها به شما نمی آید.

- در مطلبی دیگر محمد زعیم زاده به یادداشت سید محمد خاتمی در مورد «مدرسه موشها» اشاره کرده و آورده است:

1- سید محمد خاتمی برای سومین سالگرد ازدواج فلان بازیگر پیام داد،سید محمد خاتمی برای فلان آلبوم موسوقی یادداشتی نوشت ،خاتمی متن مطولی برای شهر موش ها نوشت و ...

2- گویا رئیس جمهور سابق تعطیلات تابستانه اش را این گونه می گذراند،می توانیم این اقدامات خاتمی را به تمسخر بگیریم و حتی پیش بینی کنیم احتمالا اقدام بعدی اش صدور پیام برای ختنه سوران بچه ی بهمان هنرمند یا ورزشکار است...

3- کادر پایی یکی از اصول کار تشکیلاتی است،اصلی که انجام آن راهی جز برقراری ارتباط موثر ندارد،می توانیم خاتمی را مسخره کنیم اما این روش اوست و کارش را هم خوب بلد است درست برخلاف جریان اصول گرا که استراتژی کلانش تحویل نگرفتن به موقع و التماس در هنگام انتخابات است.

4- از ساعت چند اومدید؟...ی سالن برای آقا پسرای گلم می سازم یکی هم برای دختر خانم ها ...
هر چقدر محمد خاتمی اصول ارتباط با شیک ها و سانتی مانتال ها را بلد است ،محمود احمدی نژاد هم در برقراری ارتباط با توده و عامه ی مردم متبحر است ،هنرهایی که هاشمی هیچ کدامش را نداشت و به نظر می رسد روحانی هم ندارد.

+ ابراهیم رضایی در پستی کوتاه به مصاحبه یکی از اعضای مجمع روحانیون با روزنامه آرمان پرداخته است:

"العفو العفو" نگفتن پس از بردن آبروی یک نظام چه معنایی دارد؟


+ امیرحسین ثابتی در مطلبی که در صفحه اجتماعی اش به اشتراک گذاشته به تمجید صادق زیبا کلام پرداخته و نوشته است:

صادق زیباکلام هر چقدر هم مخالف ما صحبت کند، باید قدرش را دانست چون صادقانه حرفش را بیان می کند.

زیباکلام صدها مرتبه شرف دارد به آنهایی که می گویند قائل به حفظ برنامه هسته ای ایران هستند اما در عمل توافق ژنو را که شاکله برنامه هسته ای ایران را خشکانده است، منعقد می کنند و بعد هم می گویند توافق ژنو یعنی تسلیم قدرتهای بزرگ برابر ملت ایران.

زیباکلام هر چند اشتباه؛ ولی سخنش را صریح و بدون پرده پوشی می زند و در پناه جملات و تعابیر کلی، مخفی نمی شود و نقش بازی نمی کند.

لذا اینکه می گوید «دست هر کسی را که غنی سازی را در ایران متوقف کند، می بوسد»، آن روی سکه حرف هایش در دفاع از فتحعلی شاه قاجار و قرارداد ترکمنچای در سر کلاس هایش است، آن روی سکه حرف هایش در دفاع از رضاخان است و آن روی سکه حرف هایش در به رسمیت شناختن اسراییل است.

بزرگترین حُسن زیباکلام همین است که به مخاطب آدرس غلط نمی دهد و زمین اصلی دعوا را مشخص می کند و تاکید می کند که اتفاقا دعوا بر سر «انرژی هسته ای» نیست، دعوا بر سر استقلال کشور است و بدون هیچ نقابی، در ادامه خط فکری منورالفکرهای قاجار و پهلوی، از وابستگی ایران دفاع می کند و از توان استراتژیک کشور در برابر دشمن اعلام برائت می کند.
 

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
پاسخ به شایعه/ تکذیب آسیب دیدن سامانه‌های پدافندی ایران
نظر خواننده مشهور آمریکایی درباره پاسخ ایران به اسرائیل + فیلم
ورود کمیته انضباطی به خوشحالی کادرفنی استقلال
مداحی ضد اسرائیلی شنیدنی مهدی رسولی +فیلم
تیراندازی به پلیس برای ربودن دختر ۱۵ ساله
موشک‌ها و پهپادهای ایران از جایی عبور کردند که می‌گفتند پرنده از آن رد نمی‌شود
حمله پهپادی مقاومت عراق به بندر ایلات اشغالی
زمان تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس
خداحافظی رقیب آمریکایی کامران قاسمپور از دنیای کشتی
جدایی یک بازیکن از جمع آبی پوشان
دامنه نوسان بازار سرمایه به روال عادی بازگشت
ثبت‌نام وام شهریه دانشگاه تهران آغاز شد
انتخاب رشته آزمون دوره دکتری سال ۱۴۰۳ از امروز آغاز می‌شود
این علائم یعنی ممکن است دچار حمله قلبی شویم
حمله به پایگاه حشدالشعبی موشکی بود
احداث آرامستان جدید در ۲ نقطه تهران
تکلیف لیست خروجی استقلال مشخص شد
حمایت کامل مرکز مدیریت حوزه از فراجا / کلان پروژه دشمن برای حیازدایی و عادی سازی بی‌حجابی
بیانیه جامعه مدرسین درحمایت از اقدامات قانونی و حقوقی فراجا
پیام تسلیت دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی در پی درگذشت مرحوم پرویز داوودی
محکومیت باشگاه پرسپولیس به دلیل نشر اکاذیب
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top