تاریخ انتشار: چهارشنبه 1393/11/01 - 15:40
کد خبر: 155241

اعلام نتایج پذیرش بدون آزمون پیام نور و غیر انتفاعی‌ها

خبرنامه دانشجویان ایران: نتیجه پذیرفته ‌شدگان نهایی مرحله پذیرش بدون آزمون (صرفا بر اساس سوابق تحصیلی برای دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیر دولتی-غیر انتفاعی) بهمن ماه سال 1393 اعلام شد.

به گزارش مهر، داوطلبانی که اسامی آنان به عنوان پذیرفته‌ شده در یکی از رشته‌های مختلف تحصیلی دانشگاه پیام‌نور و یا موسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی در مرحله پذیرش صرفاً با سوابق تحصیلی آزمون سراسری سال 1393 اعلام شده است می توانند با مدارک لازم  در تاریخ های تعیین شده برای ثبت‌نام به دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی ذیربط مراجعه کنند.

درصورتیکه برنامه زمانی مشخصی در پایگاه اطلاع‌رسانی موسسات ذیربط درج نشده باشد داوطلبان باید با همراه داشتن مدارک لازم در یکی از روزهای شنبه 4، یکشنبه 5 و دوشنبه 6 بهمن ماه به آدرس دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل قبولی مراجعه کنند.

عدم مراجعه به موقع پذیرفته‌شدگان برای ثبت‌نام به منزله انصراف قطعی از تحصیل آنان تلقی خواهد شد.

داوطلبانی که قبلا در ردیف پذیرفته شدگان آزمون سراسری سال 1393 بوده و اسامی آنان به عنوان پذیرفته‌‌شدگان نهایی هر یک از رشته‌های تحصیلی ‌ مربوط اعلام شده برابر ضوابط اعلام ‌شده قبولی آنان در رشته قبلی لغو می شود و منحصراً باید در رشته پذیرفته‌ شده جدید ثبت‌‌نام و ادامه تحصیل دهند. ضمناً این دسته از پذیرفته‌‌شدگان برای ثبت نام در رشته جدید نیاز به انصراف از رشته قبولی قبلی ندارند و با آنان همانند دانشجوی انتقالی رفتار خواهد شد.

کلیه پذیرفته شدگان این مرحله درصورت اخذ مدرک پیش‌دانشگاهی تا پایان نیمسال اول سال تحصیلی جاری (بهمن ماه 93) و در صورت دارا بودن سایر شرایط و ضوابط لازم می‌توانند در رشته قبولی اعلام شده ثبت نام کرده و ادامه تحصیل دهند در غیر اینصورت قبولی آنان لغو خواهد بود.

باتوجه به بخشنامه 221446/460 در تاریخ 18 دی ماه 91 رئیس مرکز سنجش آموزش ‌و پرورش کلیه پذیرفته‌شدگان باید به همراه تصویر گواهی پیش‌دانشگاهی خود به دفاتر پستی محل سکونت خود مراجعه و تاییدیه‌ تحصیلی (ارزش تحصیلی) از اداره آموزش ‌و پرورش محل تحصیل خود را درخواست کنند و رسید پستی را در زمان ثبت‌نام به دانشگاه ارایه دهند. کلیه پذیرفته شدگان حتماً نام رشته و دانشکده محل تحصیل خود را بر روی پاکت ارسال تاییدیه تحصیلی درج کنند.

هریک از پذیرفته‌شدگان علاوه بر دارا بودن شرایط عمومی قید شده در دفترچه راهنمای ثبت نام شرکت در آزمون (شماره 1)، باید حسب مورد به شروح جدول ذیل مدارک لازم را برای ثبت‌نام در موسسه آموزش عالی قبولی تهیه و تحویل دهند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top