تاریخ انتشار: شنبه 1394/01/08 - 16:41
کد خبر: 162211

دروغ‌های نوروزی مشاور رسانه‌ای رییس دانشگاه آزاد اسلامی! +عکس

دروغ‌های نوروزی مشاور رسانه‌ای رییس دانشگاه آزاد اسلامی! +عکس

قربانی در پاسخ به این سؤال که ظاهراً کلانتری سردبیر یکی دیگر از خبرگزاری های دانشگاه آزاد پس از بازداشت باز هم در خبرگزاری آنا مشغول به فعالیت شده است، گفت: نمی‌دانم، اما آنچه خبر دارم وی در حال حاضر در زندان به سر می‌برد و این را می‌دانم که این شخص محکوم به 8 ماه زندان است

خبرنامه دانشجویان ایران: در اولین روزهای سال نو موضوع پناهندگی امیرحسین متقی خبرنگار (فی الواقع سردبیر) خبرگزاری ایسکانیوز به کشور سوییس آن هم در قالب خبرنگار اعزامی جهت پوشش دادن به مذاکرات هسته‌ای برای خبرگزاری دانشگاه آزاد به لوزان سوییس را می‌توان از داغ ترین موضوعات خبری روزهای نخست سال 94 دانست.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ اینکه چرا رسانه‌های دانشگاه آزاد همواره محل تردد و تجمع افرادی دارای سابقه و مشکلات امنیتی می‌باشد در روزهای آتی با سند به طور مفصل به آن می‌پردازیم.

علی قربانی مدیرعامل خبرگزاری ایسکانیوز وابسته به دانشگاه آزاد و مشاور رسانه‌ای رئیس‌ دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با یکی از خبرگزاری‌ها در پاسخ به این سؤال که "شما یکی از مسئولان رسانه‌ای دانشگاه آزاد هستید و چرا رسانه‌های دانشگاه آزاد این همه حاشیه‌دار هستند و چرا در یک نهاد آموزشی نظام اسلامی امثال افرادی چون احسان مازندرانی از فتنه‌گران سال 88 و بازداشت‌شدگان امنیتی سال 88، عمار کلانتری از فعالان فتنه سال 88 و سردبیر خبرگزاری آنا و اکنون امیرحسین متقی خبرنگار فراری در این مجموعه‌های رسانه‌ای فعالیت دارند؟" گفت: این‌طور نیست که فتنه‌گران در رسانه‌های دانشگاه آزاد جمع شده‌اند. بالاخره ممکن است در هر رسانه ارزشی عنصری پیدا شود و تحرکاتی را ایجاد کند.

قربانی در پاسخ به این سؤال که ظاهراً کلانتری سردبیر یکی دیگر از خبرگزاری های دانشگاه آزاد پس از بازداشت باز هم در خبرگزاری آنا مشغول به فعالیت شده است، گفت: نمی‌دانم، اما آنچه خبر دارم وی در حال حاضر در زندان به سر می‌برد و این را می‌دانم که این شخص محکوم به 8 ماه زندان است

این درحالیست که عمار کلانتری با شواهد غیرقابل انکار در حین گذراندن دوران به اصطلاح محکومیت خود همواره در محل خبرگزاری آنا به عنوان سردبیر حضور مستمر داشته و حقوق ماهیانه خود را دریافت می‌کرده است.

متاسفانه دروغ مشاور رسانه‌ای رییس دانشگاه آزاد زمانی  آشکار می شود که در روز 27 بهمن ماه سال گذشته عمار کلانتری به همراه علی قربانی و تعدادی دیگر از مسئولین دانشگاه در جلسه‌ای به ریاست حمید میرزاده رییس دانشگاه آزاد از پوسته جدید خبرگزاری آنا رونمایی کردند.

عمار کلانتری نفر اول از سمت راست

نکته جالب توجه گاف مشاور رسانه‌ای رییس دانشگاه آزاد درباره این ادعا این است که در جلسه رونمایی از سایت خبرگزاری آنا وی روبه روی صندلی عمار کلانتری نشسته است.

منبع: آفاق

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top