تاریخ انتشار: سه شنبه 1394/02/22 - 14:43
کد خبر: 166247

سیدمحسن میرحاجی

فعالیت کمونیست‌ها در دانشگاه تهران

فعالیت کمونیست‌ها در دانشگاه تهران

خبرنامه دانشجویان ایران:: سیدمحسن میرحاجی// چند وقتی است که در دانشگاه تهران فعالیت محسوس برخی افراد کمونیست و ضدانقلاب به چشم می‌خورد؛ در روزها و ماه‌های گذشته شاهد هستیم که در سایه مدیریت دولت اعتدال کسانی که سال‌هاست اندیشه‌هایشان پوسیده دوباره شروع به حرف زدن می‌کنند و مدیریت دانشگاه نیز اقدامی در مقابله با آنها انجام نمی‌دهد.

از شاهد مثال‌های این قضیه برگزاری همایشی به مناسبت روز کارگر در دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران است که در حین برگزاری آن ناصر زرافشان، دبیر کانون نویسندگان سابق که ملقب به رهبر کمونیست‌های ایران است، حضور پیدا کرده و نیم ساعت به سخنرانی می‌پردازد. فردی که همگان او را به عنوان یک آدم تابلودار و نشانه‌دار ضد انقلاب می‌شناسند و مواضعش نسبت به نظام و انقلاب و اسلام و پیامبر(ص) روشن است.

این برنامه در حالی از سوی انجمن اسلامی دانشگاه تهران برگزار شد که از هیئت نظارت مجوز داشت و سخنرانان اصلی نیز مورد تأیید هیئت نظارت دانشگاه تهران بودند ولی متأسفانه در این‌ مراسم احکام اسلامی زیر سؤال رفت و عقاید الحادی و کمونیستی مطرح شد و حرف‌هایی به میان آمد که خوراک رسانه‌های غربی است.

در پایان مراسم بیانیه‌ای قرائت می‌شود که در آن تمام احکام قضایی و شئون حاکمیتی جمهوری اسلامی زیر سؤال برده می‌شود. متأسفانه متن بیانیه و حرف‌های مطرح شده از سوی آقای زرافشان به تیتر اول رسانه‌های سوسیالیستی و کمونیستی غرب‌نشین که بر ضد جمهوری اسلامی فعالیت می‌کند، تبدیل شد. سایت حزب ضدانقلاب کومله نیز از این برنامه حمایت کرده و به بازتاب و انعکاس نظرات و پوشش کامل این برنامه پرداخته است.

اقدام حراست دانشگاه تهران در این میان جای سؤال دارد. باید پرسید حراست دانشگاه تهران چه کار می‌کند که آقای زرافشان می‌تواند به راحتی وارد این دانشگاه شده و در برنامه‌های آن سخنرانی کند، در آن روز چپ‌های کمونیست دانشگاه‌های تهران از جمله دانشگاه امیر کبیر، علم و صنعت، خواجه نصیر همه در دانشکده علوم سیاسی دانشگاه تهران جمع شده بودند و برنامه به محلی برای آشوب کمونیست‌های ضد انقلاب تبدیل شده بود و حراست دانشگاه با آنها برخورد نکرد.

متأسفانه در حال حاضر سه نشریه کمونیستی در دانشگاه تهران منتشر می‌شود و به اعتقاد ما مقصر اصلی این اتفاقات مدیریت دانشگاه تهران است؛ ایشان به عنوان کسی که در حال حاضر 10 ماه است سرپرست دانشگاه تهران است باید به گونه‌ای دانشگاه را مدیریت کند که زمینه‌های بروز این مسائل از بین برود ولی از حضور ایشان تاکنون بسترهای این اتفاقات فراهم شده است.

از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی هم می‌خواهیم که در انتخاب رئیس دانشگاه تهران دقت بیشتری داشته باشند؛ چراکه اینجا دانشگاه مادر کشور است و به فرموده مقام معظم رهبری دانشگاه ایران است نه دانشگاه تهران.

* مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
اینترنت در کنکور سراسری قطع نمی‌شود
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top