تاریخ انتشار: یکشنبه 1394/01/09 - 12:22
کد خبر: 162252

تحولات یمن چگونه رقم می خورد؟

گورستان یمنی برای صهیونیست های عربی

گورستان یمنی برای صهیونیست های عربی

یمنی ها اما در تاریخ تمدن اسلام و جهان سهم خود را از دیر باز داشته و طبق آنچه در دست از آینده جهان و حرکت عظیم جهانی انقلاب حضرت مهدی(عج) وجود دارد، بعنوان سربازان و سرداران پرافتخار ایفای نقش خواهند کرد و این را هم خود شیعیان یمنی و برادران اهل سنت می دانند و هم دشمنان صهیونیستی که این روزها در لباس کثیف و نکبت بار صهیونیسم عربی جولان می دهند.

خبرنامه دانشجویان ایران: یمن از سال گذشته صحنه تحولات شگرفی در عرصه پیروزی فرزندان انقلاب جهانی اسلام بوده و نهایتا پس از دوره ای نسبتا طولانی در تاریخ بسترهای بازگشت شیعیان به فضای قدرت سیاسی را درک کرده است، آنهم بازگشت شیعیانی که ذاتا با رویکردی متعامل و همکاری جویانه بخوبی نسبت به رعایت حدود و حقوق برادران سنی مذهب آگاهند.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ در همین رابطه حسین بابازاده مقدم در یادداشتی به تحلیل وقایع اخیر یمن پرداخته است: در هم کوبیدن رژیم وابسته به آمریکا و وهابی یمن توسط رزمندگان انقلاب جهانی اسلامی و جنبش وطن خواهانه و اسلامی انصار الله حقیقتاً بازتابی از سالیان سال ظلم های وحشیانه در حق شیعه و سنی یمنی بود که بر اساس اندیشه صهیونیسم عربی می بایست در تنگنای تاریخی و محرومیت های شکننده باقی می ماند.

یمنی ها اما در تاریخ تمدن اسلام و جهان سهم خود را از دیر باز داشته و طبق آنچه در دست از آینده جهان و حرکت عظیم جهانی انقلاب حضرت مهدی(عج) وجود دارد ، بعنوان سربازان و سرداران پرافتخار ایفای نقش خواهند کرد و این را هم خود شیعیان یمنی و برادران اهل سنت می دانند و هم دشمنان صهیونیستی که این روزها در لباس کثیف و نکبت بار صهیونیسم عربی جولان می دهند.

یمن عرصه برادری ها و صحنه مبارزه ملتی در استضعاف باقی نگه داشته بدست حکامی مزدور و خصلتا آمریکایی و وطن فروش است که تنها در چند ماه گذشته لباس عزت اسلام را بر تن کرده و اهالی متمدن و با محبت و سخت کوش این سرزمین حاضر نیستند تا اینبار نیز از وقعیت ممتاز تاریخی چشم پوشیده و جددا اجازه دهند تا چهره زشت استعمار کشورشان را به جولانگاه منافع شیطانی اش بدل کند.

انصار الله در یمن ، حزب الله در لبنان ، بسیج عراق، بسیج سوریه،شیعیان پرکار پاکستانی،نخبگان عمان و حتی دل هایی مهربان در اردن و شیعه ای تازه تولد یافته در فلسطین منطقه را با همکاری افغان های دلیر و از جان گذشته با مهر و اندیشه اسلامی ایرانی به گورستانی برای صهیونیست های عربی می اندیشند.

صهیونیست های عربی در واقع مطالبه کنندگان اهداف رژیم اشغالگر قدس و از همه مهمتر صهیونیسم جهانی برای نسل کشی مسلمانان واقعی و تسلط ایده شیطانی وهابیت بر سرزمین های اسلامی هستند ، همان نسخه ای مجعول و نادرست از اسلام که به روایت آن شراب خوار و زن بارگی حکام و نوکری اجنبی آنان بخشی از هویت حاکم به شمار می آید.

صهیونیسم عربی یعنی سکوت در برابر کشتار در بحرین ، جولان تروریسم هم پیمان با اسرائیل غاصب در عراق و بی تفاوت در برابر وحشی گری های قومی و قبیله ای در لیبی بنام سرکوب دیکتاتور و نهایتا طرحی از تساهل اجتماعی در تونس که شنیع ترین نوع فمینیسم در این کشور را پدید آورده است.

یمن آوردگاهی خواهد بود برای درهم شکستن هیولای پلید صهیونیسم عربی اگر سپاه شیطان در لباس وهابیت عزم حمله به خاک این سرزمین را در سربپروراند.

حتی وهابی ها و دوستان عمیقا صمیمی و صهیونیستشان خواب تهاجم به یمن از مسیر مرزهای زمینی را ببینند همچون هم پیمانان داعشی خود که در باتلاق سوریه فرو رفتند و در باتلاق عراق در حال دفن شدن هستند ، روزها و لحظه های مرگ خود را سوار بر قطاری بسر پر سرعت و شتابان خواهند دید و ثانیه به ثانیه اش را بر مدار سرعتی وصف ناشدنی ملاحظه می کنند.

وقتی رژیم نامشروعی که از توانایی تامین مشروعیت داخلی میان مخالفانش برخوردار نیست و در عین حال از حیث سیاسی وابسته به دشمنان مسلمانان در عرصه اقتصاد جهانی است و اصطلاحا شیر اطمینان فروش و خیانت های نفتی تلقی میشود ، چنانچه گام در سیر دشمنی از نوع نظامی با ملتی بگذارد که سالهای سال آن را مورد آسیب و هجوم و اجحاف قرار داده است ، طبیعتا آهنگ نابودی خود را تسریع خواهد کرد.

بدیهی است مداخله نظامی و مستقیم عربستان علیه جنبش ملی انصار الله یمن هم در داخل این کشور به تقویت جریان براندازی نظام نامشروع این کشور کمک می کند و هم از سویی دیگر به تقویت جریان انقلاب بحرین می انجامد و رژیم آل خلیفه را در معرض فروپاشی قرار می دهد و از سویی دیگر از کنترل عربستان بر گروه تروریستی داعش می کاهد و این همه یعنی قرار گرفتن در آستانه سقوط و راهی شدن رژیم وهابی به گورستان، گورستانی یمنی برای صهیونیسم عربی که اینبار نه با تلاش دشمنان وهابیت که بدست و عمل خود وهابی ها مهیا و میزبان پذیرایی ازین رژیم خواهد شد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
اینترنت در کنکور سراسری قطع نمی‌شود
به هدف اول خودمان رسیدیم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top