تاریخ انتشار: دوشنبه 1393/12/11 - 20:22
کد خبر: 159774

پاسخ فتح الله زاده به اظهارات قلعه نویی

خبرنامه دانشجویان ایران: مدیرعامل سابق باشگاه استقلال گفت: این درست نیست که امیر قلعه‌نویی مدام نام جباری را مطرح می‌کند مگر تیم نفت که صدر‌نشین است الان جباری را در اختیار دارد.

علی فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره انتقاد‌های اخیر امیر قلعه‌نویی نسبت به از دست دادن مجتبی جباری و پژمان منتظری و از دست رفتن قهرمانی استقلال در فصل گذشته اظهار داشت: این صحبت‌هایی که مطرح می‌شود صحیح نیست. این خوب نیست که بعد از 3 سال مدام بگوییم اگر جباری را داشتیم قهرمان می‌شدیم. وقتی یک بازیکن در یک برهه‌ای نمی‌تواند در یک تیم بماند باید او را به زور نگه داشت. اگر روزی سرمربی پرسپولیس علی کریمی را کنار گذاشت سرمربی بعدی باید بگوید اگر علی کریمی را داشتیم قهرمان می‌شدیم.

وی افزود: همین اسکوچیچ را در فولاد ببینید او چند بازیکن خوب خود را در ابتدای فصل از دست داد. به هر حال موقعیتی پیش آمده و باید با آن کنار آمد. جباری بازیکن خودم بوده است و یک روز خودش نخواست که در استقلال بماند. مگر نمی‌توان از بازیکن جایگزین استفاده کرد؟ یعنی ما در ایران بازیکن جایگزین نداریم؟ مگر فولاد سال گذشته قهرمان شد جباری داشت؟ یا امسال نفت در صدر جدول است جباری دارد؟ یا تیم‌هایی که سال گذشته دوم و سوم شدند جباری داشتند؟ ما 7 ملی‌پوش داشتیم اما چون جباری نداشتیم قهرمان نشدیم؟ حالا بر فرض هم که اینطور باشد ما باید با 7 ملی‌پوش پنجم می‌شدیم؟ مگر می‌شود این مسئله را توجیه کرد؟

فتح‌الله‌زاده تاکید کرد: مگر قرار است مدیرعامل یک تیم ملی را در اختیار بگیرد تا تیمش قهرمان شود. اگر قرار به این باشد که همه ملی‌پوش‌ها برای یک تیم باشد دیگر چه نیازی به مربی بزرگ است. یک مربی لیگ یکی هم می‌تواند چنین تیمی را قهرمان کند. من اصلا دوست ندارم چنین حرف‌هایی را به زبان آورم اما به جای اینکه از آدم تقدیر و تشکر کنند من را وادار به دفاع از خودم می‌کنند. امسال و سال گذشته دوستان پول خود را گرفته‌اند اما مدام چک‌های من برگشت می‌خورد و اموال من توقیف می‌شود یا ممنوع‌الخروج می‌شوم. وقتی چنین اتفاق‌هایی می افتد دیگر اینقدر عذابم ندهید.

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در خصوص اینکه ظاهرا امروز بابت ناراحتی‌اش از امیر قلعه‌نویی با وی تلفنی صحبت کرده است گفت: چیز خاصی بین ما رد و بدل نشد. او حرف‌های خودش را زد و من هم حرف‌های خودم را. کسی هم این وسط نمی‌گوید ماست من ترش است. به گواه کارشناسان استقلالی که پارسال بسته شده بود بهترین تیم بود و قلعه‌نویی نباید انقدر دنبال مقصر بگردد. آیا امسال هم استقلال سوم است من مقصر هستم. به نظر من مردم خودشان بهترین قاضی هستند. من مدیری هستم که بعد از انقلاب 7 قهرمانی برای استقلال آورده‌ام و دیگر نباید چنین صحبت‌هایی بین ما مطرح شود.

