تاریخ انتشار: شنبه 1393/09/08 - 15:39
کد خبر: 149020

فعالیت پشت پرده بی‌بی‌سی علیه ایران

خبرنامه دانشجویان ایران: مسئول روابط عمومی کل سپاه گفت: بی‌بی‌سی پشت پرده علیه ایران کارهای زیادی انجام می‌دهد و این هنر ماست که پشت صحنه فعالیت دشمن را افشا کنیم.
به گزارش ایسنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه صبح امروز در همایش استانی بسیج و رسانه در بوشهر با اشاره به عملیات روانی و رسانه‌ای دشمن اظهار داشت: یکی از بزرگترین مشکلات ما داشتن اساتید عملیات روانی برجسته است که در جهت منافع اصولی نظام جمهوری اسلامی استعداد خود را به کار نمی‌گیرند و به خاطر اختلافات سیاسی سعی می‌کنند به جای تهاجم به دشمن نقش منفی داشته باشند.
وی افزود: بالای 80 درصد فعالیت روانی دشمن علیه ما تولید کسانی است که در داخل به عنوان اساتید این حوزه قلم می‌زنند.
مسئول روابط عمومی کل سپاه اضافه کرد: این گناه نابخشودنی است و یک جفاست که برای رسیدن به پست و مقام، به داشته‌های عظیم این ملت خیانت کنیم.
سردار شریف گفت: بی‌بی‌سی پشت پرده علیه ایران کارهای زیادی انجام می‌دهد و این هنر ماست که پشت صحنه فعالیت دشمن را افشا کنیم.
سردار شریف افزود: تأثیر گفتمان در افکار عمومی فوق‌العاده تعیین‌کننده است و در جغرافیای واحد هم می‌تواند انشقاق ایجاد کند.
وی با اشاره به گفتمان کمونیسم و لیبرال یادآور شد: بعد از به وجود آمدن گفتمان انقلاب اسلامی شرق و غرب با ما به مخالفت برخاستند و این سوال مطرح است که چرا این همه رسانه‌های دشمن علیه انقلاب کار خبرسازی، سوژه‌یابی و عملیات روانی می‌کنند، زیرا یک گفتمان جدید که بر گرفته از آموزه های الهی و فطرت انسانی است به وجود آمده که می تواند دایره سلطه شرق و غرب را تحت تاثیر قرار دهد.
مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران گفت: نتیجه این گفتمان حاکی است که 35 سال جمهوری اسلامی یکی از کشورهای خبرساز دنیا بوده و روزانه اخبار زیادی توسط رسانه های بیگانه و معاند علیه کشور، نظام و ملت ما تولید می‌شود.
وی با بیان اینکه گفتمان انقلاب و ولایت نظام‌های فکری استکبار که افکار عمومی را هدایت می‌کردند را به چالش کشیده است، گفت: دلایل مخالفت و مبارزه طاقت‌فرسای آمریکا و دیگر هم‌پیمانانش با ما به خاطر گفتمان انقلاب است و می‌دانند اگر این گفتمان فرصت بروز یابد، می‌تواند تمام مردم جهان را تحت تأثیر قرار دهد.
مسئول روابط عمومی کل سپاه اظهار داشت: در حوزه رسانه می‌توانیم با هم‌افزایی و تلاش آگاهی جامعه را بالا ببریم و چهره کارآمدی از نظام دینی به جامعه بشریت نشان دهیم.
وی تصریح کرد: ما نسبت به 35 سال گذشته خیلی قدرتمندتر شده ایم اما در حوزه رسانه با دشمن فاصله داریم و باید تلاش کنیم این فاصله را از بین ببریم.
مسئول روابط عمومی کل سپاه اضافه کرد: برخی اصول روانی دشمن ثابت است و می‌توان به معرفی چهره خشن از سپاه، شیعه و ایران اشاره کرد که در واقع این موضوع یک اصل ثابت در عملیات روانی دشمن است.
سردار شریف گفت: امروز برابری، عدالت، بهداشت، تحصیل، آموزش قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست و رسانه‌ ها باید این موضوعات را مورد توجه قرار داده و به موقع اطلاع رسانی کنند.
وی ادامه داد: نباید به جوانانی که اکنون قلم می‌زنند ایراد بگیریم بلکه باید تاریخ 35 سال گذشته و ترفندهای دشمنان را آموزش دهیم.
مسئول روابط عمومی کل سپاه با بیان اینکه ایران جزیره ثبات منطقه است، خاطرنشان کرد: با این امنیت موجود نباید که کوچکترین کمبود و نارسایی را به یک معضل تبدیل کنیم.
وی بیان کرد: ما در حوزه های اقتصادی و فرهنگی مشکلاتی هم داریم و همانطور که استکبار دشمن ماست، فقر، بیکاری هم دشمنان ما هستند و باید تلاش کنیم با مدیرت جهادی آنها را نیز برطرف کنیم.
مسئول روابط عمومی کل سپاه گفت: الگو بودن جمهوری اسلامی در تمام ابعاد مد نظر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است و باید تلاش کنیم جامعه‌ای مرفه، آباد، آزاد و سربلند باشیم.
سردار شریف در پایان گفت: در حوزه رسانه جوان و تازه کار هستیم اما در این عرصه شهید بابایی، همت و باکری خاص خودش را می‌خواهیم.

 

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد
اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه
مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
به بهانه اختلال در کار؛ گوگل کارمندان معترض به همکاری با رژیم صهیونیستی را اخراج کرد
پلمب ۱۰ مؤسسه پایان نامه فروشی در روزهای آینده
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود
دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالت در نیویورک
گوترش: توقف درگیری‌ها در غزه از تنش‌های گسترده در خاورمیانه جلوگیری خواهد کرد
سیاستمدار اسرائیلی: در یک قدمی رسوایی هستیم، نه پیروزی
اعلام نتایج آزمون آموزگاری تا پایان فروردین
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top