تاریخ انتشار: دوشنبه 1394/01/31 - 08:48
کد خبر: 164189

ادعای عجیب سرکرده فرقه انحرافی حلقه

خبرنامه دانشجویان ایران: محمدعلی طاهری سرکرده فرقه انحرافی حلقه که در زندان به سر می‌برد به تازگی در تماس تلفنی با وکیل خود مدعی شده از وی برای شرکت در یک مناظره تلویزیونی دعوت شده است.

سیدمحمود علیزاده طباطبایی وکیل مدافع رئیس فرقه انحرافی حلقه، درباره آخرین وضعیت پرونده موکلش اظهار داشت: در تماس اخیری که با آقای طاهری داشتم، وی مدعی بود با وی تماس گرفته شده و خواسته‌اند خود را برای یک مناظره تلویزیونی آماده کند.

وی اضافه کرد: موکلم گفت در صورتی حاضر است در این مناظره شرکت کند که با قید وثیقه آزاد شود و برای حضور در مناظره به منابع دسترسی داشته باشد.

علیزاده طباطبایی در پاسخ به این سوال که آیا دادگاه از طاهری چنین درخواستی داشته است؟ گفت: دادگاه چنین درخواستی نداشته و موکلم مدعی است کارشناس پرونده از او خواسته خود را برای حضور در یک مناظره تلویزیونی آماده کند. 

وکیل مدافع طاهری در پاسخ به این سئوال که آیا دادگاه زمان جدیدی برای رسیدگی به پرونده موکلش تعیین کرده یا خیر؟ افزود: هنوز تاریخ جدیدی تعیین نشده است.

اواخر اسفند‌ماه سال گذشته قرار بود دادگاه رسیدگی به پرونده طاهری سرکرده فرقه انحرافی حلقه به اتهام افساد فی‌الارض در شعبه 28 دادگاه انقلاب برگزار شود، اما با درخواست استمهال متهم برگزاری جلسه محاکمه به تاریخ دیگری موکول شد.

طاهری به اتهام توهین به مقدسات و بیان مطالبی که هیچ‌گونه تخصصی در آنها نداشته و ادعای الهام و دریافت آگاهی و ارائه این دریافت‌ها به دیگران توسط دادگاه عمومی و انقلاب تهران به 5 سال حبس تعزیری محکوم شد.

طاهری پیشتر از سوی دادگاه انقلاب به اتهام توهین به مقدسات، مداخله غیرقانونی در امور پزشکی و درمان بیماران، ارتکاب فعل حرام و رابطه نامشروع با لمس نامحرم، استفاده غیرمجاز از عناوین علمی(دکتر و مهندس)، ضاله بودن کتب و آثار وی و افساد فی‌الارض به 5 سال حبس، پرداخت 900 میلیون تومان جزای نقدی و 74 ضربه شلاق محکوم شده است.

اتهام افساد فی‌الارض از طریق منحرف کردن افراد که قبلا با نقص دادگاه برای رفع نقص به دادسرا بازگشته بود، همچنان مفتوح و قرار است دادگاه تاریخ جدیدی برای رسیدگی به این بخش از پرونده سرکرده فرقه انحرافی حلقه تعیین کند.

اخیرا نیز 12 نفر از مسترهای فرقه انحرافی عرفان حلقه، در مجموع به 24 سال زندان و پرداخت 100 میلیون تومان جریمه به دلیل تحصیل مال نامشروع محکوم شدند.

منبع: تسنیم

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود
دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالت در نیویورک
گوترش: توقف درگیری‌ها در غزه از تنش‌های گسترده در خاورمیانه جلوگیری خواهد کرد
سیاستمدار اسرائیلی: در یک قدمی رسوایی هستیم، نه پیروزی
اعلام نتایج آزمون آموزگاری تا پایان فروردین
اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته
امدادرسانی به ۵۳۰۰ نفر در ۸ استان جنوبی
مدیرعامل شرکت واحد:جای خانم ها و آقایان در اتوبوس‌های BRT تغییر می‌کند
جلال ملکی: آتش سوزی در پایانه شرق نبود؛ انفجار صحت ندارد
فوری/ انفجار مرگبار در ترمینال شرق تهران/ چند نفر کشته شدند؟
حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
دستور رئیس قوه قضاییه برای تحکیم آرامش
واکنش چین به عضویت فلسطین در سازمان ملل
دریافت ۱۰۰ هزار تتر برای فروش سوالات کنکور
هشدار به اسرائیل: خطا کردید و زلزله شد
هشدار نارنجی طغیان رودخانه‌ها در ۳ استان
طرح حمله اسرائیل علیه ایران اینگونه تصویب شد
معاون رئیس جمهور اسبق درگذشت +جزئیات
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top