تاریخ انتشار: یکشنبه 1393/10/07 - 18:00
کد خبر: 152238

نمایش عزتمندانه روحانی شیعه؛

آخوند خوبی که حسابش پاک بود اما برای قاضی و دادگاه خط و نشان نکشید

آخوند خوبی که حسابش پاک بود اما برای قاضی و دادگاه خط و نشان نکشید

آخوند خوب حتی اگر به اشتباه توسط مردم مورد اتهام قرار بگیرد به زودی توسط همین مردم تبرئه می‌شود ولی آنهایی که «شمال شهر» برایشان با «پایین شهر» تفاوت دارد و مردم را با پول می‌سنجند حتی اگر «پرچم» اسلام بر دوش داشته باشند منافق هستند.

خبرنامه دانشجویان ایران: اصلا مهم نیست پایان «پرده نشین» شعیبی به دل ما نشست یا نه! چون آنقدر نشان دادن بی غل و غش آخوند اهل تقوای مسجدی و آدم مذهبی دو روی اهل لقمه حرام بر دل مخاطب نشست که دیگر آنقدرهم دغدغه پایان بندی آن را نداشتیم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ بهروز شعیبی در «پرده نشین» نشان داد می‌شود از مذهبی‌ترین سوژه های موجود در جامعه٬ عمیق ترین حرف‌ها و مسائل جامعه را بیرون کشید بدون آنکه لکه ننگ «سیاه نمایی» و «ماست مالی» بر دامان آن بنشیند.

حرف تکراری زدن هرچند درباره غیرتکراری ترین سریال چند سال اخیر تلویزیون جالب نیست اما آنقدر فضا برای این اثر خوب و دل نشین «پر از هیچی» است که باید از این اثر تشکر کرد.

پرده نشین

دست نویسنده و کارگردان از شیشه نازک (اکثرا) تلویزیون مخاطبان بیرون نزد تا کسی نتواند به بهانه ضعف ساخت فنی فیلم از نمایش عزتمندانه «روحانی شیعه» و مناسبت‌های اصولی‌اش ایراد بگیرد.

«پرده نشین» پرده ظاهرگرایان را هم بالا زد؛ آنطور که با نشانه گذاری‌های به جایش بلند و رسا بگوید آنهایی که فقط «نعره» مظلومیت می‌زنند و در «لندن» باید نماز کامل بخوانند همان آقای «خزایی» فیلم باشند.

هرچند در خط مقدم آقازاده های حرام خور همیشه «داوود میرزایی»ها سینه چاک می‌کنند اما چه کسی است نداند که اگر حساب «شهیدی»ها پاک نبود مثل برخی ها برای دادگاه و قاضی و مملکت خط و نشان نمی‌کشیدند.

تلویزیون نیاز دارد به صراحت در کلام تا مخاطب باور کند قاب هنر در مرام و مسلک انقلاب قرار نیست توجیه‌گر اعمال و رفتار «تازه به دوران» رسیده‌های همیشه مدعی باشد.

پرده نشین

آخوند خوب حتی اگر به اشتباه توسط مردم مورد اتهام قرار بگیرد به زودی توسط همین مردم تبرئه می‌شود ولی آنهایی که «شمال شهر» برایشان با «پایین شهر» تفاوت دارد و مردم را با پول می‌سنجند حتی اگر «پرچم» اسلام بر دوش داشته باشند منافق هستند.

«پرده نشین» پرده از این حقیقت برداشت که ما چقدر کار برای انجام دادن داریم!

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
محبی
1393/10/08 - 09:42

کاش یاد بگیرند اونهائی که پسرشان در ارتباط با شهرام جزایری بازداشت شد و زمین و زمان را به هم پیچیدند تا آزاد گردد!!! واقعا چه جوابی در برابر رب العالمین دارند؟!
تورهای مسافرتی آفری
برد سخت تیم ملی فوتسال برابر بحرین و صعود به یک چهارم نهایی
شکایت باشگاه پرسپولیس از امیرحسین صادقی
رئیس دانشگاه علم و صنعت تغییر کرد
مراسم ترحیم پرویز داوودی
جزئیات دیدار اردوغان و هنیه
اسرائیل به شکل سیستماتیک کودکان را ترور می‌کند
تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت پرویز داودی
من به اسلوب او مومن‌ام
سازمان ملل با عضویت کشور فلسطینی موافقت کند
نام پدر از کارت ملی حذف نمی‌شود
گزارش تصویری| جشنواره ملی رسا (نهج البلاغه دانشگاهیان کشور)
فیلم/ اسپانسر صهیونیست‌ها نقره داغ شد
بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد؟
فیلم/ گریه‌های پزشک اردنی برای مجروحان فلسطینی
حضو جمعی از مسئولین در منزل شهید طهرانی مقدم+عکس
تامین ارز ۲.۸ میلیارد دلاری در نخستین ماه سال ۱۴۰۳
یک شرور با قمه‌ به خودروی پلیس حمله کرد
اصلاحیه قانون تاسیس و اداره مدارس غیردولتی ابلاغ شد
تکمیل ۴ ایستگاه‌ مترو اولویت شهرداری در خط ۶
سرانه سلامت تهران در وضعیت مطلوبی قرار ندارد
بانک مرکزی در حمایت از تولید نمره قبولی گرفت
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top