تاریخ انتشار: پنجشنبه 1393/12/07 - 10:28
کد خبر: 159314

در سایه اداره دانشگاه با سرپرست غیرقانونی رخ داد؛

امکانات ویژه دانشگاه برای یک متهم امنیتی!

امکانات ویژه دانشگاه برای یک متهم امنیتی!

اینجا دانشگاه شهید چمران اهواز است،2 روز پیش در اینجا دیوار خوابگاه شهید علم الهدی را خراب کردند به علت بدهی 700 میلیونی، امّا همزمان جشنواره فیلم علمی 2میلیاردی در دانشگاه برقرار است. جالب تر اینجاست که در هر فیلم، در سالن های 300 نفری، تعداد بینندگان دورقمی هم نمیشود.

خبرنامه دانشجویان ایران: روزهای پایانی سال 92 بود که یکباره با حکمی از سوی رضا فرجی دانا، سرپرست دانشگاه شهید چمران اهواز تعیین شد و اکنون حدود یکسال است که این دانشگاه با سرپرست اداره می شود، و بیش از 6 ماه از مدت قانونی نیز فراتر رفته است.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران» بلاتکلیفی در تعیین رئیس این دانشگاه اما مشکلاتی ایجاد کرده است.

یکی از دانشجویان این دانشگاه با ارسال یادداشتی به «خبرنامه دانشجویان ایران» به پاره ای از اتفاقات رخ داده در سایه سرپرستی دکتر رعایایی اشاره کرده است.

متن این یادداشت در ادامه خواهد آمد:

اینجا دانشگاه شهید چمران است، در اینجا سرپرست دانشگاه با حکم 6 ماهه سرپرستی، 1سال است که بر صندلی ریاست نشسته است.

اینجا دانشگاه شهید چمران است، در اینجا وقت مدیران دانشگاهی به حدی پر است که در 1 سال اخیر تنها دو جلسه شورای فرهنگی برگزار شده است. ناگفته نماند یکی از جلسات در تابستان تشکیل شد.

اینجا دانشگاه شهید چمران است، در اینجا بدون اطلاع اعضاء هیئت نظارت به تشکل ها مجوز میدهند.

در اینجا در نشریات، با جسارت تمام تیترشان اینست "رفع حصر، مطالبه عمومی". جالب اینجاست این نشریه (دورنما)، بعد از آن تیتر به شماره چهارم هم رسید.

در اینجا از نشریه 16 صفحه ای، 13 صفحه آن به دروغ پردازی علیه انجمن اسلامی دانشجویان اختصاص یافته است.

اینجا دانشگاه شهید چمران اهواز است، در اینجا رییس یکی از دانشکده هایش به انجمن علمی اش گفته است که با انجمن اسلامی برنامه مشترک انجام ندهند( این را مطرح کنم که این انجمن علمی چندین بار از انجمن اسلامی درخواست همکاری کرده ).

اینجا دانشگاه شهید چمران است، در اینجا به دانشجویان ترم 9 به بالا خوابگاه نمیدهند، منتها به دانشجوی ورودی 82 ،در خوابگاه شهید علم الهدی، اتاق میدهند. البته این دانشجوی نمونه چند ویژگی خاص دارد که او را از بقیه دانشجویان متمایز کرده است. مثل سوابق امنیتی او، یا 11 ماه حبس در زندان شهید لاجوردی(کارون) اهواز بخاطر کشیدن کاریکاتور پیامبر اکرم صلوات الله علیه، یا 3 سال تشرف به زندان اوین بخاطر اقدام علیه امنیت ملّی در ایام فتنه 88 . او البته توفیق حضور در گروه کمونیسم جوان را نیز دارد.

اینجا دانشگاه شهید چمران اهواز است،2 روز پیش در اینجا دیوار خوابگاه شهید علم الهدی را خراب کردند به علت بدهی 700 میلیونی، امّا همزمان جشنواره فیلم علمی 2میلیاردی در دانشگاه برقرار است. جالب تر اینجاست که در هر فیلم، در سالن های 300 نفری، تعداد بینندگان دورقمی هم نمیشود(بگذریم).

اینجا دانشگاه شهید چمران اهواز است، در اینجا بطور عجیب و غریبی تا 28 اسفند تمام سالن های آمفی تئاتری 10 دانشکده در ساعت 12:30 تا 14 رزرو شده است.

اینجا دانشگاه شهید چمران اهواز است، وقتی مهندس چمران 29 بهمن قرار بود برای انجمن اسلامی دانشجویان سخنرانی کند، از طرف دانشگاه به ایشان اطلاع میدهند که دانشجویان در فرجه ها هستند. در صورتی که از 25 بهمن تمامی کلاس ها رسما برگزار شدند.

در اینجا تشکل ها یکی یکی در حال مجوز گرفتن هستند. اینجا همه تشکل ها دوست دارند انجمن اسلامی باشند. از انجمن اسلامی مدرسین و پیرو خط امام تا ...، نکته مهم اینست که همه می خواهند کار اسلامی کنند!

اینجا دانشگاه شهید چمران اهواز است، در اینجا مسئولان براحتی زیر قولشان میزنند. در اینجا مسئولان میگویند اگر یکی از اتاق هایتان را تحویل دادید، بودجه تان را می دهیم.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
رسا-چمران
1393/12/09 - 04:34

احسنت...
درود فراوان...
تورهای مسافرتی آفری
اردن: نتانیاهو تنها کسی است که از تنش‌ها در منطقه سود می‌برد
با این وضعیت استقلال قید قهرمانی را بزند
خضریان: نباید فرصت میدان‌داری به افراد لابی‌باز در مجلس دوازدهم داده شود
شبکه ۱۲ تلویزیون اسرائیل: ایرانی‌ها، ما را مسخره‌ می‌کنند
پرسپولیس رکورد لیگ را شکست
چرا اسماعیلی‌فر آن حرکت را انجام داد؟
خانم بازیگر کارگردان شد و جایزه بین‌المللی گرفت
۳دستور ضربتی رئیسی برای کمک به مردم سیستان و بلوچستان
آمریکا و تجاوز به حق وتو !
برای جلوگیری از بستری‌های بی دلیل بیماران چه باید کرد؟
روایتی تکان‌دهنده از اوضاع وخیم اسرای اهل غزه
نظریه‌پرداز برجسته آمریکایی: اسرائیل از حمله ایران شوکه شد
کدام مراکز مجاز به ارائه خدمات زالو درمانی هستند؟
واکنش سفارت ایران در لندن به اتهامات بی دلیل به سپاه
سرکرده فروش کوکائین در فضای مجازی دستگیر شد
ایران مالک یک پهپاد سنگین و قدرتمند است
خط و نشان ترامپ برای حسین وفایی
۹۵۶ هزار نفر در نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳ ثبت‌نام کردند
درس اخلاق آیت‌الله جاودان درباره امان‌نامه +فیلم
یک سد دیگر سرریز شد
جزئیات برگزاری نوزدهمین حراج شمش طلا در مرکز مبادله
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top