تاریخ انتشار: دوشنبه 1393/06/24 - 09:30
کد خبر: 142143

جزئیات ثبت نام جدیدالورودی های دانشگاه امیرکبیر +راهنمای رزرو غذا و استفاده از خوابگاه

جزئیات ثبت نام جدیدالورودی های دانشگاه امیرکبیر +راهنمای رزرو غذا و استفاده از خوابگاه

برنامه ثبت نام آموزشی در دانشگاه برای دانشجویان رشته های مهندسی مکانیک، مهندسی نساجی، مهندسی انرژی و فیزیک، مهندسی نفت، مهندسی صنایع و سیستم های مدیریت، مهندسی کامپیوتر و فنااوری اطلاعات، مهندسای هوافضا و ریاضی و علوم کامپیوتر از ساعت 7:30 لغایت 13:30 و برای سایر رشته ها از ساات 13:30 لغایت 18:30 است.

خبرنامه دانشجویان ایران: زمان ثبت نام خوابگاه و تحویل اتاق ها دانشگاه صنعتی امیرکبیر مشخص شد.

به گزارش خبرنگار صنفی- آموزشی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ بر اساس اعلام دانشگاه امیرکبیر زمان تبت نام و تحویل اتاق های خوابگاه این دانشگاه روز پنجشنبه 27 شهریور از ساعت 7 الی 19 خواهد بود.

گفتنی است برنامه ثبت نام آموزشی در دانشگاه برای دانشجویان رشته های مهندسی مکانیک، مهندسی نساجی، مهندسی انرژی و فیزیک، مهندسی نفت، مهندسی صنایع و سیستم های مدیریت، مهندسی کامپیوتر و فنااوری اطلاعات، مهندسای هوافضا و ریاضی و علوم کامپیوتر از ساعت 7:30 لغایت 13:30 و برای سایر رشته ها از ساات 13:30 لغایت 18:30 است.

خوابگاه از اذان صبح جهت اقامه نماز، استراحت و پذیرایی از دانشجویان و والدین شان، تحویل ساک ها و بازدید والادین از محل اسکان فرزندان خود باز می باشد؛ لذا والدین و دانشجویان محترم می توانند بسته به نظر خود قبل یا بعد از برنامه ثبت نام آموزشی دانشگاه جهت انجام امور ثبت نام خوابگاه و اخذ اسکان مراجعه نمایند.

نشانی خوابگاه دانشجویی پسرانه شهدا: تهران- خیابان حافظ- نرسیده به چهارراه کالج، انتهای پل اول (طالقانی)، - سمت چپ، بن بست حیات

امکانت اولیه موجود در خوابگاه 3 تخت، بالش و روبالشتی نخی، پتو، تشک، ملحفه روتشکی نخی، کمد، کف موکت، تلویزیون در داخل هر اتاق، آشپزخانه شامل یخچال و گاز مشترک، ماشین لباسشویی، جاروبرقی و اتو

نشانی خوابگاه دانشجویی دخترانه شهید مرادی: تهران- خیابان حافظ- پایین تر از تقاطع طالقانی- خیابان رشت- روبروی درب شمالی دانشگاه

امکانات اولیه موجود در خوابگاه 3 تخت، بالش و روبالشتی نخی، پتو، تشک، ملحفه روتشکی نخی، کمد، کف موکت، تلویزیون در داخل هر سوئیت، آشپزخانه شامل یخچال، فریزر، گاز مشترک، ماشین لباسشویی، جاروبرقی و اتو.

گفتنی است حضور یکی از والدین دانشجو به همراه مدرک شناسایی در محل خوابگاه الزامی است.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام خوابگاه:

فرم های مربوطه (که توسط دانشجویان و اولیاء به صورت حضوری تکمیل می گردد)

واریز مبلغ 160000 تومان به شماره حساب 266110855 بانک تجارت به نام صندوق رفاه دانشجویان بابت هزینه تجهیزات شخصی (تشک و ملحفه روتشکی نخی، بالش و روبالشتی نخی، پتو) و تحویل اصل فیش واریزی به مسئولین اداره امور خوابگاه ها در روز ثبت نام.

واریز مبلغ 200000 تومان به شماره حساب 266110855 بانک تجارت به نام صندوق رفاه دانشجویان بابت ودیعه سکونت در خوابگاه دولتی و تحویل اصل فیش واریزی به مسئولین اداره امور خوابگاه ها در روز ثبت نام.

