تاریخ انتشار: یکشنبه 1394/02/13 - 15:13
کد خبر: 165452

اعلام شکایت بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در نامه ای به نیلی احمدآبادی

خبرنامه دانشجویان ایران: مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در نامه‌ای سرگشاده خطاب به نیلی احمدآبادی سرپرست این دانشگاه از انجمن اسلامی دانشکده حقوق و علوم سیاسی این دانشگاه اعلام شکایت کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی، محسن میرحاجی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران نامه‌ای سرگشاده خطاب به نیلی احمدآبادی سرپرست این دانشگاه منتشر کرد.

در متن این نامه آمده است: روز سه‌شنبه 8 اردیبهشت ماه سال جاری برنامه‌ای با عنوان  «روز جهانی کارگر» برگزار شد. برنامه‌ای که با حضور برخی عناصر و چهره‌های نشان‌دار ضد انقلاب  و طرح مباحث ساختارشکنانه همراه بود و توسط انجمن‌ به اصطلاح اسلامی برگزار و تبدیل به تریبون مارکسیست‌های ملحد و ضد انقلاب شد و هیچ‌کس در آن به احترام سرود مقدس جمهوری اسلامی به پا ‌نخاست.

میرحاجی ادامه داد: با تاسف باید اعلام کنیم پس از چندین سال و به برکت مدیریت حضرتعالی مدتی است جریان فتنه -که شما نیز با آن همسو هستید- مجال تنفس یافته است. اما این‌بار کار از فتنه و فتنه‌گران و ضد انقلاب گذشته و پس از یک دهه باز هم مترسک‌های پوسیده با تابلوی سوسیالیسم در فضای دانشگاه اعلام حضور کردند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران ادامه داد: به لطف مدیریت و مجوز اعطاشده از سوی دانشگاه تحت سرپرستی‌تان، بیانیه‌ای موهن خوانده شد که یادآور حرفهای پوچ چپ‌های آمریکایی دهه شصت بود که جمهوری اسلامی را متهم به ارتجاع، ظلم، استبداد و تبعیض می‌کردند. به  لطف مدیریتتان و در سایه تابش آفتاب اعتدال بر فضای دانشگاه، مارهای کرخت‌شده سر از لانه بیرون آوردند و بازهم مثل دهه شصت و دهه هشتاد خواسته‌های زیاده‌خواهانه‌شان علیه احکام قضایی و جزایی اسلام را تکرار کردند.

میرحاجی در این نامه آورده است: در سایه غفلت یا تغافل عامدانه مدیریت دانشگاه نشریات مارکسیستی همچون «رود»، «زنبق» و«راه نو» و امثالهم مدت‌هاست فعالیت می‌کنند. به یاد حضرتتان می‌آوریم سال‌های 82 و 83 را که در آن ایام هم، چپ‌های پوسیده پس از دو دهه مجددا در فضای نشریاتی دانشگاه فعال شده بودند و کار به جایی رسید که بیش از پانزده نشریه مارکسیستی در دانشگاه فعال بودند و نهایتا هم روز دانشجوی سال‌های بعد را به جولانگاه ضد انقلاب تبدیل کردند.

وی ادامه داده است: اما سخنرانی عنصر بدنام و ضدانقلاب شناخته‌شده‌ای چون ناصر زرافشان که بدون مجوز از سوی دانشگاه ایراد شده بود، اقدامی است که بی‌شک نیازمند برخورد قانونی و نظارتی دانشگاه با تشکل برگزارکننده برنامه و مجری آن است. همچنین قرائت بیانیه‌ی ساختار شکنانه‌ای که وقیحانه  و به طور رسمی امضای تشکل‌ها وجمعیت‌های چندنفره سوسیالیستی ضد اسلامی و ضدانقلاب را به همراه دارد نیز اقدامی بی‌سابقه است که در سایه غفلت نهادهای نظارتی و حراستی و در مقابل چشمان آنها صورت گرفته است. بیانیه‌ای که در تالار شیخ انصاری با عنوان «قطعنامه تشکلها و نهادهای مستقل کارگری» قرائت شد ولی با کمی تغییر در سایت‌های چپ ضدانقلاب خارج‌نشین با عنوان «اطلاعیه شورای نمایندگان احزاب، سازمان‌ها و نیروهای چپ و کمونیست» و با امضای گروهک‌های مسلح ضد انقلاب مثل فدائیان اقلیت به مناسبت روز جهانی کارگر منتشر شده بود.

در این نامه آمده است: لازم به ذکر است به اطلاعتان برسانیم بیانیه‌ای که در تالار شیخ انصاری دانشکده حقوق و علوم سیاسی قرائت شد آنقدر ساختارشکنانه و ضدانقلاب بود که علاوه بر سایت‌ها و رسانه‌های مارکسیستی؛ سایت رسمی گروهک کومله هم آن را عینا منتشر کرده است.

میرحاجی در این نامه آورده است: بوی فتنه و آشوب به مشام می‌رسد. کار انجمن‌های اسلامی در دهه هشتاد به جایی رسید که دوچهره مارکسیست- عابد توانچه و مهدی حبیبی- که از قضا رابطه تنگاتنگی با ناصر زرافشان داشتند به عضویت شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت درآمدند. حالا و پس از گذشت حدود یک دهه، باز هم دُم التقاط بیرون زد و انجمن‌های اسلامی التقاطی بلندگوی چپ الحادی شدند.

وی خطاب به سرپرست دانشگاه تهران اعلام کرد: بسیج دانشجویی دانشگاه تهران بدینوسیله رسما شکایت خود را از انجمن اسلامی دانشکده حقوق و علوم سیاسی به عنوان برگزارکننده مراسم فوق‌الذکر و همچنین شخص مجری برنامه و  شخص قرائت‌کننده بیانیه موهن اعلام می‌دارد و خواستار برخورد نهادهای نظارتی دانشگاه با آنها است.
وی ادامه داده است: هرگونه اهمال، سستی و مماشات در انجام وظیفه توسط نهادهای دانشگاهی غیرقابل قبول و نابخشودنی خواهد بود. چرا که تجربه تاریخی جنبش دانشجویی نشان داده است اگر در ابتدای امر برخورد قاطعی با برنامه‌ها و نشریات جریانات آشوب‌طلب چپ الحادی صورت نگیرد، اتفاقات ناگواری مانند 16 آذر سالهای 85 و 86 تکرار خواهد شد.
میرحاجی عنوان کرده است: بسیج دانشجویی به عنوان آخرین میراث امام‌خمینی(ره) خود را  پاسدار اصول تغییرناپذیر نه شرقی و نه غربی می‌داند و در برابرهرگونه فعالیت ساختار شکنانه و هنجار شکنی در فضای دانشگاه خواهد ایستاد. دوران آشوب طلبی و بحران آفرینی در دانشگاه‌ها سال‌هاست که گذشته است.

وی در این نامه آورده است: امید است سرپرست دانشگاه تهران علیرغم وابستگی به جریان فتنه، دلدادگی و وابستگی‌شان به اسلام عزیز را در برخورد با جریانات ملحد چپ که در بغض و عنادشان با مبانی اصیل اسلام عزیز شکی نیست، ثابت کنند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
ترافیک سنگین در جاده چالوس
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد
اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه
مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
ارتباطات استان سیستان و بلوچستان پایدار است
هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
به بهانه اختلال در کار؛ گوگل کارمندان معترض به همکاری با رژیم صهیونیستی را اخراج کرد
پلمب ۱۰ مؤسسه پایان نامه فروشی در روزهای آینده
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top