به گزارش خبرنگار«خبرنامه دانشجویان ایران»؛ این نوع مواجهه دستگاه تبلیغاتی غرب با پیام رهبر معظم انقلاب دور از ذهن نیست چرا که ایشان ماهیت آنها را زیر چند علامت سوال بزرگ قرار داده است و آنها برای فرار از این سوالات مجبور به بایکوت این پیام هستند اما جریان داخل کشور برای رساندن پیام رهبر انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی چه کانال هایی را در اختیار دارد. آنچه در ادامه می آید برخی از فعالیت هایی است که می توان در خصوص نشر این پیام و رساندن آن به مخاطب اصلی آن انجام داد.
برای گسترده کردن این پیام بایستی سه مقطع کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت را در نظر گرفت. در مقطع بلند مدت برگزاری همایش های بین المللی در کشورهای اروپایی از سوی موسسات اسلامی اروپا و آمریکا و انجمن های اسلامی اروپا و آمریکا مهمترین راهبرد خواهد بود. همایش هایی که دانشجویان اروپایی و آمریکایی را که مهمترین قشر جوانان حقیقت جوی مورد خطاب رهبر انقلاب هستند مورد خطاب قرار می دهد.
در مقطع میان مدت، ساخت کلیپ ها و نماهنگ ها، فیلم و مستند با زبان های مختلف که اهم آن بایستی انگلیسی، پرتغالی و اسپانیولی باشد می تواند مثمر ثمر باشد اما آنچه در اینجا بسیار اهمیت دارد مقطع کوتاه مدت و تلاش افسران جنگ نرم برای انتشار این پیام است.
مهمترین ابزار انتشار پیام رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی شبکه های اجتماعی است، تلویزیون داخلی بدلیل تمرکز بر زبان فارسی (به اسثتنای پرس تی وی و هیسپان تی وی) و تلویزیون خارجی به دلیل بایکوت خبری نمی تواند محمل مناسبی برای رساندن این پیام باشد اما شبکه های اجتماعی محمل بسیار مناسبی برای انتقال این پیام است چرا که انتقال پیام در آنها بصورت شبکه ای بوده و بدست مخاطبین ان می رسد.
در این راستا کشف صفحات مرتبط با فعالین جنبش های اعتراضی وال استریت، دانشجویان معترض انگلیسی، جنبش دست ها بالا و می خواهم نفس بکشم آمریکا و.... و به اشتراک گذاری این پیام برای آنها آپلود اینفگراف انگلیسی این پیام و آپلود هر مطلبی با نام:
(Message of ayatollah Seyyed Ali Khamenei, Leader of The Islamic Republic of Iran To the Youth in Europe and North America(
که به برجسته سازی این پیام در جهان تبدیل شود؛ می تواند نتیجه بخش باشد. طرح تک جمله های این پیام و دادن رفرنس برای مراجعه به اصل پیام در این مسئله با اهمیت است.
اما نکته دیگری که در این باره بایستی بدان توجه شود عدم ضریب دادن به اخبار حاشیه ای نسبت به این پیام است. خبرهای دسته چندم که دشمن می خواهد مورد توجه قرار گیرد تا بر روی این پیام موجی ایجاد نشود همه پیام های انحرافی است که بایستی از آن جلوگیری شود.