تاریخ انتشار: چهارشنبه 1393/08/07 - 10:38
کد خبر: 146214

پیام ترکیب مخالفان نیلی؛

نادران خطاب به دولت: جرات مرزبندی با ضد انقلاب را ندارید

نادران خطاب به دولت: جرات مرزبندی با ضد انقلاب را ندارید

آقای آشنا که به مجلس حمله کردند و می‌گویند یک اقلیتی می‌خواهد مجلس را اداره کند از کجا در آمده است؟شما ترکیب مخالفین آقای نیلی را ببینید، آیا اینها پایداری هستند؟ آیا آقای حداد پایداری است؟ آیا آقای لاریجانی پایداری است؟ شما در مجلس بگردید، اصلا پایداری باشند آیا کفر است؟

خبرنامه دانشجویان ایران: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت موضع گیری در مقابل فتنه‌گران گفت: ما موضع نمی‌خواهیم ما عملکرد می‌خواهیم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ الیاس نادران نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی که به عنوان مخالف در امروز (چهارشنبه) در جلسه بررسی رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری سخن می‌گفت با اشاره به اینکه امیدوار است تصمیم امروز مجلس خیر و صلاح مملکت و دانشگاه در آن باشد، اظهار داشت: وقتی آقای نیلی به مجلس معرفی شد با هیأت‌ رئیسه صحبت کردم و استدعا کردم اگر آئین‌نامه داخلی مجلس اجازه می‌دهد بعد از فرمایشات آقای رئیس‌ جمهور بدون بحث رأی بگیریم و در این صورت هم وقت مجلس گرفته نمی‌شود، هم بعضی کدورت‌ها ایجاد نمی‌شود تا برویم روی بحث اصلی که انشاءالله دولت معرفی خواهد کرد.

وی افزود: مسائل بین‌المللی و مشکلات مردم و مسائل معیشتی کشور و طرح و لوایحی که در دستور کار مجلس است، برای ما اولویت داشت، مجلس تمام‌وقت هم لوایح تقنینی دولت در حوزه اقتصادی و هم طرح‌هایی که در اختیار دارد را پیگیری می‌کند، اما متاسفیم که وقت اعضای هیأت‌ دولت گرفته می‌شود که چنین بحث‌هایی انجام شود.

نماینده تهران با اشاره به سخنان روحانی تصریح کرد: کاش وی در این جلسه حضور داشت و ما آن را می‌گفتیم، کاش ما این فرمایشات خوب آقای رئیس‌ جمهور را در جمع نخبگان می‌شنیدیم، ای کاش ما این فرمایشات را در جمع مردم زنجان می‌شنیدیم.

نادران گفت: گفته‌اند حرف‌هایی که باید اینجا می‌زدی، جای دیگری گفته‌ای و حرف‌هایی که جای دیگر باید می‌زدی اینجا می‌گویی، شما در بین مردم باید از مردم و مجلس دفاع می‌کردید، در جلسه استیضاح از شما خواهش کردیم که تشریف بیاورید، نمایندگان استیضاح‌کننده پذیرفتند که جلسه به جای روز چهارشنبه سه‌شنبه تشکیل شود، شما هم به سفر اردبیل برسید اما آقای رئیس‌ جمهور شما خودتان بعد، از روز سه‌شنبه به چهارشنبه انداختید.

وی افزود: کاش لااقل معاونان آقای رئیس‌ جمهور مذاکرات روز استیضاح را به رئیس‌ جمهور می‌دادند تا می‌خواندند، بین خود و خدا موضوع محوری استیضاح ‌کنندگان بورسیه‌ها بود؟ امان از دست مشاوران و ما ادراک مشاور.

نماینده تهران ادامه داد: می‌گویند گزینه اصلی ما آقای نیلی است، اگر کسی یک وزیری را به مجلس معرفی می‌‌کند و رأی می‌خواهد، در هر نقطه‌ای تریبون گیر آورد به حق و ناحق به مجلس حمله می‌کند؟ شما در مجلس نماینده دارید بیاید حرفش را بزند، چرا مجلس را متهم می‌کنید؟ چرا برای مجلس حاشیه‌سازی می‌کنید؟ بورسیه‌ها چه ربطی به استیضاح فرجی دانا داشت؟ همان موقع استیضاح به ما گفتند اگر وی را استیضاح کنید ما بدتر می‌آوریم و به وعده خود عمل کردند و اتفاقا در این مورد صادق بودند، دولت راستگویان یعنی همین ولی مجلس فارغ از این حاشیه‌سازی‌ها به وظیفه خود عمل می‌کند.

نادران گفت: جناب آقای نیلی اگر شما گزینه اصلی هستید امتیاز شما به آقای فرجی دانا چیست؟ مدیرتر، متدین‌تر و یا توانمند‌تر هستید؟ سابقه مدیریتی شما در دانشگاه مشخص است، چرا چنین فضایی ایجاد شد که برخی بتوانند از این کارها بکنند؟

نادران گفت: رهبر معظم انقلاب بارها به شورای عالی انقلاب فرهنگی گفتند که اردوهای مختلط نبرید، به کشور ترکیه اردوی خارج از کشور ببریم که آن اتفاقات بیفتد، از تریبون مقدس حیف است چنین مطالبی گفته شود و بعد آن را با یک اردوی مختلط داخل مقایسه می‌کنند.

