تاریخ انتشار: 01 شهریور 1388 - 00:00:00
کد خبر: 1442

میرحسین پیروزی احمدی نژاد را تبریک گفت!

بنده خدمات فراوان دولت نهم بخصوص شخص احمدی نژاد را نادیده نمی گیرم و از ایشان تقدیر هم می کنم ولی احساسم این است که اهداف انقلاب را بهتر از ایشان می توانم پی گیری کنم...

خبرنامه دانشجویان ایران:این مطلب طنز به نقل از شبکه خبر دانشجو:

بنده خدمات فراوان دولت نهم بخصوص شخص احمدی نژاد را نادیده نمی گیرم و از ایشان تقدیر هم می کنم ولی احساسم این است که اهداف انقلاب را بهتر از ایشان می توانم پی گیری کنم...

عماد افروغ در گفتگو با«خبرنامه دانشجویان ایران»به نقل از فارس:

به موسوی گفتم از برخی جریان‌های سکولار و لیبرال تبری جوید حال این خبر را خواندید

تصور کنید اگر موسوی می خواست به مشورت افروغ جان عمل کند و از جریان های سکولار و لیبرال تبری جوید چه اتفاقی می افتاد؟!

روز اول در گفتگوی تبلیغاتی تلویزیون:‍‍‍‍‍‍‍‍
ملت شریف ایران ؛ بنده قبل از همه چیز باید عرض کنم که هیچ رفاقت دیرین و جدید و حتی در آینده با سید محمد خاتمی نداشته ، ندارم و نخواهم داشت. و با مخالفت با این شخص و حمایت از مخالفانش افتخار می کنم.

در سفرهای تبلیغاتی:
ملت بزرگ ایران اکنون که می بینید بنده همسر خودم را به همراه خودم نمی آورم از آن جهت است که افکار ایشان را با آموزه های قرانی و انقلابی مغایر می بینم و از ازدواج با این خانم که به خاطر یک مصلحت سیاسی بود عمیقا پشیمانم و از حمایت این خانم از خودم شدیدا تبری می جویم.

در بحبوحه انتخابات با انتشار بیانیه ای البته بدون انالله و...!!

ملت بزرگوار ایران از آنجا که بنده ، شاپور کاظمی برادر خانمم را بیشتر از همه می شناسم و از افکار منحرف وی و حامیانش مطلعم با تبری جستن از وی وفاداری خود به امام و انقلاب را اعلام می کنم.

بعد از اعلام حمایت نهضت به اصطلاح آزادی از وی موسوی در یک مصاحبه مطبوعاتی:

با توجه به اینکه افراد این حزب نامشروع در زمان جنگ بیشترین خیانتها به ملت ایران و نهایت خدمت به بعثی ها را نمود و دل امام عزیز را خون کردند با اعلام برائت از آنها فریاد می زنم که با اطاعت از امام بزرگوار این حزب را نا مشروع و غیر قانونی دانسته و از حمایت آنها تبری می جویم.

موسوی درجواب پرسش خبر نگاری از خدمات دولت احمدی نژاد:
بنده خدمات فراوان دولت نهم بخصوص شخص احمدی نژاد را نادیده نمی گیرم و از ایشان تقدیر هم می کنم ولی احساسم این است که اهداف انقلاب را بهتر از ایشان می توانم پی گیری کنم

موسوی در واکنش به مصاحبه کروبی در تایید هولوکاست:
تعجب می کنم کسی که خود را همراه و یار امام می داند چطور به خود جرات می دهد از اسرائیل دفاع کرده و در مخالفت با آرمانهای انقلاب حرفی بزند.

موسوی در پاسخ خبرنگاری که می پرسد: آیا اینکه احمدی نژاد می گوید اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود ماجراجویانه نیست؟! با عتاب می گوید:
چرا ماجراجویانه؟! یعنی به نظر شما تکرار کلام امام (ره) ماجراجویانه است؟! پس به خاطر چی ما انقلاب کردیم؟ پس چه کسی باید ملت مظلوم فلسطین را از زیر چکمه های اسرائیل نجات دهد ؟ اتفاقا بنده معتقدم احمدی نژاد در این رابطه کند هم عمل کرده است

باز موسوی در پاسخ به پرسش خبرنگاری که اصولگرا هستید یا اصلاح طلب؟:
کاملا مشخص هست بنده هیچ سنخیتی با اصلاح طلبان که منافع و عزت ملی را بارها به خطر انداخته اند ندارم و خود را اگر لایق باشم یک اصولگرا می دانم.

