تاریخ انتشار: یکشنبه 1393/06/30 - 12:47
کد خبر: 142722

رستوران دانشگاه یزد راه اندازی شد

رستوران دانشگاه یزد راه اندازی شد

معاونت دانشجویی دانشگاه یزد از فعالیت رستوران دانشگاه در تمام روزهای هفته با تنوع غذایی و کیفیت بالا و قیمت مناسب به منظور تأمین رفاه اعضای هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان در محل سالن غذاخوری مرکزی واقع در رو به روی دانشکده منابع طبیعی خبر داد.

خبرنامه دانشجویان ایران: معاونت دانشجویی دانشگاه یزد از فعالیت رستوران دانشگاه در تمام روزهای هفته با تنوع غذایی و کیفیت بالا و قیمت مناسب به منظور تأمین رفاه اعضای هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان در محل سالن غذاخوری مرکزی واقع در رو به روی دانشکده منابع طبیعی خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ دکتر علی مروتی در مصاحبه با خبرنگار روابط عمومی دانشگاه یزد گفت: سال های گذشته دانشجویان بر اساس نرخ های مصوب صندوق رفاه  از غذای دانشجویی بهره مند می شدند و در سلف دانشجویی این اعداد و ارقام مصوب صندوق رفاه است که دانشگاه یزد هیچ گونه دخالتی در کم و زیاد کردن آن‌ها ندارد. البته در کنار آن نیز غذای نوع دو دانشجویی با قیمت بیشتر و با کیفیت نسبتا بهتری به دانشجویان عرضه می شده است.

وی افزود: اما در سال تحصیلی جدید این ابهام به وجود آمده بود که غذای نوع دو از سلف دانشجویی حذف شده است در صورتی که این اطمینان وجود دارد که در کنار سلف دانشجویی که در آن غذا با نرخ مصوب صندوق رفاه به دانشجویان عرضه می شود غذای نوع دو دانشجویی با  تنوع بیشتر و کیفیت مطلوب و با احتساب یارانه و بدون رزرو قبلی در رستوران دانشگاه جایگزین شده است.

 

 

دکتر مروتی خاطرنشان کرد: به ازای هر غذای دانشجویی به هر دانشجو مبلغی یارانه تعلق می گیرد. این یارانه رستوران را نیز شامل می شود و این اقدام برای اولین بار در دانشگاه یزد است و این امکان وجود دارد که دانشجو بتواند از غذای غیر از سلف استفاده کند و در عین حال از یارانه دانشجویی که طبق محاسبات انجام شده به ازای هر پرس غذا 4000تومان یارانه در نظر گرفته شده هم بهره مند شود براین اساس دانشجویان می توانند از غذای رستوران با 25درصد تخفیف و با احتساب یارانه دانشگاه با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب بر اساس رستوران های درجه یک اتحادیه صنف مربوطه  و تنوع بیشتر استفاده کنند.

 

 

وی تصریح کرد: هر دانشجو صرفا می تواند یک غذا به قیمت یارانه ای از سلف دانشجویی و با رزرو قبلی و یا از رستوران بدون رزرو قبلی استفاده نماید. بنابراین شرط اصلی جهت استفاده از یارانه خود در رستوران دانشگاه عدم رزرو ناهار سلف اصلی است و نیازی به رزرو غذای رستوران نیست.

 

 

دکتر مروتی اظهار داشت: کلیه اعضای هیأت علمی با احتساب یارانه و کارکنان دانشگاه با تخفیف مصوب می توانند از غذاهای متنوع رستوران بهره مند شوند.

 

 

شایان ذکر است اطلاعیه مربوط به رستوران دانشگاه و نحوه استفاده از آن ضمن درج در سایت دانشگاه به ایمیل تمام اعضای هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان ارسال شده است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
سامانه های پدافندی ایران در اصفهان در اثر حمله اسرائیل آسیب دید؟
انتخاب رشته دوره دکتری سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد آغاز شد
تایید صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس
بورس سبز ماند/ افزایش ۷۷ هزار و ۶۴۳ واحدی شاخص کل
کمک نظامی چین به روسیه + جزئیات
مدافع استقلال به تراکتور می‌رسد
جزئیات جدید از افزایش حقوق بازنشستگان
دستگیری شهردار و عضو شورای یک شهر + جزئیات
جریمه سنگین ۴سلبریتی زن در عربستان
روشی دائمی برای خلاصی از ورود حشرات
علائم ایمنی چقدر ضروری است؟
خرید عسل؛ فرق تقلبی و اصلی را به سرعت متوجه شوید!
آیا رای دادگاه تجدید نظر قابل اعتراض است؟ شکستن رای در تجدید نظر امکان دارد؟
آیت‌الله خامنه‌ای: سعدی یکی از پایه‌های بنای استوار ادب پارسی است
اردن: نتانیاهو تنها کسی است که از تنش‌ها در منطقه سود می‌برد
با این وضعیت استقلال قید قهرمانی را بزند
خضریان: نباید فرصت میدان‌داری به افراد لابی‌باز در مجلس دوازدهم داده شود
شبکه ۱۲ تلویزیون اسرائیل: ایرانی‌ها، ما را مسخره‌ می‌کنند
پرسپولیس رکورد لیگ را شکست
چرا اسماعیلی‌فر آن حرکت را انجام داد؟
خانم بازیگر کارگردان شد و جایزه بین‌المللی گرفت
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top