تاریخ انتشار: سه شنبه 1393/11/07 - 09:25
کد خبر: 155977

امیدواری ضدانقلاب آلمانی برای روی کار آمدن اصلاح طلبان +فیلم

امیدواری ضدانقلاب آلمانی برای روی کار آمدن اصلاح طلبان +فیلم

در این دیدار همچنین نماینده مجلس آلمان از بازداشت «عبدالفتاح سلطانی» فعال حقوق بشری ایران ابراز نگرانی کرد و گفت: سلطانی به منظور دریافت جایزه حقوق بشری قصد سفر به آلمان را داشت اما در فرودگاه ممنوع الخروج اعلام و بازداشت شد و ما پیگیری هایی را نسبت به وضعیت وی از سفیر ایران داشتیم اما جوابی نگرفتیم.

خبرنامه دانشجویان ایران: اظهارنظرهای مقامات دولت های غربی راجع به مکانیزم های قانونی مربوط به انتخابات و بایسته های برگزاری انتخابات نشان از برنامه ریزی گسترده غربی ها برای آینده سیاسی دارد.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ در انتخابات سال 88 و پس از رقم نخوردن آنچه که غربی ها می پسندیدند، دخالت غربی ها در امور داخلی ایران تا آنجا پیش رفت که وزیر خارجه وقت آمریکا، خانم کلینتون، در کتاب خاطرات خود راجع به گوشه ای از اقدامات آمریکا در حمایت از آشوبگران اینگونه می گوید: "در پشت صحنه، تیم من در وزارت خارجه مداوم با فعالان در ایران در تماس بود مداخله‌ای اورژانسی هم برای جلوگیری از تعطیلی توییتر به منظور تعمیر و نگهداری،انجام داد.اگر توییتر قطع می‌شد، معترضان از یک ابزار کلیدی ارتباطی محروم می‌شدند."

امروز نیز با نزدیک شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی، مجددا سیاست مداران غربی به صرافت افتاده اند تا با همراه کردن برخی مهره های ضعیف سیاسی،بتوانند بر افکار اجتماعی داخل ایران اثرگذار باشند و آن را به سمتی سوق دهند که مدنظر خودشان می باشد.

در آخرین نمونه از دخالت های غربی ها،نایب رئیس پارلمان آلمان که برای دیدار با مقامات پارلمانی ایران، به تهران سفر کرده است، در اقدامی قابل تامل  به دیدار محمدرضا عارف، کاندیدای اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 رفت و در اظهاراتی خطاب به وی چنین گفت: من می‌خواستم درخصوص سیاست داخلی با شما صحبت کنم و می‌دانم که شما بازیگری موثر در داخل ایران و در تحولات داخلی ایران هستید و چون انتخابات مجلس آینده ایران را در پیش داریم و می‌خواهم بدانم بعد از انتخابات سال آینده شما در چه سمتی هستید و امروز من با چه کسی صحبت می کنم.

تصاویر آرشیوی نشان می دهد کلودیا روت نائب رئیس مجلس آلمانی که اخیرا در دیدار با محمدرضا عارف به مسائل داخلی کشورمان پرداخته است، در تجمعات منافقین نیز حضور داشته است.

گزارش بیست و سی در این باره را ببینید.

دانــلود

روت گفت: در سال 2009(سال 88) برخی آزادی رسانه ای و سیاسی میخواستند و فعالان سیاسی و دانشجویان مطالباتی را داشتند. شما امروز سیاست داخلی را چگونه می بینید چراکه برخی میگویند مبارزات انتخاباتی امروز شروع شده است و من میخواهم بدانم دولت در زمینه انتخابات در چه وضعیتی قرار دارد. من شنیده ام همه میتوانند در این انتخابات کاندیدا شوند.

روت همچنین به نقش شورای نگهبان در انتخابات اشاره کرد و گفت: میخواهم بدانم شورای نگهبان در این انتخابات چه تاثیری دارد و آیا این آزادی وجود دارد که همه کاندیدا شوند چراکه من شنیده ام که اصلاح طلبان نتوانستند در انتخابات کاندیدا شوند.