واریز وجوه فوق الذکر می بایست جداگانه انجام پذیرفته و کپی فیش های واریزی تا زمان تسویه حساب برای فراغت از تحصیل نزد دانشجو باقی بماند.

عدم پرداخت وجوه فوق الذکر، مانع از تخصیص اسکان به دانشجویان خواهد بود.

طبق قانون صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، خوابگاه به دانشجویان ساکن استان های تهران و البرز تعلق نخواد گرفت.

همچنین با توجه به آغاز کلاس ها از شنبه 29/6/93 دانشجو می بایست سایر وسایل لازم جهت سکونت در خوابگاه را به همراه داشته باشد.

اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون سراسری1393 مقطع کارشناسی

دانشجویان جدیدالورود جهت ثبت نام باید قبل از مراجعه حضوری به وب سایت دانشگاه مراجعه کرده www.aut.ac.ir و در سامانه ثبت نام ورودی جدید با وارد نمودن شماره داوطلبی و کدملی نسبت به تکمیل و پرینت فرم های ثبت نام مطابق با دستورالعمل های درج شده درسایت اقدام نمائید و سپس درتاریخ پنج شنبه 27/6/1393 ساعت 7:30صبح دانشکده های مهندسی مکانیک – مهندسی نساجی – مهندسی انرژی و فیزیک – مهندسی نفت – مهندسی صنایع و سیستم های مدیریت – مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات – مهندسی هوافضا – ریاضی و علوم کامپیوتر -پردیس بین الملل و در تاریخ پنج شنبه 27/6/1393 ساعت 13:30 بعدازظهر دانشکده های مهندسی برق – مهندسی معدن و متالورژی – مهندسی عمران ومحیط زیست – مهندسی پزشکی – مهندسی پلیمر و رنگ – مهندسی شیمی جهت ثبت نام نهایی و تحویل مدارک درخواستی حضوراً به دانشگاه صنعتی امیرکبیر (تهران، خیابان حافظ روبروی خیابان سمیه) مراجعه نمائید.

دانشجویان پذیرفته شده رشته مهندسی دریا پردیس بندرعباس به اطلاعیه واحد خود درسایت دانشگاه دقت نمایند. و درتاریخ های اعلام شده جهت ثبت نام به دانشکده مهندسی دریا واقع دربندرعباس مراجعه نمایندو نیازی به حضوردر امیرکبیر تهران را ندارند.

مدارک لازم جهت مراجعه حضوری:
از مدارک دیپلم و پیش دانشگاهی کپی تهیه ودرنزدخودنگهداری فرمائیدپس از تحویل به دانشگاه امکان دسترسی به این مدارک تازمان فارغ التحصیلی وجود نخواهد داشت. دانشجویان پسر برای معافیت تحصیلی به این مدارک نیاز مبرم خواهند داشت. لطفا اصل مدارک تحویل داده شود و از تحویل کپی برابر اصل جدا خودداری گردد.

1 - اصل شناسنامه و یک برگ کپی از تمام صفحات آن
2 - اصل کارت ملی و یک برگ کپی از هردوطرف
3 - شش قطعه عکس تمام رخ 4×3 تهیه شده درسال جاری (پشت نویسی شده)
4 - کپی کارنامه کنکور
5 - اصل و کپی گواهی دیپلم و پیش دانشگاهی
6 - اصل ریز نمرات مقطع دیپلم و پیش دانشگاهی
7- رسید پستی فقط برای تائیدیه مدرک پیش دانشگاهی ( در این رابطه پذیرفته شدگان می بایست با مراجعه به اداره پست با ارائه یک برگ کپی از مدرک تحصیلی نسبت به دریافت آن اقدام نمایند)
8 - فرم تعهد (دراین رابطه فرمهای تعهد براساس سهمیه قبولی در دانشگاه در سایت قرارگرفته است لطفا پس از تکمیل، پرینت و امضاء‌درروز ثبت نام تحویل گردد) لازم به ذکراست هردانشجوباید دوفرم تعهد همراه داشته باشد یک فرم مربوط به کلیه دانشجویان ( فرم شماره 1) و یک فرم مربوط به سهمیه قبولی (فرم شماره 4 یا 5 ) دانشجو می باشد.
9 - متقاضیان استفاده از تسهیلات رفاهی دانشگاه اعم از (‌خوابگاه، وام) باید فرم تعهد محضری استفاده از تسهیلات رفاهی صندوق رفاه دانشجویان را که در انتهای همین صفحه قرارگرفته است پرینت نموده و پس از ثبت محضری در یکی از دفترخانه های ثبت اسناد رسمی کشور درروز ثبت نام حتما به همراه داشته باشند.
10- پرینت و امضاء‌ از گواهی موقت ثبت نام که آخرین مرحله تکمیل فرمها می باشد (این برگه باید درروز ثبت نام با ممهور شدن به مهر دانشکده رسمیت یابد و درصورت آماده نبودن کارت دانشجوئی بعنوان برگه تردد مورد استفاده قرارگیرد)‌