موسوی در مناظره با احمدی نژاد:
قبل از همه چیز باید عرض کنم که ملت تصور نکنند وقتی بنده کاندیدا شده ام به آن معناست که خدمات رئیس جمهور احمدی نژاد را نادیده گرفته و یا خدای نکرده در صدد کتمان آن هستم بلکه این یک نوع رقابت برای خدمت هست و چنانچه بارها اعلام کرده ام احساسم این بوده که بهتر از اقای احمدی نژاد می توانم کارایی داشته باشم.

موسوی در روزهای آخر انتخابات بعد از انکه متوجه می شود عده ای با نام حمایت از وی رئیس جمهور قانونی کشور را تخریب می کنند با یک بیانیه ای اعلام می کند:
ملت ایران کسانی که با نام بنده ویا با عنوان حمایت از بنده یک سری حرفهای ناروا وبر خلاف قانون اساسی بر رئیس جمهور قانونی کشور نسبت می دهند نه حامیان بنده هستند و نه دوست داران نظام و انقلاب ، بنده در پیشگاه شما ملت از اعمال و رفتار آنها تبری جسته و همه ، بخصوص طرفداران خود را بر رعایت قانون و حفظ حرمت رقیب فرا می خوانم.

انتخابات برگزار می شود.

موسوی با صدور بیانیه ای در روز شنبه بعداز جمعه انتخابات و با مشاهده آرای بالای احمدی نژاد:
بنده بر خودم فرض می دانم در اول حضور بی نظیر ملت در پای صندوقهای رای که در درجه اول پیروزی خود ملت بود را به محضر امام زمان و رهبر معظم انقلاب تبریک گفته و در مرحله بعدی به آقای دکتر احمدی نژاد که توانست اعتماد بی نظیر ملت ایران را جلب نماید تبریک گویم. بنده با توجه به شکست خویش در انتخابات خاضعانه آن را می پذیرم و متعهد می گردم به پاس این حضور میلیونی نهایت همکاری با منتخب ملت برای خدمت هرچه بیشتر به مردم و اعتلای کشور عزیزمان ایران را انجام دهم.

واقعا اگر اینگونه بود رسانه های خبری غرب و سفارتخانه هایشان خوراک خبری و فعالیت ضد انقلابی اشان را چگونه دنبال می کردند؟

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
زائران حج عمره حتما این وسایل را همراهشان ببرند
هشدار درباره خطرات تنش نظامی در منطقه
آخرین خبرها از حمله هوایی به پایگاه الحشدالشعبی
اسم پدر هم از کارت ملی حذف می‌شود
کشتی‌گیر افسانه‌ای المپیک را از دست داد
پاسخ به شایعه/ تکذیب آسیب دیدن سامانه‌های پدافندی ایران
نظر خواننده مشهور آمریکایی درباره پاسخ ایران به اسرائیل + فیلم
ورود کمیته انضباطی به خوشحالی کادرفنی استقلال
مداحی ضد اسرائیلی شنیدنی مهدی رسولی +فیلم
تیراندازی به پلیس برای ربودن دختر ۱۵ ساله
موشک‌ها و پهپادهای ایران از جایی عبور کردند که می‌گفتند پرنده از آن رد نمی‌شود
حمله پهپادی مقاومت عراق به بندر ایلات اشغالی
زمان تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس
خداحافظی رقیب آمریکایی کامران قاسمپور از دنیای کشتی
جدایی یک بازیکن از جمع آبی پوشان
دامنه نوسان بازار سرمایه به روال عادی بازگشت
ثبت‌نام وام شهریه دانشگاه تهران آغاز شد
انتخاب رشته آزمون دوره دکتری سال ۱۴۰۳ از امروز آغاز می‌شود
این علائم یعنی ممکن است دچار حمله قلبی شویم
حمله به پایگاه حشدالشعبی موشکی بود
احداث آرامستان جدید در ۲ نقطه تهران
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top