تاریخ انتشار: سه شنبه 1394/01/25 - 09:28
کد خبر: 163603

در دانشگاه شهید باهنر کرمان؛

برگزاری دوره «فردای انقلاب» اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل

برگزاری دوره «فردای انقلاب» اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل

اردوی آموزشی تشکیلاتی "فردای انقلاب"، با حضور 150 نفر از فعالان اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل، در دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار می شود که شرکت کنندگان آن اعضای برگزیده اردوی جهاد اکبر سال گذشته خواهند بود که در دوره های تخصصی "فردای انقلاب" شرکت خواهند کرد.

خبرنامه دانشجویان ایران: اردوی آموزشی تشکیلاتی "فردای انقلاب" در دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ بنا بر اطلاع روابط عمومی اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل اردوی آموزشی تشکیلاتی "فردای انقلاب"، با حضور 150 نفر از فعالان اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل، در دانشگاه شهید باهنر کرمان بر گزار می شود.

اردوی آموزشی تشکیلاتی "فردای انقلاب"، با حضور 150 نفر از فعالان اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل، دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار می شود که شرکت کنندگان آن اعضای برگزیده اردوی جهاد اکبر سال گذشته خواهند بود که در دوره های تخصصی "فردای انقلاب" شرکت خواهند کرد.

مسئول روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل درباره این اردو تصریح کرد: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب بر مسئله  نخبه‌پروری، اولین دوره از سلسله اردوهای "فردای انقلاب" در سال جاری با حضور 150 نفر از فعالان و منتخبان این تشکل که حائز نمره های قبولی از آزمونهای سیزدهمین دوره اردوی جهاد اکبر شده اند، برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این اردو در قالب کلاس‌های فرهنگی، سیاسی و تشکیلاتی مهارتی تشکیل می‌شود، گفت: کلاس‌های کارگروه سیاسی این اردو در زمینه‌های جریان‌شناسی سیاسی، اقتصادمقاومتی و انقلاب‌های جهان و کارگروه فرهنگی نیز در مباحث جریان‌شناسی فرهنگی، تهاجم فرهنگی و سبک زندگی انسان انقلابی و سینمای متعهد به انقلاب بتا حضور اساتید مجرب برگزار خواهد شد

علیرضا دهفولی با بیان اینکه کلاس‌های کارگاهی در قالب مهارت‌های مدیریت زمان، مطالعه و نویسندگی برگزار می‌شود، افزود: در این اردو افراد پس از مصاحبه به کارگروه تخصصی در هفت حوزه تشکیلات، تحلیل سیاسی، سیر تفکر، جریان شناسی فرهنگی، تاریخ تحلیلی صدر اسلام، تاریخ تحلیلی معاصر و مطالعات قرآنی تقسیم خواهند شد تا در مراحل بعدی به فعالیت تخصصی ادامه دهند.

مسئول روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل خاطرنشان کرد: این اردو از سه شنبه 25 فروردین به مدت سه روز در شهر کرمان و با مشارکت و میزبانی انجمن‌های اسلامی دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار می‌شود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
اینترنت در کنکور سراسری قطع نمی‌شود
به هدف اول خودمان رسیدیم
جذب نخبگان «کانکت» در دانشگاه‌ها
ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top