تاریخ انتشار: شنبه 1393/10/13 - 12:15
کد خبر: 152889

در روزهای عفو قانون شکنان سربازی؛ شکایت 70 درصدی مردم از تبعیض در اجرای قانون

در روزهای عفو قانون شکنان سربازی؛ شکایت 70 درصدی مردم از تبعیض در اجرای قانون

دوشنبه 8 دی ماه 93 با دستور مستقیم سرلشگر فیروزآبادی، بازیکنان سرباز تیم ملی یعنی مهرداد پولادی و سروش رفیعی که ماجرای سربازیشان حل نشده بود؛ مشکلی برای همراهی تیم ملی در جام ملتهای آسیا ندارند.

خبرنامه دانشجویان ایران: وقتی که راه برای دور زدن قانون و قانون گریزی باز باشد هر کسی که صاحب بند های پ مصطلح در جامعه ایرانی باشد یعنی پارتی و پول به دنبال فرار از قانون یا قانون شکنی می رود. این را مردم خوب می فهمند که قانون به فکر مردم است اگر دائم التبصره نباشد و برای بعضی ها قانون که نباشد هیچ؛ بلکه قصه شب باشد!

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ دوشنبه 8 دی ماه 93   با دستور مستقیم سرلشگر فیروزآبادی، بازیکنان سرباز تیم ملی یعنی مهرداد پولادی و سروش رفیعی که ماجرای سربازیشان حل نشده بود؛ مشکلی برای همراهی تیم ملی در جام ملتهای آسیا ندارند.

جالب آنکه در همان روز سایت برنامه نود یعنی پر بیننده ترین برنامه حال حاضر ورزشی صدا و سیما نتایج نظرسنجی را درباره بازیکنان سرباز منتشر کرده بود که در نهایت ۷۶ درصد شرکت کنندگان به گزینه عدم تخفیف و حتی بخشش بازیکنان سرباز رای دادند.

برنامه پنج شنبه 11 دی، دیروز امروز فردا هم نظر سنجی جالبی داشت. علت قانون شکنی و فساد چیست؟ و جواب بیش از 70 درصد مخاطبان تبعیض در اجرای قانون بود.

مردم در ماجرای سربازی خیلی راحت و بی رودربایستی در نظرسنجی 90 اعلام کردند کسانی که قانون شکنی می کنند باید به سزای عملشان برسند. حالا می خواهد مهرداد پولادی باشد که بعد از ماجرای رو شدن مساله سربازی اش با یک دهن کجی آشکار اصلا به ایران برنگشت چه سروش رفیعی که معلوم نیست آیا در ایران و لیگ فوتبال مهاجمی بهتر از او وجود ندارد؟

مردم قانون را تنها پناه خود در مقابل قانون شکنان و قانون شکنی می دانند و این خصلت خوبی است که نباید از مردم گرفته شود. و الا هر کس از این به بعد بخواهد برای خودش قانونی وضع کند و مطابق آن رای بدهد و حکم اجرا کند سنگ روی سنگ بند نمی شود.
اتفاقا نظرسنجی برنامه دیروز امروز فردا را اگر کنار دستور سرلشکر فیروزآبادی بگذاریم نشان می دهد که مردم از این تبصره در آوردن ها و تبعیض ها که حالا به اسم مصلحت صورت می گیرد نه خوششان می آید نه مایل به آن هستند.

در واقع این شاهد مثال نشان میدهد که مردم بی قید و شرط مایل به پذیرش قانون هستند اما آقازادگی، شهرت و پول است که راه دور زدن قانون را جلو پای قانون شکنان قرار می دهد.

شاید مهرداد پولادی زمانی که از استرالیا بر می گردد، قانون بودجه 94 و بند خرید سربازی برای افرادی که 8 سال غیبت داشته اند تصویب شده باشد و با یک دهم پول هایی که از بیت المال بابت بازی در تیم های دولتی گرفته است بتواند پول قانون شکنی هایش را بدهد.

به هر حال این نطر سنجی ها و  آن عفو غیرمنتظره همه شکایت از تبعیض در اجرای قانون است که آقا زاداه ها را گستاخ تر، پول دارها را مسلط تر و مستضعفان جامعه را مایوس تر می کند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
محبی
1393/10/13 - 19:06

اعمال قانون هزینه دارد تا کشور و انقلاب در آینده بیمه شود و این هزینه الان پرداخت شود در آینده کسی جرات قانون شکنی نخواهد داشت. یا علی
تورهای مسافرتی آفری
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top