وی افزود: آقای نیلی اگر شما گزینه اصلی بودید این فرمایشات آقای آشنا که به مجلس حمله کردند و می‌گویند یک اقلیتی می‌خواهد مجلس را اداره کند از کجا در آمده است؟ آیا این حرف‌ها برای خیرخواهی و کمک به رأی شماست، مجلس با این حرف‌ها تضعیف نمی‌شود، شما ترکیب مخالففن آقای نیلی را ببینید، آیا اینها پایداری هستند؟ آیا آقای حداد پایداری است؟ آیا آقای لاریجانی پایداری است؟ شما در مجلس بگردید، اصلا پایداری باشند آیا کفر است؟

نماینده تهران در مجلس ادامه داد: شما که به ضد‌انقلاب‌های خارج از کشور متوصل شده‌اید، شما که جرأت نمی‌کنید که علیه اصلاح‌طلبانی که خط قرمز نظام را نفی کرده‌اند صحبت کنید، شما مرزبندی با ضد‌انقلاب ندارید، شما ما را متهم می‌کنید، مجلس زیر بار این حاشیه‌سازی‌ها نخواهد رفت و منفعل نخواهد شد، مطمئن باشید.

وی افزود: شکل معرفی وزیر نیز اینگونه بود که وی 35 سال اخیر انقلاب اول حکم معرفی وزیر را به رسانه‌ها می‌دهند این جدی گرفتن است؟ ما که صحنه را می‌بینیم.

نماینده تهران با اشاره به مباحث مدیریتی وزیر پیشنهادی علوم گفت: دوستان از ایشان پرسیدند که چرا برای شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی نشدید که ایشان جواب دادند من قرار بود برای وزارت معرفی شوم، شما در برج 3 سرپرست شدید و هنوز آقای فرجی دانا رئیس بود، مگر در مجموعه دولت غیبگو و رمال است؟ همان موقع می‌دانستم که قرار است آقای فرجی دانا استیضاح شود و بعد استیضاح رأی بیاورد تا شما را معرفی کنند؟ نهادهای نظارتی نمایندگان مجلس و نهاد نمایندگان مقام معظم رهبری نظرشان چه بود؟ صادقانه صحبت کنید.

نادران گفت: ما فرض می‌گیریم که از اول نیز همین مسئله یعنی معرفی شما به عنوان وزیر مطرح بوده است، چرا زمانی که آقای فرجی دانا استیضاح شد شما به عنوان وزیر معرفی نشدید؟ مگر کاندیدای اصلی نبودید؟ چرا شخص دیگری را گذاشتند، لااقل وزارتخانه را دو ماه مدیریت می‌کردید و بعد امروز قضاوت می‌کردید. ما می‌گفتیم دو ماه خوب مدیریت کرد انشاءالله چند ماه دیگر نیز به خوبی مدیریت می‌کند.

وی افزود: در بحث فتنه اساسی‌ترین نکته این است که عده‌ای برای دلسوزی و دفاع از ارزش‌ها آمدند جریان را مدیریت کردند و یک عده روی این فتنه بنزین ریختند، آقای نیلی در دی‌ ماه 88 آن نامه را می‌نویسد، بعد از 16 آذر و زمانی که در همان دانشکده فنی به عکس امام جسارت شد و شما مدیر همان دانشکده بودید.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما موضع نمی‌خواهیم ما عملکرد می‌خواهیم، آقای نیلی بفرمایید در موضع فتنه عملکرد شما چه بوده است، ما گفتم نمی‌خواهیم.

نماینده تهران در ادامه تصریح کرد: آقای رئیس‌ جمهور فرمودند که اینها حرند، توبه کرده‌اند و ببخشید، حر زمانی که جلوی امام حسین (ع) را گرفت با لشکر خود پشت امام حسین نماز خواند و بعد هم توبه کرد، کسانی که امروز حرف از توبه آنها گفته می‌شود امروز پشت رهبری نماز می‌خوانند نه حتی سال 88.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود
دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالت در نیویورک
گوترش: توقف درگیری‌ها در غزه از تنش‌های گسترده در خاورمیانه جلوگیری خواهد کرد
سیاستمدار اسرائیلی: در یک قدمی رسوایی هستیم، نه پیروزی
اعلام نتایج آزمون آموزگاری تا پایان فروردین
اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته
امدادرسانی به ۵۳۰۰ نفر در ۸ استان جنوبی
مدیرعامل شرکت واحد:جای خانم ها و آقایان در اتوبوس‌های BRT تغییر می‌کند
جلال ملکی: آتش سوزی در پایانه شرق نبود؛ انفجار صحت ندارد
فوری/ انفجار مرگبار در ترمینال شرق تهران/ چند نفر کشته شدند؟
حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top