تاریخ انتشار: شنبه 1393/08/10 - 12:38
کد خبر: 146467

زمان برگزاری آزمون جایابی دانش آموختگان خارج از کشور

خبرنامه دانشجویان ایران: دبیر شورای آموزش دندانپزشکی وزارت بهداشت از برگزاری آزمون جایابی برای داوطلبان در دهه اول آذرماه خبر داد.

دکتر سعید عسگری در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: دوره بیست و پنجم آزمون جایابی دانش آموختگان دندانپزشکی خارج ازکشور در دهه اول آذرماه برگزار خواهد شد.

وی افزود: افراد واجد شرایط شرکت در آزمون باید با مراجعه به سایت اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی نسبت به ارسال مدارک خود که قبلاً اسکن کرده اند اقدام کنند. ثبت نام در روزهای 25 آبان ماه تا اول آذرماه انجام می گیرد.

عسگری خاطرنشان کرد: داوطلبان شرکت کننده ابتدا باید در مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت نسبت به تشکیل پرونده اقدام کنند. فقط افرادی که توسط مرکز خدمات آموزشی به دبیرخانه شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی معرفی شده باشند واجد شرایط ثبت نام در آزمون جایابی هستند (ورودیهای قبل از اگوست 2009).

وی یادآور شد: داوطلبان دانش آموخته از دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت باید موفق به کسب نمره  60 از 100 شوند و رتبه های برتر با توجه به ظرفیت دانشکده دندانپزشکی در اولویت خواهند بود. انتخاب دانشکده و معرفی نامه براساس نمره و رتبه داوطلب، ظرفیت دانشگاه و اولویت انتخابی توسط داوطلب، پس از اعلام نهایی نتایج به دانشگاه مربوطه ارسال خواهد شد.

به گزارش مهر، بر اساس اعلام دبیرخانه شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی کارت ورود به جلسه آزمون در روز 5 آذرماه از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت. داوطلبان باید پرینت کارت ورود به جلسه و اصل کارت ملی خود را در روز آزمون همراه داشته باشند؛ در غیر این صورت از ورود آنان به سالن برگزاری آزمون جلوگیری خواهد شد.

منابع آزمون جایابی همان منابع آزمون دستیاری دندانپزشکی سال 93 است که منابع در سایت مرکز سنجش www.sanjeshp.ir قابل دسترسی است.

دوره بیست و پنجم آزمون جایابی رأس ساعت 9 صبح روز پنجشنبه 6 آذرماه 93 برگزار می شود. مکان برگزاری آزمون در یکی از دانشگاه های علوم پزشکی مستقر در شهر تهران است و پس از آزمون اسامی قبول شدگان در آزمون تا پایان آذرماه در سایت اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی www.sanjeshp.ir اعلام خواهد شد.

اعتبار آزمون برگزار شده جهت دریافت معرفی نامه فقط تا قبل از آزمون بیست و ششم خواهد بود و چنانچه افراد قبول شده به هر دلیلی شروع به تحصیل نکنند موظفند تا برای جایابی در آزمون بیست و ششم سال 1394 شرکت کنند.

 

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top