تاریخ انتشار: سه شنبه 1393/07/15 - 13:29
کد خبر: 144158

تصاویر حضور روحانی در دانشگاه تهران؛

دست نوشته‌های دانشجویان در حضور روحانی: آقای رییس جمهور دانشگاه پادگان نیست!

دست نوشته‌های دانشجویان در حضور روحانی: آقای رییس جمهور دانشگاه پادگان نیست!

دانشجویان دیگری که در محوطه دانشگاه بودند و به داخل راه نیافته بودند با پلاکاردهایی که روی آنها نوشته شده بود: «دانشگاه پادگان نیست، آقای رییس جمهور»، «دانشگاه را از دست ندهید» و «منتظر تحقق وعده هایتان هستیم»، «نگاه امنیتی را از دانشگاه بردارید»

خبرنامه دانشجویان ایران: رییس جمهور امروز در دانشگاه تهران حضور یافت. دانشجویانی که توانسته بودند، در سالن حضور داشته باشند، با دست نوشته هایی مطالبات خود را دنبال می کردند. دانشجویان دیگری که در محوطه دانشگاه بودند و به داخل راه نیافته بودند با پلاکاردهایی که روی آنها نوشته شده بود: «دانشگاه پادگان نیست، آقای رییس جمهور»، «دانشگاه را از دست ندهید» و «منتظر تحقق وعده هایتان هستیم»، «نگاه امنیتی را از دانشگاه بردارید» و «ما منتظر اجرای بی تنازل قانون اساسی هستیم» پیام های خود را به رییس جمهور رساندند.

دانشجویی دست نوشته جالبی به همراه داشت که روی آن نوشته شده بود: «ما نگران تحریم های زمینی نیستیم! ما نگران تحریمهای آسمانی هستیم!»

دانشجویان نسبت به فضای امنیتی موجود در دانشگاه اعتراض کردند.

 دانشجویان با بی تفاوتی از کنار سالنی که روحانی در آن سخنرانی می کرد، عبور کردند

دانشجویان دیگری در محیط مسجد دانشگاه تهران و از نمایشگر سخنرانی روحانی را گوش می دادند

 

رییس جمهور پس از اتمام سخنرانی اش از دانشگاه تهران رفت

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
محمد علی
1393/07/15 - 16:12

روحانی همه کسانی که فکر او را قبول ندارند متهم به استبداد میکند و با زدن حرفهای کلیشه ای و بی مورد از صحنه ای به صحنه ای میرود و همه حرفهای خود را درست میداند گویی ایشان وضعیت مملکت را نمیداند یا زیادی خوش خیال است مملکت مورد هجوم همه شیاطین است و ایشان باز هم به این و ان میپرد معلوم نیست این کجایش دیپلماسی است که موضوعات معمولی ولی جنجال برانگیز را در ملا عام بگوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top