تاریخ انتشار: دوشنبه 1393/11/06 - 09:29
کد خبر: 155781

روایت صفارهرندی از «فرد موثق احمدی‌نژاد» که مشایی را معرفی کرد؛

محاکمه معاون اول یک رئیس‌جمهور نشانه تباهی حکومت نیست؛ نباید در برابر فساد صاحب نفوذان چشم بست

محاکمه معاون اول یک رئیس‌جمهور نشانه تباهی حکومت نیست؛ نباید در برابر فساد صاحب نفوذان چشم بست

وی با بیان اینکه رحیمی با تفکر احمدی نژاد تناسبی نداشت، تاکید کرد: بنده بارها به آقای احمدی نژاد تذکر دادم که این کسی که بعنوان معاون پارلمانی – در آن زمان رحیمی معاون پارلمانی احمدی نژاد بود- انتخاب کردید اصلا درهر دو مرحله انتخابات ۸۴ به شما رأی نداده است.

خبرنامه دانشجویان ایران: صفارهرندی گفت: انقلاب آنچنان ظرفیت بالایی دارد که معاون اول رئیس جمهور را به خاطر خطاهایش محاکمه می کند این از عظمت انقلاب اسلامی است که مفسدین در هر جایگاهی برخورد می کند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ «محمدحسین صفارهرندی» وزیر فرهنگ و ارشاد دولت احمدی نژاد در نشست روشنگری سرگروه های حلقه های صالحین دزفول گفت: انقلاب آنچنان ظرفیت بالایی دارد که معاون اول رئیس جمهور را به خاطر خطاهایش محاکمه می کند این از عظمت انقلاب اسلامی است که مفسدین در هر جایگاهی برخورد می کند.

وزیر دولت احمدی نژاد، با بیان اینکه رحیمی با تفکر احمدی نژاد تناسبی نداشت، تاکید کرد: بنده بارها به آقای احمدی نژاد تذکر دادم که  این کسی که بعنوان معاون پارلمانی – در آن زمان رحیمی معاون پارلمانی احمدی نژاد بود- انتخاب کردید اصلا درهر دو مرحله انتخابات ۸۴ به شما رأی نداده است.

صفارهرندی ادامه داد: وقتی به آقای احمدی نژاد می گفتیم: «چرا آدمی [مشایی] که گذشته اش معلوم است و در هر پستی که بوده مشکلی ایجاد کرده را در کنار خود دارید». او می گفت: «افراد موثق به من گفتند». وقتی پیگیری کردیم که موثق ترین کسی که مشایی را به احمدی نژاد معرفی کرده چه کسی بوده است، خود احمدی نژاد گفت: «رحیمی بوده است».

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران، ابراز کرد: اینکه نظام اسلامی با فردی در جایگاه معاون اولی رئیس جمهوری برخورد می کند نشان دهنده قدرت و عزم نظام در برخورد با مفاسد در هر جایگاه و یا وابسته به هر جناح و یا خانواده است.

وی با تاکید بر اینکه صرف آلوده شدن یک نفر در رده های بالای مدیریتی نشان دهنده تباهی حکومت نیست، افزود: علامت خرابی یک حکومت این است که حکومت چشم خود را در برابر فساد صاحب نفوذان ببندد و بجای برخورد با آنها ملاحظه جایگاه و یا وابستگی خانوادگی آنها را کند.

وی همچنین با انتقاد از تحریف واقعیت های دوران شاهنشاهی توسط برخی اساتید دانشگاه و روشنفکران گفت: این افراد با تحریف فسادهای درباریان و سرسپردگی آنها به غرب در حال تردید ایجاد کردن در فکر جوانان ما هستند این کار اصلا قابل قبول نیست.

وی با برشمردن فسادها گسترده اخلاقی و اقتصادی خانواده شاهنشاهی و درباریان اظهار کرد: سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فرصتی مناسب برای بازخوانی دوباره تاریخ و بیان واقعیت های آن دوران است.

صفارهرندی با تاکید بر اینکه ایران پیش از انقلاب در معادلات جهانی به حساب نمی آمد افزود: ایران دوران پهلوی، شریک اسرائیل و ژاندارم منطقه بود و ارتش ایران با حضور ۴۵ هزار مستشار نظامی آمریکایی اهداف آمریکا در منطقه عملیاتی می کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: با گذشت چندین سال از پیروزی انقلاب اسلامی آثار انقلاب در حال نمایان شدن است  اکنون تحولات منطقه بر اساس اراده ایران در حال تحقق است.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران، انقلاب های نامی جهان در قرن گذشته را مورد اشاره قرار داد و گفت: انقلاب کبیر فرانسه که بسیار به آن می بالند برای نان و انقلاب اکتبر روسیه نیز با هدف بهبود مسائل اقتصادی و معیشت مردم بود.

صفارهرندی بیان کرد: مردم ایران، هر چند از وضعیت معیشتی و اقتصادی مناسبی برخوردار نبودند ولی برای اعتقادات و آرمان های الهی و اسلامی قیام کردند به همین دلیل شراب فروشی ها، کاواره ها و سینماهایی که فیلم های ضد اخلاقی پخش می کردند از اولین مکانهایی بودند که تخریب شدند.

وزیر فرهنگ و ارشاد دولت نهم، گفت: انقلاب اسلامی دارای رویش ها و ریزش هایی است که باید هر دو در کنار همدیگر دیده شود تا دچار اشتباه در تحلیل نشویم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام سردار سلیمانی و سید حسن نصرالله را از رویش های انقلاب برشمرد و گفت: اکنون ایران در عراق،لبنان ،یمن ،سوریه ،فلسطین و دیگر کشورهای منطقه نقش تأثیر گذار و بارزی دارد و موجب امنیت منطقه شده است.

صفارهرندی افرود: در کشورهای دیگری که انقلاب شده است، پس از چند سال انقلاب، کشور بین انقلابیون و سلطنت گرایان دست به دست شده است ولی در جمهوری اسلامی ایران کشور هیچ گاه به دست افراد ضدانقلاب نیفتاده و حداکثر به دست آدم هایی افتاده که انسان های کم جنبه ای مثل بنی صدر بوده اند که طومار آنها را نیز مردم جمع کردند.

منبع:: رهیاب نیوز

 

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
دستور رئیس قوه قضاییه برای تحکیم آرامش
واکنش چین به عضویت فلسطین در سازمان ملل
دریافت ۱۰۰ هزار تتر برای فروش سوالات کنکور
هشدار به اسرائیل: خطا کردید و زلزله شد
هشدار نارنجی طغیان رودخانه‌ها در ۳ استان
طرح حمله اسرائیل علیه ایران اینگونه تصویب شد
معاون رئیس جمهور اسبق درگذشت +جزئیات
آقای بهجت می‌گفت این ذکر کیمیاست +فیلم
پژمان درستکار برترین مربی سال کشتی آسیا شد
حملات فسفری صهیونیست‌ها به جنوب لبنان +فیلم
قطار ملی ساخت ایران به‌زودی وارد مترو خواهد شد
وضعیت آخرالزمانی خیابان‌های دبی بعد از سیل +فیلم
سفر رئیس جمهور به استان سمنان
بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
ماجرای بامزه رحیم پور از تحقیر آمریکا +فیلم
شلیک پرسپولیس به ۳‌هدف با یک تیر!
برخورد محترمانه پلیس با یک خانم +فیلم
گریه شرور دو ریالی در لحظه دستگیری +فیلم
درخواست روسیه از شورای امنیت برای بررسی فوری تحریم اسرائیل
هشدار جدید آمریکایی‌ها به اسرائیل
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top