تاریخ انتشار: دوشنبه 1393/09/24 - 21:19
کد خبر: 150872

تصاویر :: حاشیه‌های حضور شریعتمداری در دانشگاه تهران

خبرنامه دانشجویان ایران: حسین شریعتمداری امروز (دوشنبه) در همایش «1811 روز مطالبه، یادمان خروش انقلابی علیه فتنه‌گران» که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه تهران، در تالار شیخ انصاری دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران برگزار شد شرکت کرد، که در ادامه حاشیه های این مراسم آمده است:

فارس نوشت:

* همان ابتدای ورود به سالن و مشاهده پلاکاردهایی که در دست دانشجویان حاضر در سالن بود، می‌شد جو سالن را فهمید، جوی که یکصدا «مرگ بر فتنه‌گر» را فریاد می‌زد. البته بودند تعدادی از دانشجویانی که نسبت به این نشست اعتراض داشتند و مخالف سخنرانی شریعتمداری بودند.
* در ابتدای مراسم مجری برنامه با اشاره به حماسه 9 دی گفت: تاریخ فراموش نمی‌کند که عده‌ای با شعار «یاحسین یاحسین» چه کردند. تاریخ حماسه 9 دی و خروش ملت علیه فتنه‌گران را فراموش نخواهد کرد که این سخنان حمایت دانشجویان را با شعار مرگ بر فتنه‌گر همراه داشت. حمایتی که سال‌هاست مطالبه مردم و دانشگاهیان است.
* آنچه که مراسم بسیج دانشجویی را نسبت به دیگر برنامه‌های مدعیان آزادی بیان متمایز کرده بود، اجازه حضور به معترضین و دادن تریبون به آنان بود. اقدامی که به ادعای مجری برنامه «زنده باد مخالف من» را به عینه به مدعیان این شعار نشان داد.
* در ادامه مراسم و هنگام ورود حسین شریعتمدای به سالن مراسم دانشجویان با شعار «علمدار بصیرت،‌حاج حسین شریعت» به استقبال وی رفتند. استقبالی که به مذاق عده‌ای خوش نمی‌آید. عده‌ای که سخنرانی شریعتمداری را در 16 آذر لغو کردند. البته شاید علت؛ نگرانی از بیان حقیقت باشد، البته شاید!
* در هنگامی که حسین شریعتمداری برای سخنرانی پشت تریبون رفت تعدادی دانشجویان با سر دادن شعارهایی اجازه سخنرانی به وی را ندادند. اقدامی که ماهیت اصلی مدعیان شعار زنده‌باد مخالف من را نشان داد.
* البته شریعتمداری از این اقدام دانشجویان استقبال کرد و گفت: مطالب و اسناد وطن فروشی فتنه گران که قرار بود در سخنرانی یک ساعت و نیم برای شما بگویم توانستم به صورت کپسولی بیان کنم.
* در زمان سخنرانی شریعتمداری آنچه که بلندتر از همه بود شعارهای دانشجویان در دو طرف سالن بود. از اینکه بسیاری از دانشجویان مرگ بر فتنه‌گر را سر می‌دادند و تعداد دیگری نیز با سوت و کف مانع از سخنرانی شریعتمداری شدند.
* در ادامه مراسم مجری برنامه از دانشجویان معترض خواست نماینده‌ای برای بیان عقاید آنان به روی سن بیاید و صحبت کند. هنگامی که نماینده‌ای از طرف این دانشجویان معترض پشت تریبون رفت حامیان وی خواستند از تریبون پایین بیایند. شاید می‌ترسیدند منطق‌شان لو برود. منطقی که تنها با سوت و کف و هوچی‌گری دوام می‌آورد! البته این نماینده دانشجویان معترض در فرصتی که بسیج دانشجویی به وی داد خطاب به شریعتمداری از نگرانی‌هایش در خصوص مصادره شدن انقلاب گفت.
* در طول این مدت سخنرانی دانشجوی معترض تنها لبخند بود که بر لبان شریعتمداری نقش بسته بود. لبخندی که نشان از ناراحتی وی از فریب خوردن عده‌ای از دانشجویان مانند سال 78 داشت.
* در پایان این مراسم نیز بسیج دانشجویی دانشگاه تهران از خانواده شهدای فتنه قدردانی کرد؛ قدردانی که شاید پشت سر آن 1811 روز مطالبه‌گری و محاکمه سران فتنه را قرار دارد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
ناشناس
1393/09/25 - 08:57

یعنی میشه به زور به مردم گفت منو آدم حساب کنید؟ به خدا خیلی خودخواهیه. مردم خودشون عقل و شعور و منطق دارند میفهمند به چه کسی باید اعتماد کنند(بنده حقیقی خدا) و از چه کسی گریزون باشند (منافق دورو).
ناشناس
1393/09/25 - 13:26

دروغگوی بزرگ!
ناشناس
1393/09/25 - 17:59

چرا عکس اون حرکت زشتی که یکی از طرفداراران ایشون انجام داده رو بین عکسهاتون قرار ندادین.عکسی که نشون دهنده ی شخصیت این آقا و طرفدارهاشون است
ناشناس
1393/09/26 - 02:32

روی بعضی ها (فتنه گران) که رو نیست سنگپای قزوینه!!!
مهتاب
1393/09/26 - 08:28

چرا همه عکس ها رو نشون نمیدین مثل بازجوبروگمشو
تورهای مسافرتی آفری
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top