تاریخ انتشار: شنبه 1393/11/04 - 12:09
کد خبر: 155533

نامه ای برای تو5/ وظیفه ما بعد از پیام رهبر معظم انقلاب؛

لقب «افسران جوان جنگ نرم» را جدی بگیرید؛ برای گسترش پیام رهبر انقلاب از «شبکه های اجتماعی» کار بکشید

لقب «افسران جوان جنگ نرم» را جدی بگیرید؛ برای گسترش پیام رهبر انقلاب از «شبکه های اجتماعی» کار بکشید

کشف صفحات مرتبط با فعالین جنبش های اعتراضی وال استریت، دانشجویان معترض انگلیسی، جنبش دست ها بالا و می خواهم نفس بکشم آمریکا و.... و به اشتراک گذاری این پیام برای آنها آپلود اینفگراف انگلیسی این پیام و آپلود هر مطلب مرتبط

خبرنامه دانشجویان ایران: پیام رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی فصل نوینی در نظم جهانی حاصل خواهد کرد اما این پیام از سوی رسانه های مختلف دنیا با واکنش های متفاوتی همراه بود. بسیاری از رسانه های غربی این پیام را بایکوت کردند و برخی با پوشش سطحی از کنار آن گذشتند و عده ای نیز به سانسور و حذف نکات ان پرداختند.

به گزارش خبرنگار«خبرنامه دانشجویان ایران»؛ این نوع مواجهه دستگاه تبلیغاتی غرب با پیام رهبر معظم انقلاب دور از ذهن نیست چرا که ایشان ماهیت آنها را زیر چند علامت سوال بزرگ قرار داده است و آنها برای فرار از این سوالات مجبور به بایکوت این پیام هستند اما جریان داخل کشور برای رساندن پیام رهبر انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی چه کانال هایی را در اختیار دارد. آنچه در ادامه می آید برخی از فعالیت هایی است که می توان در خصوص نشر این پیام و رساندن آن به مخاطب اصلی آن انجام داد.

برای گسترده کردن این پیام بایستی سه مقطع کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت را در نظر گرفت. در مقطع بلند مدت برگزاری همایش های بین المللی در کشورهای اروپایی از سوی موسسات اسلامی اروپا و آمریکا و انجمن های اسلامی اروپا و آمریکا مهمترین راهبرد خواهد بود. همایش هایی که دانشجویان اروپایی و آمریکایی را که مهمترین قشر جوانان حقیقت جوی مورد خطاب رهبر انقلاب هستند مورد خطاب قرار می دهد.

در مقطع میان مدت، ساخت کلیپ ها و نماهنگ ها، فیلم و مستند با زبان های مختلف که اهم آن بایستی انگلیسی، پرتغالی و اسپانیولی باشد می تواند مثمر ثمر باشد اما آنچه در اینجا بسیار اهمیت دارد مقطع کوتاه مدت و تلاش افسران جنگ نرم برای انتشار این پیام است.

مهمترین ابزار انتشار پیام رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی شبکه های اجتماعی است، تلویزیون داخلی بدلیل تمرکز بر زبان فارسی (به اسثتنای پرس تی وی و هیسپان تی وی)  و تلویزیون خارجی به دلیل بایکوت خبری نمی تواند محمل مناسبی برای رساندن این پیام باشد اما شبکه های اجتماعی محمل بسیار مناسبی برای انتقال این پیام است چرا که انتقال پیام در آنها بصورت شبکه ای بوده و بدست مخاطبین ان می رسد.

در این راستا کشف صفحات مرتبط با فعالین جنبش های اعتراضی وال استریت، دانشجویان معترض انگلیسی، جنبش دست ها بالا و می خواهم نفس بکشم آمریکا و.... و به اشتراک گذاری این پیام برای آنها آپلود اینفگراف انگلیسی این پیام و آپلود هر مطلبی با نام:

(Message of ayatollah Seyyed Ali Khamenei, Leader of The Islamic Republic of Iran To the Youth in Europe and North America(

که به برجسته سازی این پیام در جهان تبدیل شود؛ می تواند نتیجه بخش باشد. طرح تک جمله های این پیام و دادن رفرنس برای مراجعه به اصل پیام در این مسئله با اهمیت است.

اما نکته دیگری که در این باره بایستی بدان توجه شود عدم ضریب دادن به اخبار حاشیه ای نسبت به این پیام است. خبرهای دسته چندم که دشمن می خواهد مورد توجه قرار گیرد تا بر روی این پیام موجی ایجاد نشود همه پیام های انحرافی است که بایستی از آن جلوگیری شود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top