تاریخ انتشار: دوشنبه 1393/06/31 - 11:28
کد خبر: 142821

عصر یکشنبه برگزار شد؛

نتیجه جلسه نمایندگان با میرزاده درباره افزایش شهریه: بدون جمع بندی!

نتیجه جلسه نمایندگان با میرزاده درباره افزایش شهریه: بدون جمع بندی!

عضو کمیسیون آموزش درباره جمع بندی این جلسه از سخنان میرزاده، خاطرنشان کرد: مباحث مطرح شده در این جلسه طولانی بود و به علت ازدحام افرادی که با میرزاده آمده بودند و حضور بیشتر نمایندگان در این جلسه، جمع بندی انجام نشد.

خبرنامه دانشجویان ایران: روز گذشته رئیس دانشگاه آزاد برای موضوع افزایش ظرفیت و شهریه این دانشگاه به کمیسیون آموزش مجلس رفت و توضیحاتی در این باره ارائه داد.

به گزارش خبرنگار صنفی- آموزشی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ از آنچه نمایندگان حاضر در جلسه به رسانه ها گفته اند معلوم می شود حمید میرزاده همان سخنان قبلی را تکرار کرده است.

قاسم جعفری سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درباره حضور میرزاده در جلسه این کمیسیون، اظهار داشت: عصر امروز در کمیسیون آموزش از رئیس دانشگاه آزاد درباره ظرفیت پذیرش دانشجویان دکتری، فراهم کردن امکانات آزمایشگاهی، کارگاهی، تحقیقاتی و آموزشی همچنین نسبت استاد به دانشجو برای این میزان از پذیرش سوالاتی پرسیده شد.

وی با بیان اینکه در این جلسه تاکید شد که دانشگاه آزاد باید در چارچوب مصوبات و سیاستهای شورای عالی انقلاب فرهنگی حرکت کند، درباره برخی دفاعیات میرزاده، گفت: میرزاده اعلام کرد که افزایش ظرفیت پذیرش دکتری در این دانشگاه خیلی بیش از حد نبوده و آنچه سالهای گذشته درباره ظرفیت پذیرش دانشجویان دکتری به صورت غیررسمی اعمال می شده امسال در استانها توزیع شده است.

وی ادامه داد: میرزاده همچنین اعلام کرد که افزایش میزان پذیرش دکتری در دانشگاه آزاد بر اساس مجوزهای وزارت علوم انجام شده است.

به گفته جعفری، رئیس دانشگاه آزاد افزایش ظرفیت پذیرش در داخل را بهتر از فرایند مهاجرت دانشجویان توصیف کرده و گفته که اگر شرایط تحصیل در داخل کشور فراهم شود فرزندانمان مجبور نمی شوند به کشورهای دیگر برای تحصیل مراجعه کنند.

به گزارش مهر، فرهاد بشیری دیگر نماینده کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفتگو با خبرنگار مهر درباره توضیحات میرزاده در خصوص افزایش شهریه های دانشگاه آزاد، گفت: میرزاده بنای افزایش شهریه های دانشگاه آزاد را افزایش میزان تورم اعلام و تاکید کرده که افزایش شهریه ها کمتر از مصوبات وزارت علوم است.

وی درباره جمع بندی این جلسه از سخنان میرزاده، خاطرنشان کرد: مباحث مطرح شده در این جلسه طولانی بود و به علت ازدحام افرادی که با میرزاده آمده بودند و حضور بیشتر نمایندگان در این جلسه، جمع بندی انجام نشد.

گفتنی است حمید میرزاده در نامه‌ای به اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی، اعضای هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی و اعضای مجلس شورای اسلامی، دلایل افزایش شهریه این دانشگاه را تشریح و گفت: بر اساس مستندات موجود افزایش 15 درصدی در کل شهریه که توسط این دانشگاه صورت پذیرفته است نه فقط نسبت به افزایش 25 درصدی وزارت علوم بیشتر نیست، بلکه در اغلب رشته مقاطع میزان شهریه کمتر خواهد بود.

آنطور که میرزاده گفته است جدول افزایش شهریه ها به شرح ذیل است:

 

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
پاسخ به شایعه/ تکذیب آسیب دیدن سامانه‌های پدافندی ایران
نظر خواننده مشهور آمریکایی درباره پاسخ ایران به اسرائیل + فیلم
ورود کمیته انضباطی به خوشحالی کادرفنی استقلال
مداحی ضد اسرائیلی شنیدنی مهدی رسولی +فیلم
تیراندازی به پلیس برای ربودن دختر ۱۵ ساله
موشک‌ها و پهپادهای ایران از جایی عبور کردند که می‌گفتند پرنده از آن رد نمی‌شود
حمله پهپادی مقاومت عراق به بندر ایلات اشغالی
زمان تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس
خداحافظی رقیب آمریکایی کامران قاسمپور از دنیای کشتی
جدایی یک بازیکن از جمع آبی پوشان
دامنه نوسان بازار سرمایه به روال عادی بازگشت
ثبت‌نام وام شهریه دانشگاه تهران آغاز شد
انتخاب رشته آزمون دوره دکتری سال ۱۴۰۳ از امروز آغاز می‌شود
این علائم یعنی ممکن است دچار حمله قلبی شویم
حمله به پایگاه حشدالشعبی موشکی بود
احداث آرامستان جدید در ۲ نقطه تهران
تکلیف لیست خروجی استقلال مشخص شد
حمایت کامل مرکز مدیریت حوزه از فراجا / کلان پروژه دشمن برای حیازدایی و عادی سازی بی‌حجابی
بیانیه جامعه مدرسین درحمایت از اقدامات قانونی و حقوقی فراجا
پیام تسلیت دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی در پی درگذشت مرحوم پرویز داوودی
محکومیت باشگاه پرسپولیس به دلیل نشر اکاذیب
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top