تاریخ انتشار: جمعه 1393/09/28 - 13:10
کد خبر: 151261

شعبان بی‌مخ‌های ملی شدن صنعت هسته‌ای در دانشگاه تهران

شعبان بی‌مخ‌های ملی شدن صنعت هسته‌ای در دانشگاه تهران

در بخشی از این اظهارات به شدت خنده دار، احمد شیرزاد ستون نویس روزنامه های اصلاح طلب که هر روز آمریکا را در منظر مخاطبان بزک می کند، می گوید: از چاه هسته‌ای آبی درنمی‌آید مگر برای بعضی‌ها نانی درآید. اما دریغ از یک لیوان آب

خبرنامه دانشجویان ایران: سال 82 بود که احمد شیرزاد نماینده مشارکتی مجلس ششم، پشت تریبون رفت و در نطقی که درباره برنامه هسته ایران می خواند، گفت:«ما بیست سال است به غربی ها دروغ گفتیم». شیرزاد در ادامه اظهارات معنادارش در حالی که همنوا با منافقین کدهایی از فعالیت هسته ای ایران به طرف غربی می داد، گفت: «آن روز که سایت عظیم 50 هزار متری زیرزمینی طراحی کردند تا در چند متر مربع از یک گوشه آن چند دستگاه سانتریفوژ نصب کنند، فکر نکردند که آری درآن زمان باید روزی را می‌دیدند که علیه ما تیتر شود که جمهوری اسلامی 19 سال به دنیا دروغ گفته است.»

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان در ایران»؛ در نشستی که چهارشنبه گذشته در دانشکده ادبیات دانشگاه تهران و از سوی انجمن تهران برگزار شد، زیباکلام، باوند و شیرزاد حرفهایی از جنس آنچه شیرزاد در سال 82 و پشت تریبون مجلس زد به زبان آوردند. حرفهایی که حتی کروبی یکی از سران فتنه و رییس وقت مجلس درباره انها گفت:«حرفهای رادیو اسراییل را تکرار می کنید. می‌ترسم در آینده نزدیک (شیرزاد) اصلاً بگویند چرا انقلاب شده».

انجمن تهران که چند روز پیش، برنامه شریعتمداری را در سکوت مسئولان دانشگاه به راحتی به هم زده بود، مجال مناسبی برای اظهارات بی پایه و کودکانه مخالفان ملی شدن صنعت هسته ای فراهم کرده بود. تریبونی که انجمن مشارکتی تهران در اختیار این افراد قرار داده بود، بدون سانسور اظهارا ت سران رژیم صهیونیستی و رادیو اسراییل را برای حاضران در جلسه پخش می کرد.

در بخشی از این اظهارات به شدت خنده دار، احمد شیرزاد ستون نویس روزنامه های اصلاح طلب که هر روز آمریکا را در منظر مخاطبان بزک می کند، می گوید: از چاه هسته‌ای آبی درنمی‌آید مگر برای بعضی‌ها نانی درآید. اما دریغ از یک لیوان آب.

او با نادیده گرفتن رشد صنعت هسته ای کشور که رییس جمهور، ظریف، عراقچی و همه تیم مذاکره کنند و ملت از آن خوشحال و آن را باعث اقتدار کشور می دانند و با بی احترامی به خون شهدای هسته ای زبونانه می گوید: «ما در زمینه هسته‌ای نه منابع اولیه داریم و نه احاطه‌ای به فن‌آوری هسته‌ای». و با بی سوادی تمام می افزاید: این که می‌گویند انرژی هسته‌ای در 200 رشته دیگر تاثیرگذار است و آن‌ها را فعال می‌کند کجاست؟

زیبا کلام نیز از مجالی که مشارکتی ها در اختیارش گذاشته اند، استفاده می کند و حرفهای نتانیاهو را اینطور تکرار می کند: «اصلا ما چه نیازی به هسته ای داریم». مثل داستان غم انگیز نفت که سیاه است و بو می دهد و ...

باقی حرفهای خنده دار زیبا کلام را در روزنامه های بلندپرواز و عاشق پرواز مستقیم به نیویورک بخوانید.

با همه اینها الحمدالله که گوش مذاکره کنندگان هسته ای به دهان این افراد نیست. افرادی که با همه زبونی چشم بر این همه پیشرفت در صنعت هسته ای بسته اند و البته با سر گرفتن شعاری که متاسفانه آقای ظریف استارتش را زد سعی دارند، به هر ترتیبی که می شود و حتی علیرغم «بد بودن» توافق،  دولت و روحانی را به پذیرفتن آن مجبور کنند.

حال آنکه برخی تحلیلگران امریکایی به دلیل انتساب مقطعی این جریان به اصلاح طلبان و رابطه نزدیک دولت با اینگونه افراد تحلیل های ناراحت کننده ای ارائه داده اند که درست بودن آنها به ضرر منافع ملی کشور است. یک کارشناس ارشد برنامه هسته ای ایران در مقاله ای که روز 17 آذر 1393 روی وب سایت «موسسه بین المللی مطالعات راهبردی» منتشر شده از روحانی و ظریف به عنوان کسانی یاد کرده است که مایلند محدودیت های مدنظر غرب در برنامه هسته ای ایران را بپذیرند.

با این حال جای سوال اینجاست که چماقداران انجمن تهران همزمان با برهم زدن برنامه پرچم «هرتوافقی بهتر از عدم توافق» را بالا گرفته اند. و این در حالی است که منتقدان توافق ژنو با محدودیت های گسترده برای حضور و سخنرانی در دانشگاه مواجه اند.

شعبان بی مخ های ملی شدن صنعت هسته ای کشور همه تلاش خود را می کنند که با فشاری که به فرزندان انقلاب می آورند، اگر در 3 آذر نشد در هر تاریخی که توانستند 28 مرداد هسته ای راه بیاندازند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
ناشناس
1393/09/28 - 15:40

جهان سوم یعنی این روشنفکرهای خائن
تورهای مسافرتی آفری
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت
کارگر رکن جهش تولید/ حال خوب کارگر، حال خوب کشور
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top