وی در خصوص مسئله توزی و اینکه شاید استقلال بابت بدهی به این بازیکن محکوم شود گفت: در مدیریت باشگاه‌ها این یک مسئله طبیعی است که مدیران بدهی بازیکنان گذشته را پرداخت کنند. من هم در زمان مدیریتم پول 3 بازیکن خارجی را که از قبل با باشگاه قرارداد بسته بودم پرداخت کردم. در مورد قضیه توزی هم دو ماه پیش به افشار‌زاده گفتم که طبق کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال او محکوم شده و در حالی که نمی‌توانسته تمرینات تیم را ترک کرده و از ایران رفته است در حالی که نهایت می توانسته در تمرینات شرکت نکند. فیفا هم یک روزه علیه یک باشگاه حکم صادر نمی‌کند و قطعا از قبل نامه‌نگاری‌هایی شده است و باشگاه استقلال طبق مستنداتی که دارد باید از خود دفاع کند. من 2 ماه قبل به افشار‌زاده گفتم اگر می‌خواهد تمام پرونده توزی را صفر تا 100 به من بدهد تا آن را حل کنم اما خود استقلالی‌ها گفتند ما این مسئله را خودمان حل و فصل می‌کنیم و در مورد این بازیکن باید بگویم که حق استقلال این نیست که پول زیادی به او پرداخت کند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وضعیت پریشان دانشگاه‌ها در آمریکا/ حمایت تمام قد دانشجویان از فلسطین در برابر رژیم بی‌آبرو
هلاکت یک نظامی صهیونیست در شمال غزه
کمک ۲۶میلیارد دلاری آمریکا به اسراییل در ۲۰۰مین روز جنگ
اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد
تثبیت موقعیت ایران پس از عملیات وعده صادق
دکترین هسته ای ایران تغییر می کند؟
جنگ در غزه، تحصن در کلمبیا
تلویزیون اسرائیل تایید کرد؛ حمله جدید ارتش صهیونیستی در راه است
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران؛ ۴ شخص و ۲ شرکت تحریم شدند
آگهی های عجیب و غریب در بازار تبلیغات
واکنش رسمی آمریکا در خصوص مذکرات احیای برجام
جمعی از کارگران فردا با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
تمرین پرسپولیس با حضور بیرانوند برگزار شد
مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می شود
چند درصد مردم ایران تلویزیون می‌بینند؟
تمهیدات حفاظتی و اجرایی برگزاری کنکور از زبان قائم مقام سازمان سنجش
تحویل واحدهای مسکونی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تا پایان شهریور
مراسم روز جهانی مالکیت فکری برگزار می‌شود
ادای احترام رئیس جمهور به محمدعلی جناح «قائد اعظم»
القسام: پاسخ ایران، قواعد جدیدی در درگیری با اسرائیل ایجاد کرد
دستگیری بیش از ۱۳۳ نفر در تظاهرات دانشگاه نیویورک در حمایت از غزه
تمهیدات حفاظتی و اجرایی برگزاری کنکور از زبان قائم مقام سازمان سنجش
تحویل واحدهای مسکونی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تا پایان شهریور
مراسم روز جهانی مالکیت فکری برگزار می‌شود
لزوم رسیدگی مجلس به لایحه مهارت آموزی سربازان
اهدای مدرک دکترای افتخاری دانشگاه کراچی به رئیسی
دانشگاه صنعت ماشین‌سازی تاسیس می‌شود
آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
محدودیت تردد در دانشگاه شریف در روزهای کنکور
شناسایی ۳۰۰ تارنمای تبلیغ فروش سوالات کنکور؛ دستگیری ۲۰ متهم
محدودیت تردد در دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد
هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می شود
نخستین هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه برگزار شد
هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان جذب فراگیر کارشناسی ارشد
تشکیل کمیته اقتصادی برای درآمدزایی غیرشهریه‌ای دانشگاه آزاد
تنوع فرصت‌های شغلی در دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top