نکات مهم
1 - لطفا در تکمیل فرمهای تعبیه شده در سایت دانشگاه دقت لازم را مبذول فرمائید.
با تکمیل هر چه دقیقتر این فرمها امکان انجام امور آموزشی، فرهنگی، دانشجویی و استفاده از تسهیلات دانشگاه را برای خود هموارتر می سازید . ( مشکلات ناشی از نقص در این اطلاعات بر عهده دانشجویان محترم می باشد)
2 - شماره دانشجوئی خودرا پس از ورود به سامانه به خاطر بسپارید (دو رقم اول نشانه سال ورود، دو رقم بعدی نشانه کد دانشکده و رقم های بعدی مربوط به ردیف می باشد)
3 - قبل از ورود به سامانه دستورالعمل ها را دقیقا مطالعه نموده و حتی المقدور از فرمها پیش نویس تهیه نمائید تا درزمان ورود اطلاعات دقیقتر و سریعتر مراحل را طی نمائید.
4 - توجه: نام کاربری و کلمه عبورکه در اتمام مراحل در اختیارتان قرار می گیرد را به ذهن بسپارید و از بازگو کردن آن به دوستانتان اجتناب ورزید این کلمه عبور فقط مربوط به شما می باشد و کلیه امور آموزشی (انتخاب واحد ، رویت کارنامه ، لیست دروس قابل ارائه درهرنیمسال ، وضعیت تثبیت دروس ، نظرات اساتید مشاور پس از ثبت نام و ترمیم ثبت نام و ...) با استفاده از این کلمه عبور امکانپذیر می باشد .همچنین لازم به ذکر است واحدهای اخذ شده ،‌ساعات کلاس و برنامه امتحانات نیمسال اول 93با ورود به پورتال دانشجواز همین طریق قابل رویت می باشد.

*شروع کلاسهای دانشجویان ورودی جدید از تاریخ شنبه 93/6/23 می باشد.
شماره تلفنهایی جهت رفع مشکلات و موانع احتمالی در زمان ورود اطلاعات در دستور العمل ها در نظر گرفته شده است دانشجویان می توانند درصورت بروز هرگونه مشکل یا سوال با شماره های مذکور تماس حاصل فرمائید.

جهت برخورداری از خدمات ادارات تغذیه، وام و رفاه دانشجویی و همچنین اسکان اداره خوابگاه ها توجه شما را به نکات ذیل جلب می نماییم:
1. ابتدا فرم های اطلاعات خویشاوندی و فرهنگی خود ( که لینک آنها در صفحه اصلی پرتال قرار دارد) را تکمیل فرمایید.
2. جهت استفاده از غذای دانشجویی لازم است به طریق ذیل، غذای روزهای مورد نظر را رزرو و استفاده نمایید.
راهنمای رزرو غذا دانـلـود
3. جهت استفاده از خدمات وام های دانشجویی، فرم تعهد محضری را از لینک زیر دریافت نموده و پس از پرینت و ثبت در یکی از دفاتر اسناد رسمی کشور، در طی یک ماه ابتدای تحصیل به اداره رفاه دانشجویی دانشگاه واقع در ساختمان معاونت دانشجویی، طبقه اول ارائه نمایید.
فرم تعهد محضری دانـلـود
مبلغ و نحوه پرداخت شهریه پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی دوره بین الملل سال ۹۳

دانشجویان در صورت بروز هر گونه اشکال در روند تقاضایشان می توانند صبح ها از ساعت 8 – 12:30 و بعداز ظهر ها از ساعت 13:30 – 14:40 به معاونت دانشجویی دانشگاه، طبقه اول، اتاق شماره 4، دفتر طرح و برنامه مراجعه نمایند یا با شماره تلفن 64545096 تماس حاصل فرمایند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت
کارگر رکن جهش تولید/ حال خوب کارگر، حال خوب کشور
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top