تاریخ انتشار: دوشنبه 1393/09/03 - 10:39
کد خبر: 148426

بیانیه بسیج دانشجویی به مناسبت هفته بسیج

خبرنامه دانشجویان ایران: شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های کشور همزمان با سالروز تاسیس بسیج دانشجو و طلبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند: بسیج دانشجویی این آخرین میراث حضرت امام روح الله در طول این 26 سال هر کجا که تهدیدی اعم از داخلی و یا خارجی فکر به چالش کشیدن کیان انقلاب اسلامی را متصور شد، با قدرت و صلابت تمام حاضر شده و با همان روحیه جهادگرانه دوران دفاع مقدس، به دفاعی مقدس از آرمان ها و دستاوردهای این انقلاب پرداخت.

متن این بیانیه بدین شرح است:

«دوم آذرماه سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام (ره) مبنی بر تشکیل بسیج دانشجو و طلبه است. 26 سال پیش در چنین روزی حضرت امام خمینی (ره) در فرمانی تاریخی «فرزندان بسیجی» خود را به تشکیل بسیج دانشجو و طلبه فرمان داده و در حالی که کمتر از 4 ماه از پایان جنگ تحمیلی نظامی علیه انقلاب اسلامی می گذشت، آن پیر روشن ضمیر با تیز بینی مثال زدنی خود میدان جدید رزم را شناخته و بسیجیان خود را به دفاع از سنگر فرهنگ و دانش در دانشگاه و حوزه فرا خواندند. همانگونه که ایشان در پیام پذیرش قطعنامه تاکید کرده بودند جنگ سخت نظامی پایان یافته و جنگ نرم فرهنگی آغاز شده بود.

گذر زمان و حوادث پیش آمده عمق نگاه استراتژیک و آینده نگرانه حضرت امام (ره) را روشن‌تر کرده و بسیج دانشجویی این آخرین میراث حضرت امام روح الله در طول این 26 سال هر کجا که تهدیدی اعم از داخلی و یا خارجی فکر به چالش کشیدن کیان انقلاب اسلامی را متصور شد، با قدرت و صلابت تمام حاضر شده و با همان روحیه جهادگرانه دوران دفاع مقدس، به دفاعی مقدس از آرمان ها و دستاوردهای این انقلاب پرداخت.

امروز نیز دانشجویان بسیجی؛ این فرزندان معنوی حضرت امام (ره)، همچنان بر آرمان‌های آن پیر مراد باقی بوده و اعلام می‌دارند کمال همت خود را برای حفاظت از دستاوردهای نظام اسلامی، که ثمره خون هزاران شهید بسیجی است، مخصوصا مهمترین رکن و ستون این انقلاب یعنی ولایت مطلقه فقیه و پرچمدار برحق آن حضرت امام خامنه ای، به کار خواهند بست و تا آخرین قطره خون بر دفاع از آرمان های مقدس پیر جماران ثابت قدم خواهند ماند.»

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
آیا اسرائیل به وعده صادق پاسخ خواهد داد؟
در اولین حراج امسال ۷۲۱۸ سکه فروخته شد
رئیس جمهور پنجشنبه به سمنان سفر می‌کند
افزایش سرعت اینترنت ثابت و همراه در کشور
«السودانی» و «بایدن» در کاخ سفید دیدار کردند
جزییات افزایش تعرفه پرستاری
هشدار سازمان مدیریت بحران درباره بارش‌های سیل آسا در استان‌های جنوبی کشور
کاهش ۵ درصدی مالیات بر تولید موجب کسری بودجه نمی‌شود
صدور۱.۶ میلیون مجوز کسب و کار الکترونیکی
کمیسیون امنیت ملی مجلس: پیام ما صلح و در عین حال آمادگی است
فعالیت سفارت هلند در تهران از سر گرفته شد
رئیسی: افزایش تولید مسکن به تحقق جهش تولید کمک می‌کند
زلفی‌گل: تلاش برای تحقق شعار سال وظیفه همه اقشار به ویژه دانشگاهیان است
زمان‌بندی برگزاری نوبت نخست کنکور
وزارت علوم امریه سربازی جذب می‌کند
«تمساح خونی» ۱۰۰ میلیاردی شد
امیرعبداللهیان: پاسخ ایران به صهیونیست‌ها لازم و مشروع بود
راهکار افزایش تولید گوشت قرمز در کشور از نگاه محققان
ریزش بهای طلا و سکه تداوم دارد
جنگ غزه بدهی‌های اسرائیل را ۲ برابر کرد
واکنش آیت الله جاودان به پاسخ نظامی ایران به اسرائیل +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top