نایب رئیس مجلس آلمان با بیان اینکه من فکر میکنم هنوز پیامدهای حوادث انتخابات 88 ادامه دارد تاکید کرد: امیدوارم که حصر آقای موسوی و خانم رهنورد پایان یابد چراکه اگر این حصر پایان یابد رضایت بخشی در جامعه ایجاد میشود.

وی افزود: من یک فعال حقوق بشری هستم و معتقدم حقوق بشر را ابتدا باید در خانه خود اصلاح کنیم و سپس به اتفاقات ابوقریب و گوانتانامو انتقاد داشته باشیم.

نایب رئیس مجلس آلمان همچنین به جعفر پناهی کارگردان ایرانی و فیلم توقیف شده وی با عنوان «آفساید» اشاره کرد و گفت: من از فیلمی که آقای پناهی در فستیوالی که در آلمان به نمایش گذاشتم لذت بردم و در آن فیلم علاقه مندی زنان به حضور در ورزشگاهها و استادیوم ها برای تماشای فوتبال را مشاهده کردم.

روت تاکید کرد: من امیدوارم در 17 مارس سال آینده بتوانم اصلاح طلبان را در مجلس ایران ببینم.

در این دیدار همچنین نماینده مجلس آلمان از بازداشت «عبدالفتاح سلطانی» فعال حقوق بشری ایران ابراز نگرانی کرد و گفت: سلطانی به منظور دریافت جایزه حقوق بشری قصد سفر به آلمان را داشت اما در فرودگاه ممنوع الخروج اعلام و بازداشت شد و ما پیگیری هایی را نسبت به وضعیت وی از سفیر ایران داشتیم اما جوابی نگرفتیم.

اما نکته قابل تامل سکوت معنادار محمدرضا عارف در قبال دخالت های آشکار و توهین های بی شرمانه کلودیا روت است. قطعا کمترین انتظار از کسی که مدعی دست گرفتن مسئولیت های سطح بالا در نظام جمهوری اسلامی است و برای کرسی ریاست مجلس ایران دورخیز کرده است، پاسخی در خور به دشمنان مردمو کسانی است که آرزوی عقب ماندگی این کشور را در سر می پرورانند.

کلودیا روت در دیدار دیگری نیز که با معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده داشته است و نکته جالب آن است که روت در این جلسه مفصلا درخصوص موضوعاتی خاص، خانواده، قوانین قضایی، پرونده اسیدپاشی در اصفهان و... مولاوردی را مورد سوال و مواخذه قرار داد.

مولاوردی در این دیدار در پاسخ به پرسش کلودیا روت درباره وضعیت خشونت علیه زنان در کشورمان، بدون یادآوری جایگاه قانونی خانم روت و تذکر این نکته که براساس آمار، آلمان شاهد درصد بالایی از خشونت علیه زنان و آزار و اذیت آنان است گفت: خشونت علیه زنان یک پدیده جهانی است و در تمام کشورهای دنیا وجود دارد و مختص به یک کشور و افرادی با سطح تحصیلات، درآمد و یا دین مشخص نیست!

البته قابل ذکر است که این دخالت های آلمانی ها در امور داخلی ایران و توهین به ایرانی ها پیش از این نیز مسبوق به سابقه بوده  است.  9 سال قبل در بهمن‌ماه 1384 خانم آنگلا مرکل صدراعظم آلمان در کنفرانس امنیتی مونیخ گفته بود «ایران لیاقت آن را ندارد که برنامه هسته‌ای آن قابل تحمل باشد»!

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود
دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالت در نیویورک
گوترش: توقف درگیری‌ها در غزه از تنش‌های گسترده در خاورمیانه جلوگیری خواهد کرد
سیاستمدار اسرائیلی: در یک قدمی رسوایی هستیم، نه پیروزی
اعلام نتایج آزمون آموزگاری تا پایان فروردین
اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته
امدادرسانی به ۵۳۰۰ نفر در ۸ استان جنوبی
مدیرعامل شرکت واحد:جای خانم ها و آقایان در اتوبوس‌های BRT تغییر می‌کند
جلال ملکی: آتش سوزی در پایانه شرق نبود؛ انفجار صحت ندارد
فوری/ انفجار مرگبار در ترمینال شرق تهران/ چند نفر کشته شدند؟
حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top