تاریخ انتشار: پنجشنبه 1393/09/06 - 16:18
کد خبر: 148836

پیام تقدیر سرلشکر جعفری از مهندس ضرغامی

خبرنامه دانشجویان ایران: فرمانده کل سپاه در پیامی از زحمات مهندس سید عزت‌الله ضرغامی رئیس سابق سازمان صدا و سیما تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سردار سرلشکر "محمد علی جعفری" فرمانده کل سپاه در پیامی از زحمات مهندس سید عزت‌الله ضرغامی رئیس سابق سازمان صدا و سیما تقدیر و تشکر کرد.

متن این تقدیرنامه بدین شرح است:

بسم الله‌الرحمن‌الرحیم 

جناب آقای مهندس سیدعزت‌الله ضرغامی 

سلام‌علیکم 

شبیخون سهمگین تبلیغی و حجم انبوه شبهات و مغالطه‌های دشمنان سراپا مسلح که پایه‌های مستحکم فرهنگ ناب اسلامی را هدف قرار داده‌اند، تلاش دوچندان و مجاهدت عالمانه، خالصانه و شبانه‌روزی فرماندهان و افسران عرصه‌ گسترده، حساس و ظریف فرهنگ را می‌طلبد که ملت عزیز و بویژه جوانان ایران اسلامی را از اصابت تیرهای زهرآگین و مسموم معاندان مصون سازند و بلکه معرف و مبلغ عالی‌ترین مضامین و معارف اعتلابخش روح بشریت و انسانیت در سراسر جهان گردند. 

به یقین پیروزمندان عرصه‌ی جنگ فرهنگ و رسانه، همانانی خواهند بود که توکل و تکیه بر خداوند متعال دارند و در کشاکش این رزم نابرابر، هیچ تردیدی به دل راه نمی‌دهند و خود را به تمام علوم و دانش‌های گذشته و حال مسلح کرده و همواره با علم، معرفت و بصیرت راه می‌پیمایند.

در این میان، نقش صداوسیما به‌عنوان یک دانشگاه عمومی و رسانه‌ی بسیار تأثیرگذار بر افکار عمومی و همراه‌سازی آن با اهداف و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی و نیز صدور ابعاد مختلف خارج از مرزهای ایران اسلامی، بی‌بدیل می‌نمایاند. 

بدینوسیله ضمن قدردانی از زحمات ارزشمند و بی‌شائبه و نیز همکاری‌ها و هماهنگی‌های جناب‌عالی در طول سال‌ها خدمت صادقانه در سمت ریاست سازمان صداوسیما با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سازمان بسیج مستضعفین، مجاهدت‌های شبانه‌روزی و مخلصانه‌تان در راستای برآورده ساختن انتظارات مقام معظم رهبری را ارج نهاده و عضویت شما با حکم مبارک معظم‌له به عنوان عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و نیز شورای‌عالی فضای مجازی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

از پیشگاه حضرت منّان، مزید توفیقتان را در سایه‌ عنایت خاصه‌ حضرت‌ولی‌عصر و تحت زعامت حکیمانه‌ رهبر فرزانه‌ی انقلاب اسلامی، حضرت‌آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) مسئلت می‌نمایم.

سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top