تاریخ انتشار: چهارشنبه 1393/07/09 - 14:30
کد خبر: 143813

در نامه‌ای خطاب به سران قوا:

هشدار جامعه اسلامی دانشجویان نسبت به وضعیت فرهنگی کشور

هشدار جامعه اسلامی دانشجویان نسبت به وضعیت فرهنگی کشور

آنان که با وعده برطرف کردن تحریم‌ها بی مهابا به سوی استکبار جهانی آغوش گشودند و امتیازات غیر پقابل تصوری در فناوری هسته‌ای به آمریکایی‌ها و غربی‌ها دادند، در مقابل حسن ظن خود، با گستاخی و تحریم مضاعف مواجه شدند که ذائقه مردم آزاده ما را بسیار تلخ کردند.

خبرنامه دانشجویان ایران: اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با صدور نامه‌ای خطاب به سران قوا آورده است: هراس ما از جنایات پنهانی است که مثلث شیطانی علیه هویت اسلامی ما انجام می‌دهند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، متن کامل این نامه بدین شرح است:

اصل سوم قانون اساسی، نظام جمهوری اسلامی را موظف کرده است به منظور ایجاد محیط مساعد برای رشد فضائل اخلاقی بر اساس ایمان و تقوا همه امکانات خود را در جهت مبارزه با تمام مظاهر فساد و تباهی به کار گیرد.

طی سال‌های اخیر، تحریم‌های صهیونیزم جهانی بیش از یک صد میلیارد دلار از سرمایه ملت ایران را گروگان گرفته و کشورمان را از تعامل آزاد با سایر ملل جهان محروم کرده است؛ متأسفانه مسئولین اجرایی نیز، به جای ساماندهی مسائل اقتصادی با عزم ملی و رشد تولید داخلی بر اساس مدیریت جهادی، به دنبال حل المسائل فرضی در مذاکرات با آمریکا و انگلیس رفته‌اند و در این رهگذر ضربات سنگینی به حیثیت ملی، علاوه بر تنگنای معیشتی جامعه ما، وارد شده است.

آنان که با وعده برطرف کردن تحریم‌ها و بهبود وضع معیشت جامعه بی مهابا به سوی استکبار جهانی آغوش گشودند و امتیازات غیر قابل تصوری در فناوری هسته‌ای به آمریکایی‌ها و غربی‌ها دادند، در مقابل حسن ظن خود، با گستاخی و تحریم و تهدید مضاعف مواجه شدند؛ که ذائقه مردم آزاده ما را بسیار تلخ کردند.

دیدار خصوصی اخیر رئیس جمهور اسلامی با نخست وزیر رژیم خبیث انگلیس، نه تنها هیچ حاصلی در بر نداشت، بلکه بازتاب آن در سازمان ملل از زبان همین نخست وزیر انگلیس، در قالب یک استعمارگر پرمدعا، چیزی جز تحقیر و توهین صریح به ملت بزرگوار ما نبوده‌است.

اما آنچه ما را به نوشتن این بیانیه خطاب به شما سران محترم سه قوه وامی دارد، صرفا اعتراض شدید به عدم پاسخگویی مناسب به این روند ذلت بار که عزت جهانی ما را هدف گرفته، نیست؛ بلکه هراس ما از جنایات پنهانی است که مثلث شیطانی «انگلیس و امریکا و رژیم صهیونیستی»علیه هویت اسلامی فرهنگ ملی ما لحظه به لحظه انجام می‌دهند.

اینک سال‌هاست که با توسعه فناوری‌های دیجیتالی، ذهن و ضمیر جمعی از جامعه ما، به خصوص جوانان و نوجوانان در سیطره تهاجمات ضد ارزشی آنها قرار گرفته و دولت جمهوری اسلامی نیز خلاف تعهدی که در قانون اساسی بر عهده دارد، جامعه ما را در برابر این تهاجمات بی‌پناه گذاشته است.

منکران تهاجم فرهنگی دشمن که بیست و چند سال در مقابل هشدارهای دلسوزانه امام خامنه‌ای ایستادند، حالا در برابر تزلزل کانون خانواده و از دست رفتن حریم حرمت‌ها و شکستن ناموس اخلاقی جامعه از طریق گسترش همان تهاجم فرهنگی، خاموش مانده اند.

