تاریخ انتشار: شنبه 1393/11/11 - 09:44
کد خبر: 156362

چه خبر از دانشگاه/ 11 بهمن

خبرهایی از آزمون ارشد، افزایش چراغ خاموش شهریه دانشگاه آزاد و پویش محاکمه آقازاده بزرگ

خبرهایی از آزمون ارشد، افزایش چراغ خاموش شهریه دانشگاه آزاد و پویش محاکمه آقازاده بزرگ

آزمون دکتری دانشگاه آزاد روز گذشته برگزار شد؛ نتایج کتبی این آزمون در اوایل خردادماه 94 اعلام می‌شود. براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده 24 هزار نفر در آزمون کتبی پذیرفته می‌شوند و به مرحله مصاحبه راه پیدا می‌کنند. سپس فرایند مصاحبه در تیر و مرداد سال 94 انجام شده و نتایج آن اواخر شهریورماه 94 اعلام خواهد شد. به طور کلی 12 هزار نفر در این آزمون پذیرفته خواهند شد

خبرنامه دانشجویان ایران: زمان توزیع کارت آزمون کارشناسی ارشد، از اخبار صبح امروز است.

خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ مهم ترین اخبار دانشگاهی روز را در این بسته خبری تکمیل خواهد کرد که در ادامه خواهید خواند:

*بسیج دانشجویی 35 دانشگاه استان خوزستان در نامه‌ای خطاب به رئیس قوه قضائیه: مبادا فشار باندهای قدرت و ثروت قوه قضائیه را تحت تاثیر قرار دهد

بسیج دانشجویی 35 دانشگاه خوزستان در نامه‌ای به رئیس قوه قضائیه اعلام کردند: زمزمه‌هایی مبنی بر مماشات با مهدی هاشمی به گوش می‌رسد که ما دانشجویان را نگران کرده است که مبادا فشار باندهای قدرت و ثروت قوه قضائیه را تحت تاثیر قرار دهد. (اینجـــا)

*نامه 7 انجمن اسلامی دانشجویان مرکز کشور خطاب به آیت الله آملی لاریجانی

در قسمتی از این نامه آمده است: رویدادهای این چنینی در دستگاه قضا این نوید را می دهد که قوه قضائیه توانسته است خود را از بند فشارها و تحمیل های جناح های مختلف سیاسی برهاند و قاطعانه و بدون در نظر گرفتن اسامی افراد نسبت به محاکمه آن ها اقدام کند. (اینجـــا)

*لغو سخنرانی نبویان و عباسی در دانشگاه بهشتی

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهیدبهشتی گفت: نشست «چرا هسته‌ای؟» که فردا قرار بود با حضور فریدون عباسی و حجت‌الاسلام نبویان در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شود با مخالفت مسئولان دانشگاه لغو شد. (اینجــــا)

*نامه تشکل‌های دانشجویی دانشگاه سیستان و بلوچستان به سرپرست جدید

انجمن اسلامی دانشجویان، جامعه اسلامی دانشجویان و کانون سیاسی فرهنگی اجتماعی کفا دانشگاه سیستان و بلوچستان در نامه ای به سرپرست جدید دانشگاه ضمن تبریک به وی، برخی از مشکلات دانشگاه را به وی یادآور شدند.(اینجـــا)

*انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه هرمزگان، خطاب به وزارت امور خارجه بیانیه ای را صادر کرد.

امروز شما با دشمنان قسم خورده ی ایران و اسلام قدم می زنید با همان افرادی که دستانشان از خون کودکان فلسطین رنگین شده است و اگر قصدتان حل کردن مشکلات بود قبلاً قهوه خوردن با میتران آن مشکل را حل کرده بود.(اینجـــا)

*حضور یک تشکل دانشجویی در دادگاه زیباکلام

اعضای اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان به عنوان یکی از منتقدان توافق‌نامه ژنو و در حمایت از سعید زیباکلام در دادگاه وی شرکت خواهند کرد. (اینجـــا)

*زمان توزیع کارت آزمون ارشد

کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۴ دانشگاه‌های سراسری در تاریخ‌های 12، 13 و 14 بهمن ماه به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org توزیع می‌شود.(اینجــــا)

*زمان اعلام نتایج آزمون دکتری93 دانشگاه آزاد

آزمون دکتری دانشگاه آزاد روز گذشته برگزار شد؛ نتایج کتبی این آزمون در اوایل خردادماه 94 اعلام می‌شود. براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده 24 هزار نفر در آزمون کتبی پذیرفته می‌شوند و به مرحله مصاحبه راه پیدا می‌کنند. سپس فرایند مصاحبه در تیر و مرداد سال 94 انجام شده و نتایج آن اواخر شهریورماه 94 اعلام خواهد شد. به طور کلی 12 هزار نفر در این آزمون پذیرفته خواهند شد.(اینجــــا)

*پویش دانشجویی محاکمه آقازاده بزرگ

400 دانشجو به پویش دانشجویی محاکمه آقازاده بزرگ پیوستند. جهت پیوستن به پویش؛ نام و نام خانوادگی،رشته و نام دانشگاه خود را در قسمت نظراتdadkhahan.blog.ir درج و یا به شماره 66000711776 پیامک کنید.

*افزایش شهریه دانشگاه آزاد با چراغ خاموش؟

دانشجویان برخی واحدهای دانشگاه آزاد در حالی از افزایش شهریه در ترم جاری تحصیلی خبر می دهند،که رئیس دانشگاه آزاد پیش از این از عدم افزایش شهریه تا مهر سال آینده خبرداده بود.(گزارشی در اینباره را در اینجــــا بخوانید)

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
برخورد محترمانه پلیس با یک خانم +فیلم
گریه شرور دو ریالی در لحظه دستگیری +فیلم
درخواست روسیه از شورای امنیت برای بررسی فوری تحریم اسرائیل
هشدار جدید آمریکایی‌ها به اسرائیل
مرگ قهرمان پرورش اندام در حین مسابقه
خبر جدید وزیر کار درباره تعداد تعطیلات آخر هفته
۴ گزینه اصلی اسرائیل برای پاسخ به ایران
دیدار دوستانه تیم ملی ایران با ترکیه
تولید گوشی ایرانی به کجا رسید؟
گزارش اندیشکده آمریکایی از سرسپردگی شاه اردن
حقوق بیکاری در کرواسی؛ بازگشت اسکوچیچ به ایران؟
پیام فرمانده ارشد ارتش به اسرائیل؛یکدستی سیلی زدیم
سخنگوی پنتاگون: ما خواهان تشدید تنش‌ها نیستیم
تعیین ظرفیت ۶۰۰ نفری در دوره فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳
کیفیت هوای تهران قابل قبول است
مهلت ارسال ایده به ششمین دوره رویداد «از ایده تا بازار» تمدید شد
تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد
رگبار باران و باد شدید در ۹ استان
بالاخره چند موشک ایران به اسرائیل اصابت کرد؟
این برنامه جدید، رقیب تازه اینستاگرام است
ائتلاف چند کشور علیه ایران
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top