تاریخ انتشار: چهارشنبه 1393/07/23 - 10:50
کد خبر: 144859

زمان تکمیل ظرفیت کارشناسی و کارشناسی ارشد پیام‌نور

زمان تکمیل ظرفیت کارشناسی و کارشناسی ارشد پیام‌نور

با توجه به توافقاتی که دانشگاه پیام نور با سازمان سنجش داشته، تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی در نیمه دوم دی‌ماه و تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد تا 27 مهر انجام می گیرد.

خبرنامه دانشجویان ایران: زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور در دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور اعلام شده است.

به گزارش سرویس صنفی - آموزش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ با توجه به توافقاتی که دانشگاه پیام نور با سازمان سنجش داشته، تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی در نیمه دوم دی‌ماه و تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد تا 27 مهر انجام می گیرد.

نیمه دوم دی‌ماه؛ تکمیل ظرفیت کارشناسی پیام نور

 معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور با بیان اینکه تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه پیام نور آغاز شده است، در مورد تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی گفت: با توجه به توافقاتی که دانشگاه پیام نور با سازمان سنجش داشته، تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی در نیمه دوم دی‌ماه انجام خواهد شد.

محمدعلی کریمی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد وجود سوالات اشتباه در آزمون‌های پایان ترم این دانشگاه توضیح داد: ممکن است بین هزاران آزمونی که در دانشگاه برگزار می‌شود، اشکالاتی هم پیش بیاید. چنانچه این مشکل در آزمون نیز وجود داشته باشد یا نمره سوال اشتباه بین سوالات دیگر توزیع می‌شود و یا آزمون مجددا برگزار می‌شود.

وی در مورد راه‌حل در نظر گرفته شده برای رفع این مشکل اظهار کرد: تمهیداتی برای رفع این مشکل در نظر گرفته شده است. برای مثال تیم ویرایش امسال کار خود را نسبت به سال‌های گذشته و بهتر آغاز کرده و امیدواریم تعداد سوالات اشتباه نسبت به سال گذشته کاهش پیدا کند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور در مورد آمار قبولی دانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور در آزمون سراسری کارشناسی ارشد اظهار کرد: 19 هزار و 469 نفر از فارغ‌التحصیلان مقطع کارشناسی پیام نور از طریق آزمون سراسری کارشناسی ارشد که توسط سازمان سنجش برگزار می‌شود، در دانشگاه‌های شناخته شده کشور قبول شده‌اند.

کریمی با اشاره به شیوه آموزشی دانشگاه پیام نور گفت: شیوه آموزشی در دانشگاه پیام نور فرصتی را فراهم کرده که دانشجویان می‌توانند همزمان با تحصیل در بازار کار هم مشغول به فعالیت شده و حتی کارآفرینی هم کنند.

وی در پایان تاکید کرد: بیش از 95 درصد فارغ‌التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور مشغول به کار شدند.

27 مهر؛  مهلت تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد پیام نور

ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور در تاریخ 20 تا 27 مهر ماه انجام می‌گیرد.

داوطلبان و یا پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد سال 93 که علاقمند به حضور در دانشگاه پیام نور یا سایر رشته محل های تکمیل ظرفیت هستند می توانند تا تاریخ 27 مهرماه 93 با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org بر اساس کارنامه نتایج اولیه آزمون در رشته و گرایش مربوط، نسبت به انتخاب کد رشته محل‌های مورد علاقه خود از کد رشته‌های امتحانی مربوط اقدام نمایند.

لازم به ذکر است که داوطلبانی که در این مرحله از ثبت نام در کد رشته محل های جدید قبول شوند قبولی قبلی آنها لغو و کان لم یکن محسوب می شود.

نیمسال پذیرش دانشجو در هر یک از کدرشته محل‌های مندرج در این اطلاعیه بسته به امکانات و نظر دانشگاه یا مؤسسه محل قبولی، در اولین نیمسال تحصیلی ممکن خواهد بود.

 

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بازگشت دوباره به استقلال؟
تکلیف حضور گل محمدی و فرهاد مجیدی در تراکتورسازی مشخص شد
سرمربی پرسپولیس پیشنهاد جدید دریافت کرد
درحمله به پایگاه نظامی عراق شرکت نکردیم
کرایه‌های حمل و نقل عمومی افزایش یافت
نخستین واکنش آمریکا به انفجار بزرگ در پایگاه حشدالشعبی عراق
زمان شارژ سهمیه بنزین اردیبهشت مشخص شد
آمریکا موشک‌های پدافندی اسرائیل را شارژ کرد
شایع‌ترین نشانه‌های وسواس
سامانه بارشی جدید در راه کشور
ریچارد هاس: ایران می‌تواند تنگه هرمز را ببندد
روایت چتم‌هاوس از موفقیت راهبردی ایران در حمله به اسرائیل
معاریو: ایران، روز قیامت را به اسرائیل نشان داد
قتل زن میانسال به دست دختر ۱۱ ساله
یک عادت مهم برای کاهش استرس و سلامت قلب
گفت و شنود/ به تو مربوط نیست!
صفحه نخست روزنامه‌های اول اردیبهشت
خانه سست عنکبوت/ فعالان دانشجویی در خصوص پیامدهای عملیات «وعده صادق» چه می‌گویند؟
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top