عرضه روزافزون ابزار بهره‌برداری رسانه‌های دیجیتالی توسط بازار کشور و عدم نظارت مسئولین ذیربط، وضعیتی را پدید آورده است که عنوانش «جنایت فرهنگی و خیانت ملی» است.

حضرات آقایان رؤسای محترم سه قوه نگاه کنید و ببینید که اینک لحظه به لحظه تمام سرمایه فرهنگ هزاران ساله ایرانیان در پیش چشم شما توسط مثلث شیطانی "دگرگونه" می‌شود و شبکه‌های ماهواره ای و اینترنتی تمام سرمایه دینی و فرهنگ اصیل توحیدی و حتی آداب انسانی ایرانیان را به یغما می برند؛... با کدام توجیه عقلی و شرعی آرام گرفته‌اید؟!

آیا به نظر شما، انتظار نسل های آینده این نیست که میراث پیشینیان را پس از ما نیز دریافت کنند و حریم قدسی شریعت با آیین پاکدامنی در قلعه تسخیرناپذیر "خانواده ایرانی مسلمان" را تجربه نمایند؟

آن چه در لایه‌های زیرین بخشی از طبقات جامعه جریان دارد، رسوخ موریانه تباه کننده اندیشه و انگیزه و اخلاق و رفتار مخاطبان توسط شبکه های مجازی است.

شورای عالی فضای مجازی که به امر امام خامنه‌ای حکیم و فرزانه و دل‌نگران ما دو سال و نیم پیش رسما تشکیل شده است، کدامین تصمیمات راهبردی و اقدامات عملی را برای صیانت از حقوق فرهنگی ملت نجیب ایران اتخاذ کرده اند؛ چرا برای روشن شدن افکار عمومی اطلاع رسانی نمی‌کنید؟

آیا شما صدرنشینان حکومت جمهوری اسلامی می‌توانید در این میان فقط نظاره گر سقوط ارزش‌های فرهنگی جامعه هزاران ساله ایران توسط توطئه‌های صهیونیزم و انگلیس و آمریکا باشید؟ آیا این تعاملات خوشبینانه دولت محترم با دو ابر جنایتکار آمریکا و انگلیس مانع استمرار جنایت ضد فرهنگی آنها علیه ما و تمام بشریت شده است؟ البته ما جداً انتظار داریم که رئیس جمهور برگزیده ملت ما، حقیقتاً دل‌نگران غارت «سرمایه فرهنگی» اخلاق و سنت‌ها، باورها و هنجارهای اجتماعی و خانوادگی مملکت خود باشند.

ما به عنوان اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان و فرزندان امت امام خامنه‌ای، قاطعانه از شما می‌خواهیم، اگر شورای عالی فضای مجازی یا هر نهاد قانونی دیگری، اراده مقابله با برنامه‌های بنیان سوز و ضد فرهنگی انگلیس آمریکا و صهیونیزم را ندارند، صادقانه اعلام کنند تا ملت شرافتمند ایران برای پاسداری از حریم حرمت‌های مقدس خود با فرمان امام خویش رأسا اقدام کند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
سقف برداشت از حساب‌های بانکی کاهش یافت؟
کارگران به دیدار رهبرانقلاب می‌روند ‌
هشدار جدی امیرعبداللهیان به اتحادیه اروپا
سردار رادان:‌ برخورد با کشف حجاب با قوت ادامه دارد
صادرات گاز به پاکستان از سرگرفته می شود؟
درگیری لفظی تحلیلگران اینترنشنال در آنتن زنده +فیلم
آتش‌سوزی در بیمارستان امام حسین تهران
شکایت فرماندهی فراجا از کاپیتان استقلال
حضور سید ابراهیم رئیسی در دانشگاه جی سی لاهور +فیلم
آیین معارفه رئیس دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در ستاد وزارت بهداشت +عکس
سروده رهبر انقلاب در آستانه عملیات وعده صادق +عکس
فاتحه خوانی رئیسی بر مزار اقبال لاهوری +فیلم
پوشش مریم نواز هنگام استقبال از رئیسی + فیلم
۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا
شوخی گلزار با خانواده‌ها در برنامه تلویزیونی
درگیری شدید زن رسمی و زن صیغه‌ای در کلانتری
نگرانی از ورود هوش مصنوعی به سینما
«محبی» نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
واکنش اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
جزئیات دیدار فرمانده ارتش پاکستان با رئیس جمهوری
فریاد نتانیاهو بر سر وزیرخارجه آلمان +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top